Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPrijzen van xtc...

Prijzen van xtc...

240 antwoorden
87 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
^_^ zei:
Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja dat was precies wat ik bedoelde te zeggen in mijn post. Ik vind het alleen opvallend dat een biertje even duur is als een pilletje, terwijl xtc zoveel beter is. :hearteyes:
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het twee magiën van een andere toverschool
:xtc: :beer:
Daarmee ben ik fan van de uitwisselingsprojecten tussen die twee!!

En Afhankelijk van de situatie doe ik 1 tot 5eu per stuk betalen. Meer dan een paar haal ik er eigenlijk nooit, dus ik ben niet echt bekend met groepskorting.

noot: Mijn bier is ook 30cent per stuk, daarvan heb ik er toch wel 15 op een avond, dus dat maakt X cheaper :P
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#3
TechNora zei:
^_^ zei:
Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja dat was precies wat ik bedoelde te zeggen in mijn post. Ik vind het alleen opvallend dat een biertje even duur is als een pilletje, terwijl xtc zoveel beter is. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Tja das waar ja :grin: maarja bier en alco hoef ik niet meer :P ik ga voor de drugs :hearteyes: en zeker xtc enzo betere en gezellerige mensen :P dan dronke mensen pff nee geen alco :P

:hearteyes:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#4
KataStrofe zei:
Ik vind het twee magiën van een andere toverschool
:xtc: :beer:
Daarmee ben ik fan van de uitwisselingsprojecten tussen die twee!!

En Afhankelijk van de situatie doe ik 1 tot 5eu per stuk betalen. Meer dan een paar haal ik er eigenlijk nooit, dus ik ben niet echt bekend met groepskorting.

noot: Mijn bier is ook 30cent per stuk, daarvan heb ik er toch wel 15 op een avond, dus dat maakt X cheaper :P
Klik om te vergroten...

ahha tja :P ik was vroeger alco en nu drugs :grin: en bevalt me een stuk beter :grin:

en ja een avondje op drugs stuk goedkoper dan avondje stappe. zelfs op sos ben ik nog goedkoper uit :P
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ook als ik uitga dan rij ik altijd auto, wat op alcohol en drugs dus niet mag. Echter op alcohol wordt je altijd gecontroleerd en ben je rijbewijs kwijt. Drugs rijd ik vrolijk verder na een aanhouding. Hier in nederland wordt het gebruik van illigale harddrugs dus bevordert door het nederlandse strafrecht.

Allemaal de fout van de overheid mijn verslaving ik ga ze aanklagen voor aanzet tot verslaving en veel geld vangen & beroemd worden en op televisie komen :hearteyes:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#6
^_^ zei:
Ja ook als ik uitga dan rij ik altijd auto, wat op alcohol en drugs dus niet mag. Echter op alcohol wordt je altijd gecontroleerd en ben je rijbewijs kwijt. Drugs rijd ik vrolijk verder na een aanhouding. Hier in nederland wordt het gebruik van illigale harddrugs dus bevordert door het nederlandse strafrecht.

Allemaal de fout van de overheid mijn verslaving ik ga ze aanklagen voor aanzet tot verslaving en veel geld vangen & beroemd worden en op televisie komen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hehe intressante theorie maar het klopt wel. hoor het van meer hoor onder invloed van drugs rijd je beter dan onder invloed van alco. en je word er niet op getest. tja aanklachen die overheid :P

:wave:
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik dacht dat €5 gewoon normale prijs was? Wel gewoon van dealer, maar als ik hier mensen max €3 zie posten voel ik me toch wel afgezet. Maar ach, wat boeit 2 keer per jaar 2€ of 2,50 nou? Maar zou wel beter zijn:)
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#8
^_^ zei:
Ja ook als ik uitga dan rij ik altijd auto, wat op alcohol en drugs dus niet mag. Echter op alcohol wordt je altijd gecontroleerd en ben je rijbewijs kwijt. Drugs rijd ik vrolijk verder na een aanhouding. Hier in nederland wordt het gebruik van illigale harddrugs dus bevordert door het nederlandse strafrecht.

Allemaal de fout van de overheid mijn verslaving ik ga ze aanklagen voor aanzet tot verslaving en veel geld vangen & beroemd worden en op televisie komen :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Ghehehe, als we toen waren gecrashed hadden we die aanklacht gedropt gek!! :grin:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
KataStrofe zei:
^_^ zei:
Ja ook als ik uitga dan rij ik altijd auto, wat op alcohol en drugs dus niet mag. Echter op alcohol wordt je altijd gecontroleerd en ben je rijbewijs kwijt. Drugs rijd ik vrolijk verder na een aanhouding. Hier in nederland wordt het gebruik van illigale harddrugs dus bevordert door het nederlandse strafrecht.

Allemaal de fout van de overheid mijn verslaving ik ga ze aanklagen voor aanzet tot verslaving en veel geld vangen & beroemd worden en op televisie komen :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Ghehehe, als we toen waren gecrashed hadden we die aanklacht gedropt gek!! :grin:
Klik om te vergroten...

Ja we waren bijna aangereden door zo een malloot die dronken was gaan rijden :wink: :P
T
TheDutchWayLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik betaal zo'n 180 euro per 200.

Pilletjes van zo'n 100 tot 115 mg MDMA. Niet verkeerd dacht ik zo :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
^_^ zei:
Jeller zei:
^_^ zei:
Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd kga volledig akkoord, maar bier is toch een natuurlijke stof en geen chemische stof?

magisch is het in ieder geval wel :wink:
Klik om te vergroten...

Je brengt het in ieder geval leuk :smoke:
Klik om te vergroten...
Persoonlijk vind ik alcohol dan ook leuker dan xtc, ik vindt het leuker om op alcohol te dansen, want op xtc klinkt alle muziek zo zacht :confused:

bovendien is het ook grappiger vind ik, van xtc krijg ik nooit nooit lachkiks..

maar de ultieme uitgaansdrug blijft toch LSD, daar zijn zowel xtc als alcohol niets tegen (nu ja da vind ik, als gij da nie vind heb ik daar gen probleem mee hoor)
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Jeller zei:
^_^ zei:
Jeller zei:
^_^ zei:
Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd kga volledig akkoord, maar bier is toch een natuurlijke stof en geen chemische stof?

magisch is het in ieder geval wel :wink:
Klik om te vergroten...

Je brengt het in ieder geval leuk :smoke:
Klik om te vergroten...
Persoonlijk vind ik alcohol dan ook leuker dan xtc, ik vindt het leuker om op alcohol te dansen, want op xtc klinkt alle muziek zo zacht :confused:

bovendien is het ook grappiger vind ik, van xtc krijg ik nooit nooit lachkiks..

maar de ultieme uitgaansdrug blijft toch LSD, daar zijn zowel xtc als alcohol niets tegen (nu ja da vind ik, als gij da nie vind heb ik daar gen probleem mee hoor)
Klik om te vergroten...

hehe nou ik heb liever xtc dan alcohol :grin: maarja wat maakt het uit als je maar geniet :grin: of je dat nou met alcohol doet of met drugs on nuchter maakt niet uit :wink: ja toch :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flugeltje zei:
Alcohol leuker dan mdma om op te dansen :confused: :confused: :openmouth: :openmouth: :( :( :rolleyes: :rolleyes:
Ik betaal 10 euro per gram mdma kristallen, en 2 € per pil
Edit: ik neem wel altijd kristallen en dat in comi met ghb
Klik om te vergroten...
mdma is toch echt wel geen dansdrug hoor, het eerste uur gaat alles vlot, maar je zweet dan wel enorm en daarna wordt je gewoon loom..

overlaatst heb ik op alcohol alleen (en ook nog beetje weed en cola :tongueout:) de hele tijd gedanst op goa aan 150 bpm en pas om 9 uur werd ik moe dus ben ik naar huis gegaan..

pillen is goed voor 1-2 uur dansen en dan wordt je loom en als ge bijpakt wordt ge nog lomer.. ik spreek nu niet alleen voor mijzelf, want velen bevestigen dit..

Ik zeg nu ook nie da alcohol de ideale feestdrug is, voor mij is da LSD en voor veel anderen wss speed, maar mdma is da zeker niet

bon ontopic: vroeger betaalde ik 3€ per pil
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
xtc is wel een veel leuker gevoel, maar op alcohol amuseer ik mij beter
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alcohol leuker dan mdma om op te dansen :confused: :confused: :openmouth: :openmouth: :( :( :rolleyes: :rolleyes:
Ik betaal 10 euro per gram mdma kristallen, en 2 € per pil
Edit: ik neem wel altijd kristallen en dat in comi met ghb
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Giow zei:
Ik koop niet in het groot aan, dat laat ik aan mijn broer over.
Maar een degelijke Jodenster betaal ik 2,50. Net zoals Armanis.
Klik om te vergroten...

jij spreekt jezelf echt tegen, een paar dgaen gelden had je alleen nog maar het multigas gehangen omdat je niet aan andere producten kon komen. En nu praat je in sommige topic's alsof je nooit iets anders hebt gebruikt.
:rolleyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Normaal tussen de 1 euro en 2.50.
m
masterblasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
per mdma capsule 3.75 geen idee hoeveel erin zit
duur?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
schranziewanzie zei:
Frisko zei:
schranziewanzie zei:
slipperman zei:
Oow oke :) €7 komt hier zelfs wel eens voor dat ze het vragen. Maarja dat ga ik er dus echt niet voor betalen.
Klik om te vergroten...
degene die hier 7 eur durft vragen voor 1 pil moet een pak rammel krijgen
Klik om te vergroten...
7€ :rolleyes:
voor het dubbel heb je een dikke gr mdma :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
en als ge dan nog een bedenkt die kerel waar wij het van halen het maar 5 eur de gram betaald :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
idd :openmouth:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
en die kerel het op zijn beurt ook nog eens bij iemand anders haalt!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."