#1
Ik heb altijd de ochten erna nog een soort naschok, kan dan niet stil blijven liggen en mn benen beginnen helemaal raar te doen, daarna voel ik me langzaam aan inderdaad lusteloos en ongeïnteresseerd, en 't is goed mogelijk dat als je een zware had dat je nogal depri bent.
Laten we maar hopen dat ik het nooit mee mag maken.... Aan de reacties te lezen misschien toch iets voor de veelgebruiker? Vrienden ook nooit ergens last van gehad (gebruiken elke 2/6 maanden).