Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zit een beetje met een dillema, Ik ben normaal altijd van het verstandige gebruik en laat altijd minimaal 6-8 weken ertussen. Nu is het probleem dat ik komende tijd wat feestjes heb waarop ik graag wil gebruiken. Mijn laatste keer was vorige week (en daar zat 6 weken tussen) nu zou ik over een week weer willen gebruiken en dan over 4 weken weer. (dus eerst 2 weken ertussen en dan 4). Daarna las ik sowieso een pauze in van een halfjaar tot de zomer. Ik heb vorige week redelijke hoeveelheid gepakt en zou volgende week gewoon halfje/3kwart willen doen van 180mg pil. En dan 4 weken daarna weer lekker wat meer pakken. Vraag, heeft het zin om volgende week dat 3kwartje te pakken? Of ga ik dat dan toch niet meer voelen omdat ik vorige week al heb gebruikt en kan ik het beter niet doen zodat ik over 6 weken weer optimaal lekker ga?"
"Klopt, maar ik dacht omdat ik daarna toch voor mezelf een pauze ga inlassen van een half jaar dat het wel kon. Maarja het is gewoon niet verstandig, punt. Je hebt me overtuigd beter nu 6 weken wachten en dan nog 1x lekker knallen"