Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Het dingen horen die er niet zijn heb ik ook, ik heb een bepaald deuntje als ringtone, en dat deuntje hoorde ik de heletijd, maar als ik dan op m'n mobiel keek belde/smste er niemand :P"
"Ik zou zorgen dat je ook kauwgum in je kamer hebt, dit willen mensen meestal ook nog waarderen, haha. Overigens kun je vragen wat voor drinken ze lekker vinden. En persoonlijk als ik wat wil eten, dan eet ik zure matten, vraag me niet waarom. Maar ik ben er gek op en krijg ze altijd makkelijk naar binnen."
"Ik zou het omdraaien, Eerst een halfje en kort daarna (15min/30min) een hele. Mijn eerste keer met een pure MDMA pil was erg hard toen ik het zo deed. 200mg de pil, Na een uurtje bij een vriend binnen geweest te zijn voelde ik de halve niet, dus knalde ik die hele erachter en toen was ik snel klaar haha, nog nooit zo hard gegaan van een pilletje. Ik ben overigens 1.85 en weeg ongv 75kg"
"Tufnut zei: Een beetje? Wat is voor jou een beetje dan? Klik om te vergroten... Een beetje is 2 a 3 biertjes, ik drink zoiezo nooit veel. Dankje voor de reacties En de oorzaak? Carnaval, zat, eten, koude lucht, etc etc"
"Tufnut zei: Waarom is het extreem ongezond? Klik om te vergroten... Omdat je hersens er zwaar onder moeten lijden, heel zwaar."
"Wederom een 1 post held"
"Jajajaja, nog maar 3 daagjes en dan flink raggen om Oranje snoepjes met een Q erop Kan niet wachten"
"Zoiezo 1 post held"
"een super pil, hahahaha. In een beetje pil met kwaliteit zit 170+, daar heb je echt geen ''super pil'' voor nodig"
"Aha, dan is 3 euro wel een redelijke prijs ervoor dan, ofniet? edit: Heb overigens ook witte rolexen en een groene ronde pil met recycle teken gehad, waren allebij bagger helaas ;("