#1
ik betaal 5 per pil soms 4 witte jodensterren heten ze ook wel bekent als snackjes, bij iemand bekent ? ![:confused:]()
Snackbek zei:ik betaal 5 per pil soms 4 witte jodensterren heten ze ook wel bekent als snackjes, bij iemand bekent ?![]()

Snackbek zei:ik heb nu 100 pillen van 120 mg voro 100 euro![]()

idd kga volledig akkoord, maar bier is toch een natuurlijke stof en geen chemische stof?^_^ zei:Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof![]()
^_^ zei:Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof![]()

Jeller zei:idd kga volledig akkoord, maar bier is toch een natuurlijke stof en geen chemische stof?^_^ zei:Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof![]()
magisch is het in ieder geval wel![]()

^_^ zei:Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof![]()
TechNora zei:^_^ zei:Laten we nou geen bier en xtc gaan vergelijken he dat vind ik wel heel erg verlaging van deze magische chemische stof![]()
Ja dat was precies wat ik bedoelde te zeggen in mijn post. Ik vind het alleen opvallend dat een biertje even duur is als een pilletje, terwijl xtc zoveel beter is.![]()
KataStrofe zei:Ik vind het twee magiën van een andere toverschool
![]()
![]()
Daarmee ben ik fan van de uitwisselingsprojecten tussen die twee!!
En Afhankelijk van de situatie doe ik 1 tot 5eu per stuk betalen. Meer dan een paar haal ik er eigenlijk nooit, dus ik ben niet echt bekend met groepskorting.
noot: Mijn bier is ook 30cent per stuk, daarvan heb ik er toch wel 15 op een avond, dus dat maakt X cheaper :P
^_^ zei:Ja ook als ik uitga dan rij ik altijd auto, wat op alcohol en drugs dus niet mag. Echter op alcohol wordt je altijd gecontroleerd en ben je rijbewijs kwijt. Drugs rijd ik vrolijk verder na een aanhouding. Hier in nederland wordt het gebruik van illigale harddrugs dus bevordert door het nederlandse strafrecht.
Allemaal de fout van de overheid mijn verslaving ik ga ze aanklagen voor aanzet tot verslaving en veel geld vangen & beroemd worden en op televisie komen![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."