Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebruik?

Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebruik?

189 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Ik heb nu een fucked-up na gevoel. Nou jah, zaterdag 4 pillen met wiet, alcohol en coke gepakt, best veel voor mijn doen. Zondag was ik kapot, maandag ging het nog wel, dinsdag had ik koppijn en vandaag was ik 's ochtends licht in mijn hoofd, tegen de middag kreeg ik telkens een soort van hele korte stroomstoot door mijn hoofd en lichaam. Nu voel ik me nog steeds vaag. Ik hoop dat het morgen afgelopen is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Weet je gelijk dat je ietsies te ver bent gegaan. leer je van.
Heb ook wel eens een periode teveel en te vaak gesnoept , raakte er depri van en heb er 1 psychotische nacht mee kado gehad, waardoor ik gelijk leerde : Ho Stop !!!( echt levensechte angstdromen die levensecht leken waardoor ik totaal overstuur raakte ) Rustpauze inlassen want dit gaat fout!

Nu gebruik is hoogstens 4 a 5 x op een jaar xtc en is t Top en geeft m,n Laat me eens los gaan ,uitgaansnacht een extra dimensie (en heb er dan de kater voor over )
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Het dingen horen die er niet zijn heb ik ook, ik heb een bepaald deuntje als ringtone, en dat deuntje hoorde ik de heletijd, maar als ik dan op m'n mobiel keek belde/smste er niemand :P
D
DarkBeatzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Cooper zei:
-Na gebruik komt het voor dat ik muziek hoor, en mensen hoor die er in werkelijkheid niet zijn. Het ging eens zo ver dat ik in de trein-wc stond na een technofeest, dat ik binnen tien seconden
5 keer heb omgekeken omdat ik dacht dat iemand de deur open deed. Ik hoorde achter de deur ook allemaal mensen praten; toen ik de wc uitging was er niemand.
Klik om te vergroten...

Dit is erg herkenbaar voor mij, vooral na Q-Base dit jaar had ik dat enorm erg. Ik had om 04u mijn laatste xtc pil genomen (een rood duifje @ 120mg) en ben met een bustrip terug naar Maastricht vervoert. Dus rond een uur of half 11 was ik in Maastricht (toch een dikke 6u na inname van de laatste pil). Daar aan het station gezeten en ik zou zweren dat ze in al die bussen Hardstyle op hadden staan ofzo, het werd zo gek dat ik zelfs de lyrics en alles hoorde en niet enkel deuntjes. :confused:

Grappig natuurlijk, ik had gewoon zin om te gaan feesten van al die leuke muziek die ik daar hoorde, terwijl die er toch echt niet was..
L
L'ALid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

- Moeite met plassen
- Ik vind het niet zozeer eng, maar erg onprettig om alleen te zijn.
- Als ik 's ochtends na het feesten naar huis loop van de bushalte, hoor ik stemmen en ben ik redelijk paranoia de hele tijd om me heen aan het kijken. Ik denk dat overal mensen zijn etc.
Heb ook een keer gehad, toen was het echt heel erg, liep ik met een dude op centraal, en ik kon echt niet naar mensen kijken, ik dacht dat ze dan alles van me wisten en me heel raar vonden.
Normaal gesproken zou ik zoiets hebben van 'Fock it', maar dit gaf echt een onrustig gevoel.
Nam hij me mee naar een park, dat was helemaal een slechte zeg, om 6 uur 's ochtends in het halfdonker. Dacht dat ik gek werd:P

-Vaak buikpijn tijdens het spacen!
Verder heb ik 1 keer gehallucineerd, en verder heb ik nog niet echt rare effecten gehad.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Reza zei:
Standaard bij mij als ik MDMA gebruik:

Ik voel het verschil niet tussen warm en koud. Voel het water op mijn huid wel, maar kan niet plaatsen of het warm of koud water is.
Klik om te vergroten...
same, ken noch mensen die het hebben.
alsje opmerkt bij elkaar dat de ander erg warm heeft , verwittig hem dan even :tongueout:
maat van me liep in een pull rond terwijl hij er wel warm uitzag. gelukkig merkte ik dit op en heb ik hem er even attent op gemaakt.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

gamezz zei:
Reza zei:
Standaard bij mij als ik MDMA gebruik:

Ik voel het verschil niet tussen warm en koud. Voel het water op mijn huid wel, maar kan niet plaatsen of het warm of koud water is.
Klik om te vergroten...
same, ken noch mensen die het hebben.
alsje opmerkt bij elkaar dat de ander erg warm heeft , verwittig hem dan even :tongueout:
maat van me liep in een pull rond terwijl hij er wel warm uitzag. gelukkig merkte ik dit op en heb ik hem er even attent op gemaakt.
Klik om te vergroten...

+1 goeie vriend ben je ,echt waar :wink:

ik let wel op mijn vrienden maar zo in detail :openmouth:
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

al 3 jaar lang last van derealisatie..
en in die 3 jaar tijd.. niets meer normaal (bewust) meegemaakt..
erg vervelend.. maar er zit niks anders op..
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Tijdens een thuis feestje heb ik na 1,5 blauw boompje het idee dat mijn kat door huis loopt en iets doet wat hij niet mag. Ik knip mijn vingers en roep de naam en corrigeer.
Alleen: de kat zit tijdens deze thuis feestjes in een andere kamer met de deur dicht lekker te slapen. Leuk Matrix momentje" :sunglasses: , gelukkig heb ik dit niet vaak, ook omdat ik dan m'n feestje partner uit d'r vibe haal met dit soort rare acties.

Nog minder is dat ik na 2,5 tickel naar mensen zwaai, alleen zijn de gordijnen (pot) dicht en begin ik veel onzin te brabbelen zoals "concentratie kampen en schoonmoeders" (ik ben dus een halfbloed voor de duidelijkheid :wave:). Of ik houd een discussie ergens over, maar kan totaal niet de context verhelderen of verdedigen. Hierin bleef ik dus "wel in zitten". Na wat yoghurt met muesli te hebben gegeten (aanrader, ook al heb je geen honger hebt) en wat melk te hebben gedronken, ben ik naar bed gestuurd (letterlijk).

Mijn conclusie: gewoon teveel mg's aan mdma genomen. De laatste tijd let ik hierop en stel een maximum in afhankelijk van de tickel.

Kan er in mijn geval sprake zijn van een tijdelijke derealisatie? Ik heb dan ook weinig onthouden van deze avond. Dat wil ik dus niet weer :rolleyes:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Als ik alleen naar het toilet ga op een feestje, vind ik nooit meer waar we stonden. Dat is meestal wel een angstig moment, maar dan ga ik me concentreren en dat vind ik ze meestal wel. :openmouth:
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

k00k zei:
Als ik alleen naar het toilet ga op een feestje, vind ik nooit meer waar we stonden. Dat is meestal wel een angstig moment, maar dan ga ik me concentreren en dat vind ik ze meestal wel. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat is denk ik ook de best werkende manier: kalm worden en zijn, je weet het toch wel:)
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

of kalm worden en dan doorhebben dat je er gwn middenin staat
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

DDeeJay zei:
of kalm worden en dan doorhebben dat je er gwn middenin staat
Klik om te vergroten...
:wink: hoop dan wel dat je niet in iets on prettigs staat.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

:wink: hangt ervan af... als we met onze groote groep gaan 30-40 man wil je zeker niet vanvoor staan :grin:

veel te wild
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Astrix_7 zei:
k00k zei:
Als ik alleen naar het toilet ga op een feestje, vind ik nooit meer waar we stonden. Dat is meestal wel een angstig moment, maar dan ga ik me concentreren en dat vind ik ze meestal wel. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat is denk ik ook de best werkende manier: kalm worden en zijn, je weet het toch wel:)
Klik om te vergroten...

Ja dat is inderdaad het beste, gelukkig lukt me dat meestal wel.

Maar het opgefokte en angstige gevoel trekt echt zo HEERLIJK weg als je ze gevonden hebt. Haha, dat gevoel is dan wel weer chill! :hearteyes:
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

k00k zei:
Maar het opgefokte en angstige gevoel trekt echt zo HEERLIJK weg als je ze gevonden hebt. Haha, dat gevoel is dan wel weer chill! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Daar kan ik wel inkomen, het is de opluchting "keer 10" :tearsofjoy:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Onder invloed raak ik alles kwijt. Als ik bang ben dat ik de terugweg niet meer ga vinden, neem ik gewoon mijn vriend mee :sunglasses:
En nouja, er zijn wel ergere dingen op de wereld als je telefoon kwijtraken of je muntjes kwijt zijn.. en daarbij, meestal is het niet eens weg. :grin:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

funky_skunk_junky zei:
Onder invloed raak ik alles kwijt. Als ik bang ben dat ik de terugweg niet meer ga vinden, neem ik gewoon mijn vriend mee :sunglasses:
En nouja, er zijn wel ergere dingen op de wereld als je telefoon kwijtraken of je muntjes kwijt zijn.. en daarbij, meestal is het niet eens weg. :grin:
Klik om te vergroten...

alles inclusief je vriend? :grin:
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Heb de dagen na een lekker avondje op de MDMA altijd dat ik me soms in een keer een beetje waus voel. Volgende dag voel k me ook redelijk wazig altijd, niet eens zozeer depressief ofzo
gewoon meer dat ik geen idee heb wat ik zou moeten gaan doen
maar vaak was de avond zelf ook zoo gruwelijk vet dat ik alleen maar daaraan kan denken :hearteyes:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

het "leeg" gevoel dus ?

alles lijkt saai en nuteloos?

ik denk dat zowat iedereen dit heeft
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."