#1
De beste die ik had waren telkens mda pillen. Ik gebruikte van '97 tot '99.
Zou niet weten welke ervan ik als beste zou moeten klasseren want ze waren allemaal speciaal pillen.
In '97 waren het bruine cccp's, begin '99 opeltjes en mid '99 Mitsubishi's met een moet wel zeer hoge dosis geweest zijn want van ene begon het pas na 11 uren uit te werken!!! Van deze heb ik wel niet meer tenvolle genoten omdat ik toch met ietwat tegenzin ze had afgeslikt (was al even gestopt ermee en een lichte afkeer van gekregen maar moest ze gewoon eens testen omdat de meesten er compleet van de kaart van raakten)
Eind '98 waren er ook nog goede Mitsubishi's die al na een kwartier na inname redelijk zwaar inkickte, dit van slechts ene was ik niet echt gewoon.. 3 op korte tijd gaf wel redelijk wat hallucinaties en klemmend gevoel in de handen, gezichtsspieren die begonnen te trekken en dergelijke.
Mid '98 waren er wel fijne mdma pilletjes, roze hartjes, fijne pillen alleen niet echt straf ofzo. Maar wel een zalig gevoel.
Na de mda pillen in '99 op waren en het gedaan was met dit fijne goedje heb ik nog een paar goede mdma's gehad.. meestal redelijke kleine pillen, waren er eerst met 3 puntjes op maar omdat die redelijk snel eraf braken hadden ze er 3 ringetjes van gemaakt, dan ook nog 1'tjes.. de driehoekige mitsubishi's en sex vond ik niet echt speciaal om maar te zwijgen van de Kroontjes en Tasmanian devils die echt rommel waren (een maat van me had er voor stoer te doen een 7-tal van afgeslikt en die zag er echt verkrampt uit, heb me kreupel gelachen ermee!!) De groene RN van eind '98 begin '99 vond ik ook niet speciaal, misschien omdat toen zelf opeltjes had die wel de beste van het moment waren. Al iemand die toen bij mij kwam halen ook had over grote paarse pillen met een dosis van +200mg mdma. Omdat die er alleen maar over praatte maar nooit ene meebracht geloofde ik er niet veel van maar lees hier net in die periode er dus wel van die paarse waren. Spijtig had ik wel eens willen proberen!!
Wat er op het moment allemaal is heb ik geen idee heb nu al jaren niet meer gepakt. Al blijft het toch altijd fijn om erover te praten![:wink:]()
Zou niet weten welke ervan ik als beste zou moeten klasseren want ze waren allemaal speciaal pillen.
In '97 waren het bruine cccp's, begin '99 opeltjes en mid '99 Mitsubishi's met een moet wel zeer hoge dosis geweest zijn want van ene begon het pas na 11 uren uit te werken!!! Van deze heb ik wel niet meer tenvolle genoten omdat ik toch met ietwat tegenzin ze had afgeslikt (was al even gestopt ermee en een lichte afkeer van gekregen maar moest ze gewoon eens testen omdat de meesten er compleet van de kaart van raakten)
Eind '98 waren er ook nog goede Mitsubishi's die al na een kwartier na inname redelijk zwaar inkickte, dit van slechts ene was ik niet echt gewoon.. 3 op korte tijd gaf wel redelijk wat hallucinaties en klemmend gevoel in de handen, gezichtsspieren die begonnen te trekken en dergelijke.
Mid '98 waren er wel fijne mdma pilletjes, roze hartjes, fijne pillen alleen niet echt straf ofzo. Maar wel een zalig gevoel.
Na de mda pillen in '99 op waren en het gedaan was met dit fijne goedje heb ik nog een paar goede mdma's gehad.. meestal redelijke kleine pillen, waren er eerst met 3 puntjes op maar omdat die redelijk snel eraf braken hadden ze er 3 ringetjes van gemaakt, dan ook nog 1'tjes.. de driehoekige mitsubishi's en sex vond ik niet echt speciaal om maar te zwijgen van de Kroontjes en Tasmanian devils die echt rommel waren (een maat van me had er voor stoer te doen een 7-tal van afgeslikt en die zag er echt verkrampt uit, heb me kreupel gelachen ermee!!) De groene RN van eind '98 begin '99 vond ik ook niet speciaal, misschien omdat toen zelf opeltjes had die wel de beste van het moment waren. Al iemand die toen bij mij kwam halen ook had over grote paarse pillen met een dosis van +200mg mdma. Omdat die er alleen maar over praatte maar nooit ene meebracht geloofde ik er niet veel van maar lees hier net in die periode er dus wel van die paarse waren. Spijtig had ik wel eens willen proberen!!
Wat er op het moment allemaal is heb ik geen idee heb nu al jaren niet meer gepakt. Al blijft het toch altijd fijn om erover te praten

