Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet 'ik zit thuis en heb xtc op' topic

Het 'ik zit thuis en heb xtc op' topic

47 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
omer zei:
Ik moet zegge, we vonde het beide ook kk smerig. Maar we wouden het eens probere, slikken doen we af en toe. op grote feesten. maar maat van me en ik waren nu bij mij thuis, en een paar pille waren gebroken dus dachten we, waarom niet eens fe probere te snuiven. nou dat hadde we dus gedaan paar uurtjes geleden. Ik moet zegge we voele ons tog wel relax nu. Onze eerste keer dat we trouwens gebruike terwijl we niet uitgaan. En dat is best chill, je kan lekker je eigen muziek luistere, en je hoeft niet de hele tyd naar van die klote muziek te luisterew die ze hier in maastricht in al die cafes draaie.
maar nu komt ik er achter dat ik best wel een lul-kick( veel praten) heb. lekker ttypen op drugsforum:grin: mja wij zijn weer verder SPACEEE. amuzeer jullie > groeten uit t Zuiden! (Maastricht)
Klik om te vergroten...
hahaha ja dat ken ik met xtc..

maar ja je kan het volgende keer ook gewoon door je drinken gooien...
o
omerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja weten we. alleen we wilden eens iets anders weet je. in ons drinke of slikken is ons wel bekend :grin: maarjaa we zij weer verder tripppeeeee :grin: MINIMAL4life heren!
Nog iemand aant space? of zijn wij de enige. nja laterss boys
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
nah niet echt space, dat komt morgen wel
o
omerLid
01-01-2024, 00:00
#4
en toen was ie uitgewerkt :grin: , slaap lekker iedereen, & tot de volgende TRIP!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha tog nog je huis binnengekomen man :P
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#6
je bent niet de enige. hier nog iemand. :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
nou al?

lekkere pillen heb je dan
o
omerLid
01-01-2024, 00:00
#8
nou , rond een uur of 9 hadden we ze genoven. maar was niet eens zo veel. 1.5 gestampte pill p.p om 10 uur het laatste lijntje pil. maar bij snuiven voel je hem echt gelijk inslaan, en niet zoals bij slikken dat ie pas na n uurtje begint te werke. dus van half 10 tot 12 hebbe we m tog lekker gespaced hoor. zeker de moeite waard. alleen nu weer back2reality. morge half 11 uit het nest en werken! achja... over n weekje weer I Love Techno!!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
suc7 met slapen, mij lukt het meestal niet na een pilletje...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Slaap lekkerrrrr
o
omerLid
01-01-2024, 00:00
#11
hehe, oefening baart kunst. nou ik heb nu tog wel zin om lekker te pitte. met je ipod in slaap valle. relax.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja ik heb xtc op te stil hier.., ik ga maar slapen
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgende week weer! :rock:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heee, ben net weer thuis en ik zit hem nog echt kneiterhard te spacen.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lekkaaaaaah. Ik mis het nu al. Binnekort weer even iets regelen :)
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#16
hier nog een die spaced op xtc ,,in warm bedje!! :P
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#17
Immo zei:
Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt. :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Hellnooo ! Kan echt leuk zijn, met paar mensen uiteraard. Maar ik heb het paar keer thuis gedaan en was echt gaaf. Heb een heel ander kant van mezelf leren kennen
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit topic is meer dan 6 jaar oud :tearsofjoy:
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#19
SmartieAndMe zei:
Dit topic is meer dan 6 jaar oud :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Lol, daar let ik toch niet op als ik reageer, maar zo zijn de meeste topics hoor haha
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
MusicIsLife zei:
Ja nu vraag ik me dus alleen af hoe ver je in dit subforum hebt moeten terugzoeken om dit topic te vinden... Dagje niks te doen gehad? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Vroeg me net hetzelfde af, ik heb al moeite met een topic van 2 maand geleden terug te vinden laat staan eentje van 6 jaar terug :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."