Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@ Walnootje, coke is erg leuk maar zoals je zegt redelijk verslavend, maar mits de dure prijs is het nog redelijk easy om er van af te blijven, tenzij je +2.000euro per maand verdiend, maard dat denk ik niet ^^"
"[Verwijderd]"
"Als je helemaal wilt beginnen knallen, zou ik 1 pilletje doen en nadat de pil wat begint uit te werken een goeie kapsule S of een lijntje, maar ik zelf vindt de smaak absoluut vies."
"@ Hendroit, iemand die mdma /xtc niet gewend is kan of zal geen vier pillen in 1 keer slikken, zelfs ik die al 2,5 jaar gewend ben met mdma doe dat niet, max 2,5 of gewoon beginnen met 1 is voldoende."
"Algemeen fenomeen: Als je MDMA / XTC of Speed of Cocaine gebruikt kan wiet anders gaan smaken, heb eens tien pillen genomen en kon de dag erachter zelfs geen wietgeur ruiken of ik moest overgeven, als ruikt vermuft, en ja dit heb je iedere keer."
"Hier in west-vlaanderen ken ik ook wel paar aderessen, helaas moet je er wel zelfs achterkomen, maar dat heb ik er wel voor over hoor, heb het onlangs getest in een testcentrum in nederland want bij ons kan dit helaas niet , 71,45% puur vindt ik best deftig meeste gozers die ik ken zitten zeker maar aan 50%max puur en dat vindt ik jammer, gelukkig kan ik best smullen haha :P, dus ja er bestaat nogsteeds goeie coke.."
"Cocaine is leuk als je veel geld hebt of in Colombia of in Zuid-Amerika woont en daar de bevolking kent"
"Heb het vandaag nog eens laten testen, 87% vind ik best goed, heftig strak staan dus"
"67%, my bad.."
"Heb altijd wel bijna een dipje maar dit weekend vond ik de ergste, ben naar een festival van 1 dag geweest en daar heb ik op 9 uur festival ongeveer 12 groene appeltjes en een half grammetje MD, de dag ernaa kan ik ongelofelijk moeilijk roken ( de geur en smaak zijn ongelofelijk veranderd en smaken naar muffe tabak, hetzelfde heb ik bij cannabis, vandaag ongeveer 3 dagen na het festival begint mijn cannabis en tabak normaal te ruiken maar het is toch nog niet dat, zijn dit misschien mijn smaakpapillen die eventjes "groggy" waren, kan iemand mij meer uitleg geven?"