#1
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr
Ik heb nu een fucked-up na gevoel. Nou jah, zaterdag 4 pillen met wiet, alcohol en coke gepakt, best veel voor mijn doen. Zondag was ik kapot, maandag ging het nog wel, dinsdag had ik koppijn en vandaag was ik 's ochtends licht in mijn hoofd, tegen de middag kreeg ik telkens een soort van hele korte stroomstoot door mijn hoofd en lichaam. Nu voel ik me nog steeds vaag. Ik hoop dat het morgen afgelopen is.
Ik heb nu een fucked-up na gevoel. Nou jah, zaterdag 4 pillen met wiet, alcohol en coke gepakt, best veel voor mijn doen. Zondag was ik kapot, maandag ging het nog wel, dinsdag had ik koppijn en vandaag was ik 's ochtends licht in mijn hoofd, tegen de middag kreeg ik telkens een soort van hele korte stroomstoot door mijn hoofd en lichaam. Nu voel ik me nog steeds vaag. Ik hoop dat het morgen afgelopen is.
). Of ik houd een discussie ergens over, maar kan totaal niet de context verhelderen of verdedigen. Hierin bleef ik dus "wel in zitten". Na wat yoghurt met muesli te hebben gegeten (aanrader, ook al heb je geen honger hebt) en wat melk te hebben gedronken, ben ik naar bed gestuurd (letterlijk).