Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPrijzen van xtc...

Prijzen van xtc...

240 antwoorden
85 weergaven
18-5-2026
S
SnackbekLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik betaal 5 per pil soms 4 witte jodensterren heten ze ook wel bekent als snackjes, bij iemand bekent ? :confused:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snackbek zei:
ik betaal 5 per pil soms 4 witte jodensterren heten ze ook wel bekent als snackjes, bij iemand bekent ? :confused:
Klik om te vergroten...

snackjes?

jaaaaaa vlammetjes
S
SnackbekLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja zo noemt iedereen ze er staat een soort jodenster op maar dan met bollen hoekjes. :rolleyes:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Grmpf

Ik heb zo'n liegbeestdealer.
"120 Miligram, lekkere snoepies"
Nou, 71 en 75 miligram ook goed, ik test ze eppie!
En als ik hem dat dan vertel komt ie weer met andere:
"Ja maar na deze wil je die andere niet meer, deze zijn echt goed!"
Hahaha!

In het begin vond ik het prima dat ze wat lichter waren,
dat beviel me goed, maar nu moet ik denk ik toch op zoek naar een ander, ook als ik zo de prijzen allemaal zie.
Ik betaal 40 euro per 10, daar kan dus wel wat af.
S
SnackbekLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb nu 100 pillen van 120 mg voro 100 euro :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Veel te duur sinds kort met pillen.
100 stuks €170,00 :openmouth:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
stuk prijs voor pille 2 euro :)

en een grammetje MDMA kristalle voor 12,50 :grin:

ik ben super blij met die prijzen :sunglasses:

Ik koop nooit groot in eigenlijk dusja ik vind dit mooie prijzen.

Ik heb nu de beroemde :P blauwe tulpjes zoals op het forum al besproke :) En gele hartjes. Ben te vrede over de pillen.

Maarja ik hoor veel mensen over 10 tale pillen in een weekendje :openmouth: nou ikke niet hoor :grin: gelukkig :) 1 is genoeg en misschien een 2e maar eigenlijk niet. Ik mix dan liever alles door elkaar wel kut de dag daarna maarja :P dat is drugs he :P

:wink:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Snackbek zei:
ik heb nu 100 pillen van 120 mg voro 100 euro :grin:
Klik om te vergroten...

chill :grin: en stukprijs ???
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof :rolleyes:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik betaal 1,50 tot 2 euro per pil. Toen ik voor t eerst hoorde dat pillen zo goedkoop waren vond ik het supervreemd. Zo'n geweldige ervaring, voor zo weinig geld!! :openmouth: Ik space wel 8 uur op 1 pilletje, en dan is t even duur als een biertje die je er in 10 minuutjes doorzuipt...(om het nog maar niet te hebben over het verschil in effect natuurlijk)
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik koop niet in het groot aan, dat laat ik aan mijn broer over.
Maar een degelijke Jodenster betaal ik 2,50. Net zoals Armanis.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
^_^ zei:
Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd kga volledig akkoord, maar bier is toch een natuurlijke stof en geen chemische stof?

magisch is het in ieder geval wel :wink:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#13
^_^ zei:
Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Precies. XTC is toppie :hearteyes: nog steeds mijn nummer 1 :grin:

Alco :rolleyes:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
^_^ zei:
Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof :rolleyes:
Klik om te vergroten...
idd kga volledig akkoord, maar bier is toch een natuurlijke stof en geen chemische stof?

magisch is het in ieder geval wel :wink:
Klik om te vergroten...

Je brengt het in ieder geval leuk :smoke:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
^_^ zei:
Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja dat was precies wat ik bedoelde te zeggen in mijn post. Ik vind het alleen opvallend dat een biertje even duur is als een pilletje, terwijl xtc zoveel beter is. :hearteyes:
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind het twee magiën van een andere toverschool
:xtc: :beer:
Daarmee ben ik fan van de uitwisselingsprojecten tussen die twee!!

En Afhankelijk van de situatie doe ik 1 tot 5eu per stuk betalen. Meer dan een paar haal ik er eigenlijk nooit, dus ik ben niet echt bekend met groepskorting.

noot: Mijn bier is ook 30cent per stuk, daarvan heb ik er toch wel 15 op een avond, dus dat maakt X cheaper :P
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#17
TechNora zei:
^_^ zei:
Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja dat was precies wat ik bedoelde te zeggen in mijn post. Ik vind het alleen opvallend dat een biertje even duur is als een pilletje, terwijl xtc zoveel beter is. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Tja das waar ja :grin: maarja bier en alco hoef ik niet meer :P ik ga voor de drugs :hearteyes: en zeker xtc enzo betere en gezellerige mensen :P dan dronke mensen pff nee geen alco :P

:hearteyes:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
KataStrofe zei:
Ik vind het twee magiën van een andere toverschool
:xtc: :beer:
Daarmee ben ik fan van de uitwisselingsprojecten tussen die twee!!

En Afhankelijk van de situatie doe ik 1 tot 5eu per stuk betalen. Meer dan een paar haal ik er eigenlijk nooit, dus ik ben niet echt bekend met groepskorting.

noot: Mijn bier is ook 30cent per stuk, daarvan heb ik er toch wel 15 op een avond, dus dat maakt X cheaper :P
Klik om te vergroten...

ahha tja :P ik was vroeger alco en nu drugs :grin: en bevalt me een stuk beter :grin:

en ja een avondje op drugs stuk goedkoper dan avondje stappe. zelfs op sos ben ik nog goedkoper uit :P
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja ook als ik uitga dan rij ik altijd auto, wat op alcohol en drugs dus niet mag. Echter op alcohol wordt je altijd gecontroleerd en ben je rijbewijs kwijt. Drugs rijd ik vrolijk verder na een aanhouding. Hier in nederland wordt het gebruik van illigale harddrugs dus bevordert door het nederlandse strafrecht.

Allemaal de fout van de overheid mijn verslaving ik ga ze aanklagen voor aanzet tot verslaving en veel geld vangen & beroemd worden en op televisie komen :hearteyes:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#20
^_^ zei:
Ja ook als ik uitga dan rij ik altijd auto, wat op alcohol en drugs dus niet mag. Echter op alcohol wordt je altijd gecontroleerd en ben je rijbewijs kwijt. Drugs rijd ik vrolijk verder na een aanhouding. Hier in nederland wordt het gebruik van illigale harddrugs dus bevordert door het nederlandse strafrecht.

Allemaal de fout van de overheid mijn verslaving ik ga ze aanklagen voor aanzet tot verslaving en veel geld vangen & beroemd worden en op televisie komen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hehe intressante theorie maar het klopt wel. hoor het van meer hoor onder invloed van drugs rijd je beter dan onder invloed van alco. en je word er niet op getest. tja aanklachen die overheid :P

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."