Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik heb dus adhd, al mijn hele leven lang. Gelukkig is het bij mij nooit onderkent, omdat het toen nog niet bekend was.(ben nu bijna midden 30) Toen heette het nog dat je een druk/dwars/vervelend jong was... Toen daarna adhd bekend werd, hebben mijn ouders mij regelmatig gevraagd om me te laten testen en te laten mediceren. Dat heb ik dus nooit laten doen want ik ben tegen overheidsdrugs! Wanneer merk ik dat ik adhd heb: -omgang met bepaalde types mensen -Zoals laatst, heb ik m'n Benz van 28jr oud gerestaureerd, ik kan niet aan een plek werken op de auto, ik werk aan 3-4 plekken tegelijk.... -Ik heb schijt aan regels en gezag in het algemeen. -Ik ben een thrillseeker, als er geen risico's aanzitten hoeft het van mij niet zo nodig. -ik verveel me behoorlijk vlug als iets me niet interesseert. Mijn leven zal best wat moeilijker zijn dan iemand die bv Ritalin slikt, maar ik denk dat het dat best waard is. Wat ik van medicatie voor adhd lees hier, komt toch vaak in terug dat je er een mak lammetje van wordt, en dat het op je psyche werkt. Dat zijn dingen waar ik dus niet op zou zitten te wachten. But maybe I like living in chaos? geef maar eens wat reacties! gr Asfaltjunkie"
"Yeah, ik voel me er prima bij, ik weet ook niet beter natuurlijk. Er gaat wel dagelijks een 1,5gr wiet/hasj per dag doorheen trouwens en dat alweer zo'n 16jaar lang..... Inderdaad chaos rulezzz Ik ben wel benieuwd naar reacties van Ritalin gebruikers eigenlijk. gr Asfaltjunkie"
"@Demian, die dingen komen me wel bekend voor dus, op het werk na. Mijn bureau thuis is altijd een teringbende. Dingen die ik moet gaan doen thuis schrijf ik altijd een lijstje voor, het wil niet zeggen dat het dan altijd strak volgens schema gaat hoor. En ik plan het wat ruimer in, want ik kan toch niet continue geconcentreerd blijven, behalve als iets me echt interesseerd. gr Asfaltjunkie"
"Ja die 'bijwerkingen' zijn het dan ook weer net niet he. En het afhankelijksgevoel is ook iets waar ik niet op zit te wachten natuurlijk..... Ik klooi zo wel lekker door, gaat goed namelijk!"
"rare uitspraken, ehhh ja. Had 0,4gr mdma gedropt en lag met m'n vriendin op de bank. Regelmatig draaiden m'n ogen weg en als ik dan weer bijkwam zei ik dingen die nix met de voorgaande conversatie te maken hadden. Zoals: Nee want dan moet je wegenbelasting betalen..., en niet vergeten de dop op de brandstoftank doen..... erg vaag allemaal. M'n vriendin had zich wel vermaakt met mij zei ze, ze vond het niet eng ofzo."
"Ik vind dit toch nogal Amerikaanse toestanden worden eerlijk gezegd. DWZ, de gebruiker wordt gecriminaliseerd en de handelaar gaat vrij uit, want die is zo uitverkocht op zo'n feestje natuurlijk."
"lysergine25 zei: Mensen aanzet tot een bewuste manier van denken en doen, die geen enkele regering goed uitkomt. Uw mening kan hieronder worden geplaatst. Klik om te vergroten... 100% Stonie, dat komt ook uit alle documantaires naar voren. Vele drugs is verboden, niet omdat deze schadelijk zijn voor je lichaam maar omdat de bewustzijnsverandering die er met gebruiken gepaard gaat de machtshebbers niet uitkomt! Kort door de bocht: LSD is in de USA verboden omdat teveel mensen kozen voor een sociaal hippy leven, De machthebbers waren doodsbang dat ze op termijn niet genoeg loonslaven meer zouden hebben voor hun fabrieken en oorlogen.... And that's why it's banned gr Asfaltjunkie yeah, i'm a hippy, en ik haat de consumptiemaatschappij!"
"Hey, Ook ik ben sinds een paar mnd gekapt met blowen. Tijdens de jaren dat ik dagelijks blowde droomde ik ook nooit eigenlijk, of onthield er nooit wat van.... Toen ik een weekje gestopt was heb ik wel de gekste dromen gehad trouwens, zoals bv dat ik m'n Mercedes had ingeruild op een VW kever. Als ik dan wakker werd ging ik echt eerst ff uit de raam kijken of die ouwe benz van me er nog wel stond dus..... Tegenwoordig droom ik weer volop normaal...... gr Asfaltjunkie"
"Enesteene zei: Agent bindt jongen aan tuinhekje vast Uitgegeven op zondag 18 november 2007 om 13:38:16 De motoragent wilde de jongens bekeuren, maar ze sloegen op de vlucht. Ze kwamen ten val op de Kraaiendreef, waarna ze verder renden. Tja deze agent is te ver gegaan, niet doordat ie die jongen vastbond, maar omdat ie tijdens een achtervolging niemand in gevaar mag brengen. Dus ook de vluchtenden niet...... (ja, ook mij zitten ze wel ooit na op de motor) Klik om te vergroten..."
"HMMMZZ, volgens mij kan je helemaal niet blijven hangen in drugs. Psychoses worden wel getriggerd door gebruik van drugs, maar dat is alleen omdat het al in je zit dan! Ook als je geen drugs zou gebruiken zou die psychose uiteindelijk eruit komen. Vaak wordt van blowen gezegd dat je er psychoses van krijgt, zoals in dit topic, de man die zegt dat ie ze kreeg na 20jointjes per dag roken. Is onzin natuurlijk. Hij was al deppressief toen ie begon met dat zware blowen en dankzij die depressie heeft ie die psychoses gekregen. Dankzij het blowen is het hooguit wat sneller naar boven gekomen. Met andere woorden, drugs kan als een katalysator werken op psychoses, that's all. gr Asfaltjunkie"