Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een paar weken geleden was ik met een vriend naar Walibi ;D Direct toen we uit de bus stapte heb ik 2 zegeltjes genomen en bij de eerste attractie merkte ik al effect. We stapte in de expres (ak superman), daarnaast had ik infected mushroom opstaan en we werden afgeschoten. Overal kwamen gele vlammen tevoorschijn en mijn beeld brak in 4e, daarnaast vlogen draken langs mij, kortom met gesloten ogen kinda chinatown ;D Daarna direct de goliath in, waarvan ik mij alleen herinner dat die rush zo snel en intens was, maar nog niet zo kleurrijk was. De vrije val was prachtig, het uitzicht de val een hartverlamming (niet letterlijk) xD Mee oppassen dus. G-Force was een mooie ervaring, erg kleurrijk en geest verhelderend. Kon mij rustig laten gaan. Des te meer ik over de kop ging, des te kleurrijker alles werd. El Condor zat ik voorin, maar in deze attractie kreeg ik meer koppijn en mijn plugs werden bijna uit mijn oren geramd. Heb 30 mm plugs zo yeah... hurts like a... Crazy River was op zich grappig, maar niet heel interessant. De decoratie was wel inspirerend. Later op de dag merkte ik wel dat de adrenaline enorm begon op te spelen en ik letterlijk met gebalde vuisten in de bus en trein zat op de terug weg. Raad niemand aan om dit zomaar te doen, want het kan fout aflopen en als je Acid gebruik in een fun park hou je hoofd er bij and have fun :P"
"Ik heb geen idee van de sterkte, maar tot nu toe is dit mijn beste ervaring met, hallucineren op LSD. Gisteren heb ik mijn eerste ervaring opgedaan met lsd liquid, maar heb er weinig van gevoeld 350 micrograms. Het enige nadeel wat ik erbij kreeg was de enorme adrenaline rushes, wanneer ik het park uit was en ik vond het wachten in de rijen minder. Was het niet dat ik met een ander was die mij tegenhield , dan had ik overal vooraan in de rij gaan staan. Voor rest gewoon mee oppassen dat je hart ertegen kan en dat je je kop erbij weet te houden, anders word je het park uitgegooid ;p"
"Deze dip is bij mij regelmatig voorgekomen. Op de momenten dat ik mij helemaal perfect voelde, een gezellige avond had en vermaak, na mijn avond kwam dit niet voor, maar wanneer de dag erop saai was of juist te hextische was sloeg deze dip al snel in."
"bacardi rum en nu gestopt met drinken =) Geef mij maar een glaasje Acid :P"
"Ello Zelf ben ik van start gegaan met het kweken van diverse planten, zoals Salvia d., hawaiian baby woodrose, sint janskruid. Peganum harmala en daarnaast ook geprobeerd om paddo's te kweken, maar dit nog zonder succes :/ Peganum harmala ben ik ook nog niet heel ver mee gekomen, maar de andere plantjes groeien hard ;D Heeft iemand misschien een adres waar ik een Psychotria viridis stekje kan regelen in Nederland? Deze plant wil ik aan mijn verzameling toevoegen, andere planten met psycho- actieve werkingen zijn ook welkom n_n (effkes pm) Van de planten verzameling zal ik eens deze dagen wel een foto posten"
"Ken de site van azarius and the shoppa @ Amsterdam n_n, jammer dat de verkoop ervan is gestopt. Ik ben deze week begonnen met DMT te trekken uit riet en gras, waarin DMT moest zitten, heb net in de vriezer gezet in de hoop op kristal vorming. Misschien weet iemand nog interessante DMT rijke planten in Nederland. Ben altijd opzoek naar interessante info en stekjes. Het Salvia stekje lijkt het goed te doen. Over 2 weken ga ik checken of ze wortels begint te vormen."
"Vond er ook weinig aan, volgende keer 2CE..."