Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet 'ik zit thuis en heb xtc op' topic

Het 'ik zit thuis en heb xtc op' topic

47 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hm... ik ben niet thuis.. mag ik hier nu dan niet posten? :(
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
LOl.

Dat je je monitor nog kon lezen joh. Dat lukt mij normaal nooit :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
als water ijs is vliegen vissen in vuur
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Worstenjongen zei:
als water ijs is vliegen vissen in vuur
Klik om te vergroten...

Ehhh.. oke
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt. :rolleyes:
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon lekker thuis spacen dus!
muziekje op, peukie erbij en gaaaannn.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Immo zei:
Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nah... als je met leuke mensen neemt kan et veel leuker zijn als op een feest vind ik.

Je hoeft je tenminste niet in te houden en je kan lekker praten en ff moment voor jezelf nemen etc. Of je EIGEN muziek ff luisteren. Je kan dingen proberen, ff gaan liggen. Heerlijk die vrijheid. Alleen wel balen als mensen dan weggaan...

En je hebt ook meer gelegenheid om te hallucineren. Tenminste zo was het bij mij
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#8
J86 zei:
Nah... als je met leuke mensen neemt kan et veel leuker zijn als op een feest vind ik.

Je hoeft je tenminste niet in te houden en je kan lekker praten en ff moment voor jezelf nemen etc. Of je EIGEN muziek ff luisteren. Je kan dingen proberen, ff gaan liggen. Heerlijk die vrijheid. Alleen wel balen als mensen dan weggaan...

En je hebt ook meer gelegenheid om te hallucineren. Tenminste zo was het bij mij
Klik om te vergroten...


+1
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
kiekert zei:
LOl.

Dat je je monitor nog kon lezen joh. Dat lukt mij normaal nooit :grin:
Klik om te vergroten...

Zelfde probleem hier :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
J86 zei:
Immo zei:
Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nah... als je met leuke mensen neemt kan et veel leuker zijn als op een feest vind ik.

Je hoeft je tenminste niet in te houden en je kan lekker praten en ff moment voor jezelf nemen etc. Of je EIGEN muziek ff luisteren. Je kan dingen proberen, ff gaan liggen. Heerlijk die vrijheid. Alleen wel balen als mensen dan weggaan...

En je hebt ook meer gelegenheid om te hallucineren. Tenminste zo was het bij mij
Klik om te vergroten...

Ja idd, zat ook weer met mensen op mn kamer die dr egt niet hoorde te zijn :P
Normaal ga ik ook liever uit, maar het was gewoon de gelegenheid. Achja heb me uiteindelijk nog best vermaakt enzo.

underworld zei:
haha tog nog je huis binnengekomen man :P
Klik om te vergroten...
Ja :grin: Huissluitel zat in een pakje sigaretten. Weet niet hoe ik aan het pakje kwam en hoe mn sleutel erin kwam, maar dat maakt niet uit :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Immo zei:
Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Is juist lekkerrrrrrrr. Ik doe het vaak nog alleen ook. Ik doe lekker mn eigen ding, zap de tv gek, kruip achter de pc om er vervolgend achter te komen dat dat toch niet helemaal gaat zoals het moet. Vooral wachtwoorden zijn een crime. Ik luister de muziek die ik wil horen, doe en gek dansje als ik wil. Ga lekker zitten/liggen als ik dat wil. enzovoortttttt.

Het meeste van bovengenoemde kan niet als je op een feest bent of in een discotheek rondhangt.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, helemaal waar. Het laat gewoon ook een andere kant van mdma weer zien. Gezellig met wat vrienden zitten met een achtergrond muziekje naar keuze, diepe gesprekken, jointje erbij, hallucineren als je daar zin in hebt op het moment. Meestal wel :P

Uitgaan op mdma heeft zo zn ding. En vind ik fantastischl
Thuis chillen op mdma heeft zo zn ding. En vind ik net zo fantastisch.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#13
inderdaad :)

Maar of ik het ooit in m'n eentje zal doen... :confused:
Lijkt me wel wat hebben hoor maar ik zou toch het sociale vreselijk missen denk ik.
En ik vind het zonde om uit te proberen want dan moet ik dus weer 2 maanden wachten daarna tot ik weer met vrienden kan trippen :P
o
omerLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha , maat van mij & ik hebbe net uurtje geleden wat xtc gesnoven:grin: ongever 1.5 pil pp. om het eens te proberen.... we voele ons nu wel redelijk chill. wat muziek aan enzo. alleen mn moeder die zit onder opde bank, dat is wel minder maarja.... wie is er nog meer op dit moment aan het spacen :grin:?

groete uit Maastricht.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
J86 zei:
Immo zei:
Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Nah... als je met leuke mensen neemt kan et veel leuker zijn als op een feest vind ik.

Je hoeft je tenminste niet in te houden en je kan lekker praten en ff moment voor jezelf nemen etc. Of je EIGEN muziek ff luisteren. Je kan dingen proberen, ff gaan liggen. Heerlijk die vrijheid. Alleen wel balen als mensen dan weggaan...

En je hebt ook meer gelegenheid om te hallucineren. Tenminste zo was het bij mij
Klik om te vergroten...
precies, ik vind xtc thuis ook altijd wel relaxt :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
omer zei:
haha , maat van mij & ik hebbe net uurtje geleden wat xtc gesnoven:grin: ongever 1.5 pil pp. om het eens te proberen.... we voele ons nu wel redelijk chill. wat muziek aan enzo. alleen mn moeder die zit onder opde bank, dat is wel minder maarja.... wie is er nog meer op dit moment aan het spacen :grin:?

groete uit Maastricht.
Klik om te vergroten...

xtc snuiven :confused:
waarom dat?
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
SperSIZEboon zei:
omer zei:
haha , maat van mij & ik hebbe net uurtje geleden wat xtc gesnoven:grin: ongever 1.5 pil pp. om het eens te proberen.... we voele ons nu wel redelijk chill. wat muziek aan enzo. alleen mn moeder die zit onder opde bank, dat is wel minder maarja.... wie is er nog meer op dit moment aan het spacen :grin:?

groete uit Maastricht.
Klik om te vergroten...

xtc snuiven :confused:
waarom dat?
Klik om te vergroten...

Misschien een mdma pilletje ofso dan? Maar ja, lijkt me toch nog altijd niet echt lekker door je neus! :openmouth:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Djo zei:
Misschien een mdma pilletje ofso dan? Maar ja, lijkt me toch nog altijd niet echt lekker door je neus! :openmouth:
Klik om te vergroten...
daar zit sowieso ook altijd bindmiddel door...

en mdma snuiven lijkt me nog niet echt lekker...
o
omerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik moet zegge, we vonde het beide ook kk smerig. Maar we wouden het eens probere, slikken doen we af en toe. op grote feesten. maar maat van me en ik waren nu bij mij thuis, en een paar pille waren gebroken dus dachten we, waarom niet eens fe probere te snuiven. nou dat hadde we dus gedaan paar uurtjes geleden. Ik moet zegge we voele ons tog wel relax nu. Onze eerste keer dat we trouwens gebruike terwijl we niet uitgaan. En dat is best chill, je kan lekker je eigen muziek luistere, en je hoeft niet de hele tyd naar van die klote muziek te luisterew die ze hier in maastricht in al die cafes draaie.
maar nu komt ik er achter dat ik best wel een lul-kick( veel praten) heb. lekker ttypen op drugsforum:grin: mja wij zijn weer verder SPACEEE. amuzeer jullie > groeten uit t Zuiden! (Maastricht)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
omer zei:
Ik moet zegge, we vonde het beide ook kk smerig. Maar we wouden het eens probere, slikken doen we af en toe. op grote feesten. maar maat van me en ik waren nu bij mij thuis, en een paar pille waren gebroken dus dachten we, waarom niet eens fe probere te snuiven. nou dat hadde we dus gedaan paar uurtjes geleden. Ik moet zegge we voele ons tog wel relax nu. Onze eerste keer dat we trouwens gebruike terwijl we niet uitgaan. En dat is best chill, je kan lekker je eigen muziek luistere, en je hoeft niet de hele tyd naar van die klote muziek te luisterew die ze hier in maastricht in al die cafes draaie.
maar nu komt ik er achter dat ik best wel een lul-kick( veel praten) heb. lekker ttypen op drugsforum:grin: mja wij zijn weer verder SPACEEE. amuzeer jullie > groeten uit t Zuiden! (Maastricht)
Klik om te vergroten...
hahaha ja dat ken ik met xtc..

maar ja je kan het volgende keer ook gewoon door je drinken gooien...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."