Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Coke/Wietjoint De laatste tijd gebruik ik deze combinatie vrij veel; errug lekker!!! Je kan er erg lang mee doen, ik meestal een hele avond. Dus tegelijk een handige tip om de avond te verlengen, wanneer het de laatste coke betreft. Voor mij werkt t soms zelfs als een aphrodisiac! Lange vloei, tipje, tabak, 0,25gr coke, wiet voor 1 joint. Je legt t vloeitje neer, verdeel de helft van de tabak gelijkmatig over het vloeitje, leg de tip aan het uiteinde. Doe wat extra tabak (ik gebruik graag shag) voor het tipje. Neem de helft van de coke en maak hier een dikke lijn van. Schep de lijn voorzichtig op met het kartonnen flapje van de bigvloei (gaat vrij makkelijk wanneer je de coke op het karton schuift met een bankpas), doe dit uiterst zorgvuldig (DUUR!). Leg de lijn precies in het midden van de tabak, pas op; er blijft wel is wat kleven aan het karton. Verkruimel de wiet zo fijn mogelijk; en verdeel dit over de cokelijn en tabak, je maakt in feite een lijn van wiet. Neem de andere helft van de coke, en herhaal de eerdere actie, en verdeel het gelijkmatig over de tabak/coke/wietlijn. De laatste stap is het geheel afdekken met de resterende tabak, wanneer je shag gebruikt is het handig eerst, in de gewenste lengte, een "tabakslijn" neer te leggen, deze kan je er namelijk in een keer bovenop leggen. Nu is het een kwestie van rollen, plakken en branden. DIT IS EEN STEVIG RECEPT, GROENTJES EERST RUSTIG PROEVEN EN VOELEN!"
"gewoon doen joh! zei: Dzy zei: Nee want het komt wel harder aan, alleen veel korter. Klik om te vergroten... Dan ben je er dus niet een avondje mee zoet toch? Klik om te vergroten... Dat ben je wel; want een paar hijsen zijn meer dan voldoende; en als je m daarna in n "vingerhoedje" zet; dan gaat ie vrijwel meteen uit. Door de rijstevloei brand ie ook minder snel op, maar dat wistyen jullie natuurlijk al!"
"inhoud: : 30ml bluecuracau : 280 mg mdma : 10% viagra"
"Wat een gelul allemaal! Al kosten ze 5-10,- per stuk; vind ik allemaal niet zo spannend, waar het om gaat is dat ze fuckin' good moeten zijn! En ook in XTC-land geldt; Goedkoop is vaak duurkoop..... Dan nog even over de winstmarges; ik gun die gasten allemaal een vette winst; want qua risico's wil ik niet in hun schoenen staan!! Thumbs up!"
"6x XTC (175Mg MDMA) 1.5gr White Widow (een echt sneeuwitje!) 3 gr. Flakes (überkwaliteit, maar wat is ie scherp, word een weekje colombiaanse verkoudheid! ) 1 smurfenampul (30ml = 1 dosis, mengsel van MDMA, GHB, Speed, Viagra en Blue Curaçao... Goed voor de porno, maar na alle eerdere versnaperingen mist ie elk doel! Liever veel euroos kwijt aan kwaliteit, dan veel euroos aan kwantiteit! Als je t doet, doe t dan ook heel goed.... Geconsumeerd in de afgelopen 28 uur... and still going strong! Ach... Wie gek wil worden moet pijn lijden! Selfdestruction? Nee man..... commitment!"
"Saivy zei: Candyman zei: 6x XTC (175Mg MDMA) 1.5gr White Widow (een echt sneeuwitje!) 3 gr. Flakes (überkwaliteit, maar wat is ie scherp, word een weekje colombiaanse verkoudheid! ) 1 smurfenampul (30ml = 1 dosis, mengsel van MDMA, GHB, Speed, Viagra en Blue Curaçao... Goed voor de porno, maar na alle eerdere versnaperingen mist ie elk doel! Liever veel euroos kwijt aan kwaliteit, dan veel euroos aan kwantiteit! Als je t doet, doe t dan ook heel goed.... Geconsumeerd in de afgelopen 28 uur... and still going strong! Ach... Wie gek wil worden moet pijn lijden! Selfdestruction? Nee man..... commitment! Klik om te vergroten... Dat is wel een goeie. Ik gebruik nog een restje coke. Klik om te vergroten... Het is al zover dat ik de flakes maar ben gaan roken! Slecht? ach..."
"Nwe ronde flakes...... 2gr.. aan t werk.... hakken .... stampen en zagen.... lijnen....lijnen....lijnen (3x2 tot. 0.5gr.) Ready to rumble??? 1,2,3,4,5...6!!! Kut! Weer neus in de fik! burrrrrrn! traantjes en n afterglow! fout.... dus GOED!! 0.5 down.... 1,5 to go... Jammie!.......................................................................................................................................................................................................... effe wachten.... nog eventjes....................................................... INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BOEM!!! EG WEL PUUR!!! Parelmoeren schilfers... mooi hoor. En nu lekker zuchten en puffen met dikke rooie wangen Enjoy!!! Moet ik de widow benoemen? Die is er altijd! Greetz from tha Candyman!"
"Kan veel zeggen (spraakpoeder??) Maar alles mist zijn doel, kortom; dit geeft mn mindstate t beste weer, denk ik..... PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!"
"Stelletje Aarsgieren! Sterrenslag doe je maar ergens anders! Hahahaha! Ik herken hier wel wat in, ik heb dat niet specifiek met alcohol, danwel de combinaties; Coke/Drank Coke/Wiet. Zal jullie sterker vertellen; heb t een maand geleden ook geprobeerd, maar dat was t dan weer niet.... een vrouwenlichaam is echt veeeeeel mooier.... Niet te moeilijk over doen, zou ik zeggen, gewoon een keer lam worden in een nichtenkit, dan weet jij hoe een pot honing zich voelt.... Rollatorrrrr"
"En vandaag wederom met stip op nummer 1; XTC! SlamFm aan op mn koptelefoon en verder ben ik ƩƩn brok liefdeteveel! hahaha."