Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

Favoriete(sterkste)Pilletje ooit gehad!

1254 antwoorden
280 weergaven
18-5-2026
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De beste die ik had waren telkens mda pillen. Ik gebruikte van '97 tot '99.
Zou niet weten welke ervan ik als beste zou moeten klasseren want ze waren allemaal speciaal pillen.
In '97 waren het bruine cccp's, begin '99 opeltjes en mid '99 Mitsubishi's met een moet wel zeer hoge dosis geweest zijn want van ene begon het pas na 11 uren uit te werken!!! Van deze heb ik wel niet meer tenvolle genoten omdat ik toch met ietwat tegenzin ze had afgeslikt (was al even gestopt ermee en een lichte afkeer van gekregen maar moest ze gewoon eens testen omdat de meesten er compleet van de kaart van raakten)
Eind '98 waren er ook nog goede Mitsubishi's die al na een kwartier na inname redelijk zwaar inkickte, dit van slechts ene was ik niet echt gewoon.. 3 op korte tijd gaf wel redelijk wat hallucinaties en klemmend gevoel in de handen, gezichtsspieren die begonnen te trekken en dergelijke.
Mid '98 waren er wel fijne mdma pilletjes, roze hartjes, fijne pillen alleen niet echt straf ofzo. Maar wel een zalig gevoel.
Na de mda pillen in '99 op waren en het gedaan was met dit fijne goedje heb ik nog een paar goede mdma's gehad.. meestal redelijke kleine pillen, waren er eerst met 3 puntjes op maar omdat die redelijk snel eraf braken hadden ze er 3 ringetjes van gemaakt, dan ook nog 1'tjes.. de driehoekige mitsubishi's en sex vond ik niet echt speciaal om maar te zwijgen van de Kroontjes en Tasmanian devils die echt rommel waren (een maat van me had er voor stoer te doen een 7-tal van afgeslikt en die zag er echt verkrampt uit, heb me kreupel gelachen ermee!!) De groene RN van eind '98 begin '99 vond ik ook niet speciaal, misschien omdat toen zelf opeltjes had die wel de beste van het moment waren. Al iemand die toen bij mij kwam halen ook had over grote paarse pillen met een dosis van +200mg mdma. Omdat die er alleen maar over praatte maar nooit ene meebracht geloofde ik er niet veel van maar lees hier net in die periode er dus wel van die paarse waren. Spijtig had ik wel eens willen proberen!!

Wat er op het moment allemaal is heb ik geen idee heb nu al jaren niet meer gepakt. Al blijft het toch altijd fijn om erover te praten :wink:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
beste pillen ooit :

hele kleine beige mitsubishi's die blonken als ene spiegel...
was bijna pure mdma,moet wel,zo klein waren ze :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
beste pil ooit was een smiley, maar betere ervaring met kristal
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Vrienden van me waren vroeger zeer te spreken over roze hartjes. Op deze was het hartje dan op de pil ipv erin gedrukt. Spreek ik wel van voor '97 weet niet juist van wanneer ze datteerden.
Ik had eind '98 nog eens 3 van deze identieke op de kop kunnen tikken, en omdat die ander er zo over te spreken waren hield ik ze voor een speciale gelegenheid maar die brak niet echt aan en omdat in die periode de pillen allemaal redelijk zwaar waren denk ik dat ik ze te lang heb gehouden of misschien niet goed bewaart want ik voelde er toch niet echt veel van. Ofwel lag het omdat ik toen ik deze pakte in dezelfde nacht ervoor al 2 mitsu's en 3 opels op had wat al redelijk zwaar was. (Het was nieuwjaar!! dan laat je je al eens gaan eh :tongueout:)
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ferarri's waren ook wel goeie pillen in de tijd. :rolleyes:

Maar ik spaar dus mijn Roche(kes) van 12mg. Waarschijnlijk neem ik er binnen een week 7, 84mg dus, dat zal een behoorlijke flash geven. :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
witte turtles :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Euro's in de gulden tijd.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor mij zijn het toch van een aantal jaren terug de "duimpjes" die ik toen had.
Later nog eens Ferrari's

Momenteel vind ik witte schildpadjes toch echt heerlijk :)
D
Disco_DLid
01-01-2024, 00:00
#9
hier grote blanco's 160-170mg te lekker, heb nog nooit zo'n puur mdma gevoel gehad van een pil
S
Shadow ChildLid
01-01-2024, 00:00
#10
Disco_D zei:
hier grote blanco's 160-170mg te lekker, heb nog nooit zo'n puur mdma gevoel gehad van een pil
Klik om te vergroten...

En dat ben ik met je eens, de naam van deze pillen waren Stanley´s
Je zou bijna zeggen een paracetamol. en happy dat je van deze dingen werd nou nou nou :wave:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#11
7 x 12mg. :)
Maanden terug had ik er eens 9 van 6mg genomen dus ik kan tegen een stootje. :wink:
P
PeelsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Laatse waren de blauwe hartjes (zie Avatar) helemaal toppie, leken heel erg op de paarsige mitsubishi's (mijn nummer 1), Ge-Wel-Dig!

Heb nu nog een paar peace-pilletjes,.. en krijgen paarsige Dagobertjes(?) geen idee wat dit is,.. Had ook pas witte smileys,..pfff, vreselijk, liggen nu bij het testcentrum.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
Disco_D zei:
hier grote blanco's 160-170mg te lekker, heb nog nooit zo'n puur mdma gevoel gehad van een pil
Klik om te vergroten...

zouden ze wel gewoon alléén mdma bevatten en bijvoorbeeld geen speed of mdea. Ik kan ook aan pillen komen waar alleen mdma inzit, zijn chiller dan pillen waar ook speed bij zit, alleen krijg je van die wel meer energie natuurlijk, maar het mdma gevoel wordt wat helderder en minder spacend en minder trippend, das jammer.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#14
Skippy zei:
blauwe mitsu
Klik om te vergroten...
die 3hoeken .. hmmm wat was dat heeerrrlijk :)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#15
mijn eerste en hevigste was een V2tje.. god, wat waren die chill.
Daarna nog 1 of 2 keer V2 gehad en toen waren ze verdwenen :confused:

Verder waren de smileys ook wel lekker, en laatst had ik roze kangaroetjes, die waren ook wel chill, en in de loop van de avond ging ik er van hallucineren. brileffect, strepen in gezichten, bij iemand zag ik zelfs afgebrokkelde tanden en een haakneus :openmouth: Alleen als ik er echt goed naar keek dan verdween het weer.

Maar de V2tjes blijven het chillst voor mij ..totdat ik wat beters tegen kom :stoned:
j
jappe_1991Lid
01-01-2024, 00:00
#16
cunt zei:
Skippy zei:
blauwe mitsu
Klik om te vergroten...
die 3hoeken .. hmmm wat was dat heeerrrlijk :)
Klik om te vergroten...
bij mij ook tot ik met nieuwjaar dolce&gabanna's 8 pink panthers waren uitgewerkt en moest nog naar de shop 20 km verder , dus dacht 4 d&g en ik geraaak er wel , amai mijn kloten nog nooit zon knalpillen gehad ,vetste hallucinatie's ooit energie voor 100 000 man , hoop ze nog eens tegen te komen
e
ex-ex-userLid
01-01-2024, 00:00
#17
qua gvoel waren mijn beste roze dolfijntjes alleen maar 15mg de stuk maar had er 15 en had het beste gevoel ooit

2deplek blauw panthers 150mg 1 was goed voor een leuke waas na 3 zeer gave hallu dank me lamp met een zonnetje erop

3de plek de witte panther gewoon 1 en voor heel de avond zoet alleen jmmer dat het 125mg pep is en maar 25mg mdma
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
flash kieke zei:
Blauwe driehoekige mitchus :smoke:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :hearteyes: :mrgreen:
E
EdiktLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik had een keer groene pillen met een €-teken erop, echt heel erg spacen :) ik ging ff bier drinken en dat smaakte gewoon naar limonade :beer: :smoke:
een andere keer had ik blauwe bacardivleermuizen, jeetje die waren ook heftig al mijn spieren spanden zich aan beginnend bij mijn benen en het steeg langzaam omhoog, ik voelde me echt zo sterk als een beer en ook heerlijk spacen :mrgreen:
C
ChibbyLid
01-01-2024, 00:00
#20
dubbel hartje :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...63
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."