#1
ik heb zelf in tijden geen xtc gehaald bij een dealer, heb het ook al een tijdje niet gedaan en heb nog 4 pillen hier thuis dus vandaar ![:)]()
maar toen ik het nog wel vrij regelmatig haalde betaalde ik 2,50 per stuk. en voor 100 moest ik 125 euro neerleggen. waren niet de beste snoepies, maar als je er 2 op had dan ging je erg lekker![:)]()
maar toen ik het nog wel vrij regelmatig haalde betaalde ik 2,50 per stuk. en voor 100 moest ik 125 euro neerleggen. waren niet de beste snoepies, maar als je er 2 op had dan ging je erg lekker

