#1
Ik koop in redelijk kleine hoeveelheden(10-20) en betaal 4 euro de pil, voor Mortal Kombats.
opgaan in de muziek kan je nog en dat lome is zoiets dat je gewoon heel graag neer zit op je gemak omdat dat heel chill gevoel geeft.. maar dan gaat de tijd voorbij en heb je heel he feest gezeten en das ook niet de bedoeling hé..TechNora zei:Jeller zei:mdma is toch echt wel geen dansdrug hoor, het eerste uur gaat alles vlot, maar je zweet dan wel enorm en daarna wordt je gewoon loom..
overlaatst heb ik op alcohol alleen (en ook nog beetje weed en cola) de hele tijd gedanst op goa aan 150 bpm en pas om 9 uur werd ik moe dus ben ik naar huis gegaan..
pillen is goed voor 1-2 uur dansen en dan wordt je loom en als ge bijpakt wordt ge nog lomer.. ik spreek nu niet alleen voor mijzelf, want velen bevestigen dit..
Ik zeg nu ook nie da alcohol de ideale feestdrug is, voor mij is da LSD en voor veel anderen wss speed, maar mdma is da zeker niet
bon ontopic: vroeger betaalde ik 3€ per pil
Dat lome waar je het over hebt is toch gewoon spacen. Dan heb je geenzin meer om keihard dansen, maar kun je nog wel helemaal opgaan in de muziek. Als ik om 12 uur een pilletje slik kan ik echt makkelijk tot 8/9 uur doorgaan, zonder moe te worden, voor die tijd kan ik zelfs echt niet slapen. Maar dat zijn mijn ervaringen...

Jeller zei:opgaan in de muziek kan je nog en dat lome is zoiets dat je gewoon heel graag neer zit op je gemak omdat dat heel chill gevoel geeft.. maar dan gaat de tijd voorbij en heb je heel he feest gezeten en das ook niet de bedoeling hé..
je wordt niet moe, maar zeker ook niet actief (behalve het eerste uur dan)
bijkomend krijg ik het direct ook veel te warm als ik feest en das ook nie bevorderlijk voor de feestsfeer..
van LSD voelt alles zo licht als een veertje aan, krijg je veel 'natuurlijke' energie (als je al echt moe bent op voorhand, dan heb je toch energie tekort) en wordt je een beetje hyperactief.. bovendien is het ook gewoon veel leuker om te dansen onder acid, want de muziek klinkt nóg beter dan op xtc (tenzij het slechte muziek is) en bovendien amuseer je je echt enorm met spastisch uit je dak te gaan..
sorry voor de offtopic, ik zal proberen zwijgen nu![]()
Klinkt goed die lsd, nog niet gebruikt maar moeite waard om te proberen als ik t zo lees
).Nuit zei:In het Belgenlandje betaal ik ca. 5 euro per pil (ik koop ze nooit in grote hoeveelheden, meestal moment zelf op een feestje)
Op festivals is het nog duurder, ongeveer 7 euro per pil.
Voor 2 groene androids betalde ik 15 euro (normaal verkocht die ze voor 10 euro).
Duurder, maar ik ben niet van plan even 100 pillen in één keer in te slaan :')![]()

Drokz zei:Heb laatst (van een bekende) op een festival eentje gekocht en toen betaalde ik €8,00 voor eentje, das me dan weer veel te duur maar het was de enige persoon die ik kende/vertrouwde van wie ik over kon kopen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."