Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na inslag: ''Ja ja jaaaa daar is 'ie weerrrrrrr'' Hard gaan: ''Pffff jezussss man, niet normaal dit'' Vreemde aanspreken: ''Hey weet je wat jij moet doen?! Jij moet ff NORMAAL doen!'' Helemaal wappie ''Ja joh, pffff, mij best joh. Maakt allemaal toch niks uit joh''"
"Hallo allemaal, zaterdag is het oud en nieuw en ga ik voor het eerst MDMA gebruiken op Amsterdam United. We gaan met een grote groep vrienden en de persoon die de MDMA regelt gaat zelf ook mee. Hoe kan ik het beste doseren? Het natte vingerwerk lijkt me wat lastig en ik weet bijna zeker dat de MDMA niet getest is. Ik ben op de hoogte van 2mg per kg maar hier zal ik weinig aan hebben. Zijn er gemiddelde samenstellingen? Tweede vraag is de volgende; Ik moet dinsdag weer werken. Is de zogenaamde dinsdagdip (indien aanwezig) te handelen op het werk? Of ben je zo vercrackt dat je werkelijk alleen kan uitbrakken? PS: ik weet dat hier geen kant en klare antwoorden op zijn maar ik wil me toch zo goed mogelijk voorbereiden! Ben benieuwd! Gr Romsel"