Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"15 gram Golden Teachers truffels... Jah ik denk dat ik het blowen wel een grote invloed heeft gehad. Het is natuurlijk wel helemaal jouw joint dus je rookt ook wat meer Die lijsten jah ik dacht dat ik het zo het beste kon verwoorden.. Ze draaide/vlogen vanuit de kamer over me heen en toen hij over me heen ging was ik ergens anders.."
"Naja dit is niet wat ik kende als trippen. Dit was gewoon iets intens, niet een leuk dagje met vrienden. Als ik met vrienden aan het trippen ben dan is het gewoon leuk, soms wat filosofische gesprekken, maar nu was ik puur geconcentreerd op mezelf. Ik had een positie tussen mezelf en de manier waarop ik over iets dacht. Ik kon beide manupileren. Het wordt opeens duidelijk hoe je over iets zou moeten denken. Voor je gevoel dan. Wat jij vind dat goed en slecht is, wat belangrijk is en waar niemand wat aan heeft etc. Je bent gewoon even alleen maar in jezelf, echt in je zelf, zelfs zo erg op jezelf gefocussed zodat je je zelf ziet liggen en al het andere uitgeschakeld is. Ik zie geen reden om in mijn eentje te trippen, simpelweg omdat ik niet zou weten waarom. Ik gebruik ongeveer 4 keer per jaar een portie truffels en misschien 4 keer een feestje waar ik een pilletje neem... Je lichaam houdt je wel in leven je moet het niet te erg naar de klote helpe door elk weekend een pilletje te nemen vind ik. Maar ik doe het puur om het moment te versterken, zodat je zo'n unieke ervaring met je medemens hebt gehad om niet meer te vergeten.. Niet om een leuk moment te creëren eigenlijk... Daarom zou ik nu niet kunnen zeggen of ik nog een keer in mn eentje zou trippen of niet, waarom je lichaam een tik geven als je er verder weinig aan hebt? Daarom zie ik het gewoon ewoon een kleine opoffering voor dat ene stukje menselijkheid in je waar men je van verafschuwd :P"
"En alinea's"
"Ik heb nog nooit LSD gebruikt.. Weet niet of het verstandig is om het dan alleen te gebruiken. Ookal weet ik nu nog geen reden waarom niet"
"Ik ken niemand die het gebruikt, heeft gebruikt.. LSD is bij heel veel mensen in mijn omgeving een taboe. Denk dat als ik in mn vertrouwde huisje met 2 dagen vrij 80 mics drop er weinig zou kunnen gebeuren.. Heb al ruime ervaring met mdma en psilocine"
"Hoe lang ben je denk je bezig als je voor de 1e keer 100 mics dropt? Uurtje of 10?"
"Gewoon een keer op een zaterdag morgen testen dus"
"Ik ben uit mezelf wel iemand die het goed voorbereidt doet, zorgen dat ik niet gestoord wordt, dat ik geen belangrijke dingen de dag erop moet doen.. Anders heb ik toch een onrustige trip.. Maar laten we dit topic niet kapen"
"Ola, Vroeger postte ik hier wel vaker, maar na geen toegang meer te hebben tot m'n e-mailadres maar een nieuw account geopend. Vandaag heb ik iets gedaan wat ik nog nooit gedaan heb. Ik had niks te doen en nog 1 wit hartje liggen van Hardbass. Na een mislukte poging van een spacecake (k*t oven) maar besloten om dit ding tot me te nemen. Ik heb hem nu 20 minuten geleden ingenomen en ben benieuwd wat deze ervaring mij gaat brengen. Oh had ik het nog niet verteld? Ik heb nog nooit zoiets alleen gedaan. Tv kijken en muziek luisteren gaat ongetwijfeld vervelen na een tijdje dus er komen ongetwijfeld wat posts voor het einde van deze nieuwe ervaring Grtz"
"Jah t is een jetser... wel anders dan op een feest, heb t maar 1 keer thuis gebruikt en dat was toen de eerste keer, vandaar dat ik dacht meer te spacen dan zoals je op een feest gewend bent. Verder ben ik wel ontzettend vaag, dat is hoogstwaarschijnlijk ook wel te merken aan mn taalgebruik.. Verder zit ik wel chill maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik er bij geblowt heb.. Verder beetje muziekluisteren en op internet kloten.."