Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hehe sinds ik een weegschaap gekocht heb weet ik pas echt hoeveel keer ik afgeript ben geweest maar leve gent"
"ik rook al een tijdje en vroeg me af waarom er op de wiet van de shop zo weinig thc ligt en als ik op straat koopt lijkt het wel een kilo kan dit omdat het hydro is? ik heb zeker dat het echte thc is!!!!"
"pipoxyz zei: Soma zei: Hier is een topic dat m'n maat hypersnap ooit heeft aangemaakt. Klik om te vergroten... als men toch creabea gaat zijn dan kom je met een -batterij -auto-aansteker -cpu-fan -dubbel gaasje -en wat geknutsel een heel eind Klik om te vergroten... wilje anders eens een doe het zelf topik maken?"
"ik wil een vaporizer kopen heb al eens rondgekeken en heb er al een paar mooie gezien heefet iemand tips en sites???"
"hmja ik rook niet dus ik zou graag een vaporizer hebben, maar alstie na 2 maal kapot is dan toch liever niet."
"ik heb dit allemaal nu gelezen en weet nog altijd niet welke vaporizer ik moet kopen, die bc wou ik kopen maar nu iedereen zegt dat hij slecht is weet ik het niet meer. 300€ voor een vulcano zie ik ook niet zitten"
"en die bc vaporizer??? is die dan zo slecht?"
"die meesterpijp daar vanje is die goed?? en hoe goed?"
"ahzo en wat is de prijs van zo'n toestel?"
"van tabak gaan je aderen wijder staan waardoor je stoned wordt"