Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPrijzen van xtc...

Prijzen van xtc...

240 antwoorden
89 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik koop in redelijk kleine hoeveelheden(10-20) en betaal 4 euro de pil, voor Mortal Kombats.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
TechNora zei:
Jeller zei:
mdma is toch echt wel geen dansdrug hoor, het eerste uur gaat alles vlot, maar je zweet dan wel enorm en daarna wordt je gewoon loom..

overlaatst heb ik op alcohol alleen (en ook nog beetje weed en cola :tongueout:) de hele tijd gedanst op goa aan 150 bpm en pas om 9 uur werd ik moe dus ben ik naar huis gegaan..

pillen is goed voor 1-2 uur dansen en dan wordt je loom en als ge bijpakt wordt ge nog lomer.. ik spreek nu niet alleen voor mijzelf, want velen bevestigen dit..

Ik zeg nu ook nie da alcohol de ideale feestdrug is, voor mij is da LSD en voor veel anderen wss speed, maar mdma is da zeker niet

bon ontopic: vroeger betaalde ik 3€ per pil
Klik om te vergroten...

Dat lome waar je het over hebt is toch gewoon spacen. Dan heb je geenzin meer om keihard dansen, maar kun je nog wel helemaal opgaan in de muziek. Als ik om 12 uur een pilletje slik kan ik echt makkelijk tot 8/9 uur doorgaan, zonder moe te worden, voor die tijd kan ik zelfs echt niet slapen. Maar dat zijn mijn ervaringen...
Klik om te vergroten...
opgaan in de muziek kan je nog en dat lome is zoiets dat je gewoon heel graag neer zit op je gemak omdat dat heel chill gevoel geeft.. maar dan gaat de tijd voorbij en heb je heel he feest gezeten en das ook niet de bedoeling hé..

je wordt niet moe, maar zeker ook niet actief (behalve het eerste uur dan)
bijkomend krijg ik het direct ook veel te warm als ik feest en das ook nie bevorderlijk voor de feestsfeer..

van LSD voelt alles zo licht als een veertje aan, krijg je veel 'natuurlijke' energie (als je al echt moe bent op voorhand, dan heb je toch energie tekort) en wordt je een beetje hyperactief.. bovendien is het ook gewoon veel leuker om te dansen onder acid, want de muziek klinkt nóg beter dan op xtc (tenzij het slechte muziek is) en bovendien amuseer je je echt enorm met spastisch uit je dak te gaan..

sorry voor de offtopic, ik zal proberen zwijgen nu :wave:
H
HeroLid
01-01-2024, 00:00
#3
prijs

1 = 1.50€
50 = 60€
100 = 100€
1000 = 300€
:)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
opgaan in de muziek kan je nog en dat lome is zoiets dat je gewoon heel graag neer zit op je gemak omdat dat heel chill gevoel geeft.. maar dan gaat de tijd voorbij en heb je heel he feest gezeten en das ook niet de bedoeling hé..

je wordt niet moe, maar zeker ook niet actief (behalve het eerste uur dan)
bijkomend krijg ik het direct ook veel te warm als ik feest en das ook nie bevorderlijk voor de feestsfeer..

van LSD voelt alles zo licht als een veertje aan, krijg je veel 'natuurlijke' energie (als je al echt moe bent op voorhand, dan heb je toch energie tekort) en wordt je een beetje hyperactief.. bovendien is het ook gewoon veel leuker om te dansen onder acid, want de muziek klinkt nóg beter dan op xtc (tenzij het slechte muziek is) en bovendien amuseer je je echt enorm met spastisch uit je dak te gaan..

sorry voor de offtopic, ik zal proberen zwijgen nu :wave:
Klik om te vergroten...

Sorry nog even offtopic ... :mrgreen: Klinkt goed die lsd, nog niet gebruikt maar moeite waard om te proberen als ik t zo lees :)
N
NtronautLid
01-01-2024, 00:00
#5
De prijzen zijn volgens mij gestegen ten opzichte van 5 jaar geleden.
Heeft mogelijk ook te maken met het hogere gehalte van de tegenwoordige pillen.

Dit draadje zou best handig kunnen zijn. Als iedereen hier zijn aankoop prijsjes post krijgen we een aardig inzicht. (als het inderdaad maar weer geen opschepdraadje wordt :rolleyes: ).
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het ligt er aan hoe je het koopt.
Vaak wordt er met een groepje vrienden een aankoop gedaan van 100 (of meer) stuks. Dan kun je best voor 2 of 3 euro per stuk een pil hebben.
Als je gewoon een paar losse pillen van een dealer koopt is de normale prijs ongeveer 5 euro ofzo. (die prijs is wel lager geweest vroeger, maar alles wordt duurder met de tijd, ook het gehalte mdma speelt mee natuurlijk)
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik alle.reacties zo.lees ben ik.vroeger 7 jaar geleden goed afgezet ik betaalde 50 euro voor 10. Maar speed pillen zijn normaal.gesproken toch veel.goedkoper dan mdma. Ze zijn minder hard en breken snel. Hoeveel wordt er nu voor betaald? Meeste auto merken waren vroeger altijd speed. Hartjes klavertjes vaak mdma. Cu'tjes waren toen de beste en.blauw van kleur
S
Siemen230Lid
01-01-2024, 00:00
#8
17 euro per bol, word dan ook ongeloofelijk afgeript :(
D
DrokzLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ Ga eens snel een andere dealer zoeken.

Ot, ik koop ze altijd per 1, 2, 3, max. 5 stuks, alleen voor mezelf als ik naar een feestje ga. Ik wil namelijk niks thuis bewaren omdat ik nog bij m'n ouders woon. Betaal dan €5,00 per stuk voor pillen van > 200mg, voor eens in de twee maanden ongeveer vind ik dat een prima prijs.

Heb laatst (van een bekende) op een festival eentje gekocht en toen betaalde ik €8,00 voor eentje, das me dan weer veel te duur maar het was de enige persoon die ik kende/vertrouwde van wie ik over kon kopen.
B
BarintaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ongeveer 2-3 € voor een redelijk goed pilletje.
D
Deborah87Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ligt eraan hoeveel mdma erin zit. Pillen rond de 100 mg €1 en 220 mg rond de €3.
N
NuitLid
01-01-2024, 00:00
#12
In het Belgenlandje betaal ik ca. 5 euro per pil (ik koop ze nooit in grote hoeveelheden, meestal moment zelf op een feestje)

Op festivals is het nog duurder, ongeveer 7 euro per pil.
Voor 2 groene androids betalde ik 15 euro (normaal verkocht die ze voor 10 euro).

Duurder, maar ik ben niet van plan even 100 pillen in één keer in te slaan :') :tongueout:
B
BarintaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nuit zei:
In het Belgenlandje betaal ik ca. 5 euro per pil (ik koop ze nooit in grote hoeveelheden, meestal moment zelf op een feestje)

Op festivals is het nog duurder, ongeveer 7 euro per pil.
Voor 2 groene androids betalde ik 15 euro (normaal verkocht die ze voor 10 euro).

Duurder, maar ik ben niet van plan even 100 pillen in één keer in te slaan :') :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik heb nog nooit grote aankopen gedaan, maar betaal voor een android €2.
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een mazzelaars dat jullie uberhaubt iemand kennen daarvoor.
Heb ooit via een meisje meegedaan waarbij we 4,00 per pil betaalde, dit waren blauwe met een ster erin, en deze kwamen bij ons beide erg lekker aan.. :wink:
f
flexxoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik betaal voor de androids en supermans 2eu
g
green haze2Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ik koop altijd van dezelfde dealer voor 3 euro per stuk, verkoop voor 5 euro en hou een gedeelte zelf
R
Raikonen1Lid
01-01-2024, 00:00
#17
5 euro voor 230 mg xtc. Ik koop dan wel 1 pil per stuk meestal. Is dit een redelijke prijs? Kost me eigenlijk 2,50 omdat ik altijd een halve pil neem.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#18
een maatje van mij is altijd zo aardig om mij supermans mee te doen voor 2,-/st. Is zo te lezen echt een lage prijs:). Waar ik woon zijn de laatste 2 jaar gelukkig alleen maar goede pillen te vinden van rond de 200mg! :hearteyes:

Er zijn ook wel goedkopere pilletjes in de omgeving, maar die zijn vaak lager gedoseerd en in verhouding wat duurder. Dus dan liever een zwaarder snoepje breken dan 2 hele snoepjes mee. Scheelt ook weer in aantal als je pillen meeneemt naar een feest ofzo:P :mrgreen:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
5 euro is een beetje de gangbare prijs hier. Zowel voor rommel als goede.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drokz zei:
Heb laatst (van een bekende) op een festival eentje gekocht en toen betaalde ik €8,00 voor eentje, das me dan weer veel te duur maar het was de enige persoon die ik kende/vertrouwde van wie ik over kon kopen.
Klik om te vergroten...

Tsja, in vergelijking met de de normale prijs die je 'op straat' betaald wel..
Ik denk altijd gewoon aan de kosten die ik bespaar op een festival als ik aan de X ga..

Koop maar eens 2 bier of 1 baco, ben je ook al 5-7 euro lichter op een festival..
Dan heb je voor hetzelfde geld toch nét iets langer plezier van dat dure pilletje :wink:

OT: Koop ook nooit bijzondere hoeveelheden, meestal gewoon 5eu ps, soms 3-4 als het de laatste van een batch ofzo zijn, of wanneer ik er 10+ koop

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."