#1
Hm... ik ben niet thuis.. mag ik hier nu dan niet posten? ![:(]()
Worstenjongen zei:als water ijs is vliegen vissen in vuur

Immo zei:Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt.![]()
J86 zei:Nah... als je met leuke mensen neemt kan et veel leuker zijn als op een feest vind ik.
Je hoeft je tenminste niet in te houden en je kan lekker praten en ff moment voor jezelf nemen etc. Of je EIGEN muziek ff luisteren. Je kan dingen proberen, ff gaan liggen. Heerlijk die vrijheid. Alleen wel balen als mensen dan weggaan...
En je hebt ook meer gelegenheid om te hallucineren. Tenminste zo was het bij mij
kiekert zei:LOl.
Dat je je monitor nog kon lezen joh. Dat lukt mij normaal nooit![]()
J86 zei:Immo zei:Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt.![]()
Nah... als je met leuke mensen neemt kan et veel leuker zijn als op een feest vind ik.
Je hoeft je tenminste niet in te houden en je kan lekker praten en ff moment voor jezelf nemen etc. Of je EIGEN muziek ff luisteren. Je kan dingen proberen, ff gaan liggen. Heerlijk die vrijheid. Alleen wel balen als mensen dan weggaan...
En je hebt ook meer gelegenheid om te hallucineren. Tenminste zo was het bij mij
Jaunderworld zei:haha tog nog je huis binnengekomen man :P
Immo zei:Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt.![]()
precies, ik vind xtc thuis ook altijd wel relaxtJ86 zei:Immo zei:Zonde van je Xtc om thuis te gebruiken als je het mij vraagt.![]()
Nah... als je met leuke mensen neemt kan et veel leuker zijn als op een feest vind ik.
Je hoeft je tenminste niet in te houden en je kan lekker praten en ff moment voor jezelf nemen etc. Of je EIGEN muziek ff luisteren. Je kan dingen proberen, ff gaan liggen. Heerlijk die vrijheid. Alleen wel balen als mensen dan weggaan...
En je hebt ook meer gelegenheid om te hallucineren. Tenminste zo was het bij mij
omer zei:haha , maat van mij & ik hebbe net uurtje geleden wat xtc gesnovenongever 1.5 pil pp. om het eens te proberen.... we voele ons nu wel redelijk chill. wat muziek aan enzo. alleen mn moeder die zit onder opde bank, dat is wel minder maarja.... wie is er nog meer op dit moment aan het spacen
?
groete uit Maastricht.
SperSIZEboon zei:omer zei:haha , maat van mij & ik hebbe net uurtje geleden wat xtc gesnovenongever 1.5 pil pp. om het eens te proberen.... we voele ons nu wel redelijk chill. wat muziek aan enzo. alleen mn moeder die zit onder opde bank, dat is wel minder maarja.... wie is er nog meer op dit moment aan het spacen
?
groete uit Maastricht.
xtc snuiven
waarom dat?
daar zit sowieso ook altijd bindmiddel door...Djo zei:Misschien een mdma pilletje ofso dan? Maar ja, lijkt me toch nog altijd niet echt lekker door je neus!![]()
hahaha ja dat ken ik met xtc..omer zei:Ik moet zegge, we vonde het beide ook kk smerig. Maar we wouden het eens probere, slikken doen we af en toe. op grote feesten. maar maat van me en ik waren nu bij mij thuis, en een paar pille waren gebroken dus dachten we, waarom niet eens fe probere te snuiven. nou dat hadde we dus gedaan paar uurtjes geleden. Ik moet zegge we voele ons tog wel relax nu. Onze eerste keer dat we trouwens gebruike terwijl we niet uitgaan. En dat is best chill, je kan lekker je eigen muziek luistere, en je hoeft niet de hele tyd naar van die klote muziek te luisterew die ze hier in maastricht in al die cafes draaie.
maar nu komt ik er achter dat ik best wel een lul-kick( veel praten) heb. lekker ttypen op drugsforummja wij zijn weer verder SPACEEE. amuzeer jullie > groeten uit t Zuiden! (Maastricht)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."