Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speed, alcohol en dollar plus rode mda pil waar ik erg ziek van werd. Heel fout spul dus"
"LSD, paddo, speed, bier, wijn verdeeld over het weekend natuurlijk"
"hier een halve buddha, gaat lekker tot nu toe"
"Ben jaloers op je Lysergine :P Ik probeer er al tijden aan te komen, staat nog op de" to do list" Ik heb op het moment nog speed en alcohol in het systeem, niet geslapen vannacht , veel te druk gehad met andere dingen, ben nog klaarwakker en zit nu aan de koffie."
"nu pep, morgen alice"
"Ga je lekker Stonie 500 mic toe maar weer. Ben je alleen, alles in 1 keer? Heb jij ff een diepgaande trip, heel veel plezier. Net een nachtje doorgedraaid op MDMA. Erg lekker na een hele lange periode. Gaan we met oud en nieuw ook doen maar dan met een heel stel zegels erbij Misschien komt er nog een reportje van dan."
"azgaza zei: Ik heb wel eens getekend onder invloed van LSD en ik vond het erg leuk. Het werd wel een rare brei van patronen trouwens. Dit had ik gemaakt onder invloed van LSD: Klik om te vergroten... Prachtig :P Die ogen, die zie ik ook altijd en overal."
"Toen ik gisteren met 'donker ' belde om te vertellen dat Albert jarig was stond 'donker ' net naar naar de vervormende letters van cafe Hoffman te kijken. Dat was natuurlijk geen toeval! We moesten zijn verjaardag dus wel vieren met twee shiva"s"
"Wij gebruiken Benzo's. Alprozalam werkt wel goed. Als de benzo zijn werk begint te doen gaan de visuals ook bijna weg heb ik het idee. Gelukkig maar want anders zou ik het niet doen, ik ben ook iemand die eigenlijk geen visual wil missen en dus zo lang mogelijk uit wil zitten ."
"Coke, paddo's, vodka, bier en heel veel speed. Super weinig slaap veel sex hahaha. Een bewogen weekend dus."