Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn je eentje MDMA

In je eentje MDMA

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beide zijn inderdaad zonde, soms ga je gewoon door zo'n periodes :)
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb hier nog wat kristalletjes liggen, en aangezien ik van het uitproberen ben vroeg ik me af hoe het is als je het in je eentje doet, gewoon op je kamer ofzo.

heb het tot nu toe vooral op feestjes gedaan, en een paar keer thuis/tuin met minstens 3-4 mensen.

Dus wat zijn jullie ervaringen?
Is het de moeite waard?
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan best fijn zijn, maar de kans is wel groot dat je ineens heel veel zin krijgt om met andere mensen te praten, knuffelen etc.. en wat doe je dan? Naar de buren? :grin:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet doen, je gaat je eenzaam voelen. Je moet minstens 1 iemand om je heen hebben om te knuffelen of lullen.

Zou anders zonde zijn van je mdma
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aalpoepert zei:
Niet doen, je gaat je eenzaam voelen. Je moet minstens 1 iemand om je heen hebben om te knuffelen of lullen.

Zou anders zonde zijn van je mdma
Klik om te vergroten...

hmm ja daar was ik al bang voor.

vind eigenlijk altijd een van de leukste dinge als niemand wat zegt en je ziet iedereen alleen glimlache en grinnike terwijl ze op de bank ligge of gewoon op de grond dus kan me goed voorstellen dat als ik thuis zit met mijn teddybeer dat ik daar geen genoegen mee neem
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toen ik het voor de eerste keer had gedaan leek het me heeel vet, nooit gedaan.. zal er ook wel niet meer van komen in de nabije toekomst..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bwa, heb ik geen problemen mee. Ik kan me prima vermaken op m'n eentje en als ik echt nood heb aan nutteloze gesprekken heb ik altijd DF of msn nog. :smoke:

Kan elke drug gewoon perfect alleen gebruiken. Ik vermaak me sowieso wel.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het wel erg prettig hoor... soort privé feesje waar je lekker kunt relaxen enje hoeft met niemand rekening te houden.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb het eigenlijk nog nooit alleen gedaan en dat zal er ook niet snel van komen.
Ik vind het een sociale drug en zonde om het een keer uit te proberen :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nasica zei:
Ik vind het wel erg prettig hoor... soort privé feesje waar je lekker kunt relaxen enje hoeft met niemand rekening te houden.
Klik om te vergroten...
Inderaad, vooral dat laatse. :smoke:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Eigenlijk kom je er alleen achter door het gewoon een keer te proberen.

In het slechtste geval bevalt het je waarschijnlijk niet omdat je je verveelt vanwege het sociale aspect van de drug, maar als je je goed alleen kunt vermaken zal het geen probleem zijn.
D
DubDubLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmm hmm zoals iedereen al ongeveer zegt; je hebt zin om tegen mensen te praten.
Ik heb het ook een keer als enige xtc gedaan er waren wel 2 mensen bij, vooral als je het net neemt en opkomt dan wil je ( iig ik ) iemand erbij. Verder kon ik me prima alleen vermaken, met heerlijke muziek en 2 boxen tegen me oren aan haha.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#13
In je eentje kan wel leuk zijn, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar gebruik met gezelschap. Liefst gezelschap dat zelf ook gebruikt.
Als dat niet voorhanden is, kan ik me goed voorstellen dat je het alleen doet. Voor het sociale aspect kun je altijd op een chat gaan zitten of zoiets. En ook blowen wordt er niet minder om...., sterker nog je hoeft je joint ook niet te delen :stoned:
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik vindt wel chill:grin:, heb tufnut om mee te praten haha,
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat scheelt inderdaad. Maar nogmaals, alleen is anders dan samen. Als je er bewust voor kiest is het niet beter of slechter eigenlijk.
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#16
meestal doe ik ook met vrienden maar af en toe als je al van te voore in je hooft denkt, ik wil eventjes rust van alles om je heen, dan zal ik aan raden om alleen te gaan doen, en als je daarna toch behoefte hebt om te praten zoek je iemand op het Drugforum op ( srry tufnut daarvoor:P ) zoals ik al zei, ik doe meestal ook met vrienden het is fijner want als er wat mis gaat ( je weet het maar nooit) is er altijd iemand bij je Die je vertrouwd en je dus kan helpen. vooral bij hogere dosis
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind het niet zo leuk
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#18
mdma is een super sociaal middel
ik zou t bewaren voor een lekker avondje feesten met maten ofzo...
M
Maykel1986Lid
01-01-2024, 00:00
#19
denk dat je het lekker zelf moet weten....

er zijn al redenen genoemd om het wel en om het niet alleen te doen.
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb het een tijdje dagelijks gedaan op mn eentje, en als je muziek op hebt staan, is het echt wel nice. Maar eigenlijk is het zonde ja, wat zowel mdma als coke op je eentje draait vaak uit op uren rukken en dan is het uitgewerkt en ben je nog niet klaargekomen en heb je er niets aan gehad héhéhé

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."