Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Paarse partyflock. Deden het wel goed Ben toch wel benieuwd naar die blauwe supermannen waar iedereen zo enthousiast over is."
"Ook laatst de befaamde blauwe superman uitgeprobeerd. Moet zeggen dat een halve rustig op kwam (net als de euforie). Na nog een kwartje ging ik als een trein. Daarna telkens kwartjes bijgenomen, hoeveel precies weet ik niet meer. Wat ik wel weet is dat ik enorm hard ging uiteindelijk Ohja, en heel wat hallucinaties op het eind om alles nog maar even compleet te maken"
"Hoe verder de space, hoe leuker de uitspraken worden: 1. "Volgens mij begin ik het te voelen" 2. "Ja ik voel het, teeeeeeeering" 3. "Oke nu sta ik officieel heel hard aan" 4. "Ga jij ook zo verschrikkelijk lekker? Ik hou van je.. En dansen maar!"