Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn je eentje MDMA

In je eentje MDMA

28 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het wel erg prettig hoor... soort privé feesje waar je lekker kunt relaxen enje hoeft met niemand rekening te houden.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het eigenlijk nog nooit alleen gedaan en dat zal er ook niet snel van komen.
Ik vind het een sociale drug en zonde om het een keer uit te proberen :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nasica zei:
Ik vind het wel erg prettig hoor... soort privé feesje waar je lekker kunt relaxen enje hoeft met niemand rekening te houden.
Klik om te vergroten...
Inderaad, vooral dat laatse. :smoke:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Eigenlijk kom je er alleen achter door het gewoon een keer te proberen.

In het slechtste geval bevalt het je waarschijnlijk niet omdat je je verveelt vanwege het sociale aspect van de drug, maar als je je goed alleen kunt vermaken zal het geen probleem zijn.
D
DubDubLid
01-01-2024, 00:00
#5
hmm hmm zoals iedereen al ongeveer zegt; je hebt zin om tegen mensen te praten.
Ik heb het ook een keer als enige xtc gedaan er waren wel 2 mensen bij, vooral als je het net neemt en opkomt dan wil je ( iig ik ) iemand erbij. Verder kon ik me prima alleen vermaken, met heerlijke muziek en 2 boxen tegen me oren aan haha.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
In je eentje kan wel leuk zijn, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar gebruik met gezelschap. Liefst gezelschap dat zelf ook gebruikt.
Als dat niet voorhanden is, kan ik me goed voorstellen dat je het alleen doet. Voor het sociale aspect kun je altijd op een chat gaan zitten of zoiets. En ook blowen wordt er niet minder om...., sterker nog je hoeft je joint ook niet te delen :stoned:
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vindt wel chill:grin:, heb tufnut om mee te praten haha,
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat scheelt inderdaad. Maar nogmaals, alleen is anders dan samen. Als je er bewust voor kiest is het niet beter of slechter eigenlijk.
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#9
meestal doe ik ook met vrienden maar af en toe als je al van te voore in je hooft denkt, ik wil eventjes rust van alles om je heen, dan zal ik aan raden om alleen te gaan doen, en als je daarna toch behoefte hebt om te praten zoek je iemand op het Drugforum op ( srry tufnut daarvoor:P ) zoals ik al zei, ik doe meestal ook met vrienden het is fijner want als er wat mis gaat ( je weet het maar nooit) is er altijd iemand bij je Die je vertrouwd en je dus kan helpen. vooral bij hogere dosis

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."