Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
282 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
flash kieke zei:
Blauwe driehoekige mitchus :smoke:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :hearteyes: :mrgreen:
E
EdiktLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik had een keer groene pillen met een €-teken erop, echt heel erg spacen :) ik ging ff bier drinken en dat smaakte gewoon naar limonade :beer: :smoke:
een andere keer had ik blauwe bacardivleermuizen, jeetje die waren ook heftig al mijn spieren spanden zich aan beginnend bij mijn benen en het steeg langzaam omhoog, ik voelde me echt zo sterk als een beer en ook heerlijk spacen :mrgreen:
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#3
de beste die ik nog heb gehad vind ik nog de blauwe mitsu's een maat van me had ooit een orangje mickey mousje was egt niet normaal hoe klein dat ding was en hij ging hard :openmouth: iemand een idee wat erin zou hebbe kunne zitte ? of iemand ook orange mickey mousjes gehad ??
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
GISTEREN, ik wissel normaal niet snel van noten, dus dat ik telkens andere heb, maar gistere hadden we 3,5 kroontje op :openmouth: :openmouth: :openmouth: , met 2 tegelijk ik was egt helemaal weg bij inslag, toppie pillen deze waren een stuk beter als de blauwe peacjes en die zijn al 110mg :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
mickey's <3
en de v2tjes
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#6
wausie91 zei:
JewCookie zei:
nee want je gaat niet halucineren van pep, het enige dat je er van krijgt is paranoide, en dat beschrijf je daar niet.
Klik om te vergroten...
o nou dat zal dan wel zo zijn dan weet ik niet wat er in die dingen zit maar ik zag in ieder geval alles trillen en hallucineerde ok
Klik om te vergroten...

nouw van pep gaat niet alles trillen het was gewoon mdma
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#7
BamHero zei:
3D Hartjes....beetje blauw met grijs..meer grijs! als je hurkt, door je neus inademt en dan opstaat en sprint, kun je 150 km per uur rennen :P
Klik om te vergroten...
vet :rolleyes: ben je in 15 minuten thuis van het uitgaan
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
blauwe langwerpige zonder opdruk heel groot..

met 600mg mdma laten testen :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
oranje hartjes (echt hele grote waren dat) en paarse Harley Davidson (zonder breeklijn) dat zijn toch wel me favo's. maar ja die zijn op :(
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blauwe mitsu's, zonder twijfel.
T
ThePlayahLid
01-01-2024, 00:00
#11
zeker blauwe mitsu´s , die waren echt heftig zeer hard van gegaan ! :openmouth:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou ook wel eens was meer diversiteit willen hebben, kan ik ook eens vergelijken. Tot nu toe maar 2 verschillende gehad, niet dat die slecht zijn hoor!!!

(Was het geen bedtijd Nutsss???? :openmouth: )
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#13
de tijden van de Mitsu's en de HD-tjes... zucht... waar zijn ze gebleven?
Die Mitsu'dingen waren er ook in een hele reeks kleuren, wit, geel, paars, rood ik heb ze allemaal gezien en volgens mij waren ze allemaal top!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vindt 5.40 geen tijd om naar bed te gaan.. :beer:
Of om de fameuze woorden van Ellesdee te gebruiken:

SLAPEN IS VOOR APEN
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#15
nutsss zei:
de tijden van de Mitsu's en de HD-tjes... zucht... waar zijn ze gebleven?
Die Mitsu'dingen waren er ook in een hele reeks kleuren, wit, geel, paars, rood ik heb ze allemaal gezien en volgens mij waren ze allemaal top!
Klik om te vergroten...

Hij kent de Pentagrammen niet en de Dubbele Salmi's. (jaren '90)
Waren die maar weer back in Town, dan zou ik nog wel een keer (of 2 of 3 of weet ik veel keer hoeveel) zo'n tabletje toedienen!
Ook de combi die ik gehad heb die trippen veroorzaakten:
Pentagram en een Eetje.(1995)
Dan heb ik de Zwaantjes nog gehad, daar kon je ook van trippen, als je er 2 of 3 nam.(1995/1996)
En de MacDonaldjes hebben voor een hevige trip gezorgd. (begin 199:sunglasses:
:wave:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Djodjo zei:
nutsss zei:
de tijden van de Mitsu's en de HD-tjes... zucht... waar zijn ze gebleven?
Die Mitsu'dingen waren er ook in een hele reeks kleuren, wit, geel, paars, rood ik heb ze allemaal gezien en volgens mij waren ze allemaal top!
Klik om te vergroten...

Hij kent de Pentagrammen niet en de Dubbele Salmi's. (jaren '90)
Waren die maar weer back in Town, dan zou ik nog wel een keer (of 2 of 3 of weet ik veel keer hoeveel) zo'n tabletje toedienen!
Ook de combi die ik gehad heb die trippen veroorzaakten:
Pentagram en een Eetje.(1995)
Dan heb ik de Zwaantjes nog gehad, daar kon je ook van trippen, als je er 2 of 3 nam.(1995/1996)
En de MacDonaldjes hebben voor een hevige trip gezorgd. (begin 199:sunglasses:
:wave:
Klik om te vergroten...

wat moet ik me voorstellen bij zo'n trip dan?... of noem jij uit je bol gaan trippen?
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
GabberSnoePie zei:
Djodjo zei:
nutsss zei:
de tijden van de Mitsu's en de HD-tjes... zucht... waar zijn ze gebleven?
Die Mitsu'dingen waren er ook in een hele reeks kleuren, wit, geel, paars, rood ik heb ze allemaal gezien en volgens mij waren ze allemaal top!
Klik om te vergroten...

Hij kent de Pentagrammen niet en de Dubbele Salmi's. (jaren '90)
Waren die maar weer back in Town, dan zou ik nog wel een keer (of 2 of 3 of weet ik veel keer hoeveel) zo'n tabletje toedienen!
Ook de combi die ik gehad heb die trippen veroorzaakten:
Pentagram en een Eetje.(1995)
Dan heb ik de Zwaantjes nog gehad, daar kon je ook van trippen, als je er 2 of 3 nam.(1995/1996)
En de MacDonaldjes hebben voor een hevige trip gezorgd. (begin 199:sunglasses:
:wave:
Klik om te vergroten...

wat moet ik me voorstellen bij zo'n trip dan?... of noem jij uit je bol gaan trippen?
Klik om te vergroten...

Gewoon een gigantische visuele trip! Met alles erop en eran.
Dit heb ik meerdere malen gehad.
Echt te geweldig, maar ik praat nu over 12 jaar geleden. Maar ik ben nogal tripgevoelig van X! :smoke:
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik wil ooit wel eens blauwe mitsu's proberen maar ik geraak er zo moeilijk aan :(
s
spacebeerLid
01-01-2024, 00:00
#19
mijn beste die ik heb gehad zijn tog wel de gele X jes de echte met keta erin:P ware 180mg mdma en 25mg keta.

ware egt lekker.
maar het hardste ben ik gegaan op 10 witte kersjes 110 mg:P
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Die hartjes zijn goed om te spacen, je gaat namelijk hard, om te feesten vind ik ze iets minder. Maar het is wel een goede pil.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."