Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ola, ik ben nieuw hier maar deze topic trok mijn aandacht meteen!! Ik ben 35 en mijn vriend 40 jaar maar wij gebruiken ook regelmatig een x-je en ik ben hier ergens in 1994 mee begonnen. op zich al een latertje dus! maar er zit inderdaad geen limiet in leeftijd aan gebruik en er zijn genoeg feesten waar ouder publiek op af komt. af en toe zie ik wel eens van die verlepte, magere en oude pepsletten in veelste korte rokjes oid en dan denk ik wel eens.... amai, is dit mijn voorland??"
"zijn er hier misschien nog mensen die onverhoopt niet meer gaan en een ticket over hebben? mijn beste vriendin was, zoals velen, te laat met kopen... en is bereid om tegen meerprijs een kaartje over te nemen."
"wat een K feest.... te veel mensen, techno tent die verstopt stond en ook nog eens lekker afgesloten van de buitenwereld, zodat je niet lekker buiten kon 'chillen' en toch van de muziek kon genieten... ik geloof niet dat ik nog een x ga, dit was de limit haha!"