Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vind dat je hem gewoon in zijn waarde moet laten iedereen hier gebruikt wel wat en ik vind mensen in een instelling kunnen het net zo goed gebruiken ook al hebben ze meer risico ps het antwoordt dat zijn ouders hem miss niet meer willen zien vind ik ronduit lomp vanwege het feit dat wanneer je door je ouders naar het ziekenhuis wordt gebracht om je te laten testen je net zoveel kans heb je ouders te verliesen aan de drugs ligt aan de ouders niet aan de gebruiker ik vind dat je op een forum over drugs geen mensen moet gaan vertellen of ze nu wel of niet mogen gebruiken terwijl je het wss ook doet en miss zelfs wel meer maja das mijn mening"
"qua gvoel waren mijn beste roze dolfijntjes alleen maar 15mg de stuk maar had er 15 en had het beste gevoel ooit 2deplek blauw panthers 150mg 1 was goed voor een leuke waas na 3 zeer gave hallu dank me lamp met een zonnetje erop 3de plek de witte panther gewoon 1 en voor heel de avond zoet alleen jmmer dat het 125mg pep is en maar 25mg mdma"
"hey man ik wens je egt veel succes maarre vind je dat laaste nie wat vreemd je zeg in je verhaal ik begon met eens in de maand maar werdt steeds meer verslaafd beter er nooit meer aan beginnen met zo'verhaal vol redenen om te stoppen hoort het te lukken wens je zeer veel succes"