Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het loont beter om het bij één categorie te houden en daar dan wel "voldoende" van te nemen. Zodanig dat je behoefte naar iets anders afneemt. Ingeval van XTC, voor mij persoonlijk, geen behoefte naar iets anders als ik er twee tot me neem. De plannen die ik voor het begin van de avond maakte worden dan toch niet uitgevoerd en ben ik niet meer bezig met "andere" drugs"
"Frenzel, je schrijft in een ander topic dat je op vele jaren tijd slechts enkele x goede pillen gevonden hebt. Als ik hier lees dat je telkens blowt bij pillen, dan zie ik een verband tussen jouw twee opmerkingen . Ik blow trouwens niet maar ik heb echt zelden kunnen klagen over de kwaliteit van pillen."
"vitamine c, magnesium en tryptofaan. Evt multivitaminepillen en normaalgezien nergens last van. Ook zoals steeds voldoende water en op tijd naar bed. En overdag niet op de bank hangen maar wandelen etc"
"XTC is imo toch echt niks om alleen te doen. Thuis met vrienden ok, maar helemaal alleen niet. Heb het zelf ook al gedaan en ja, als je genoeg neemt, gaat de tijd wel vooruit, maar indien het beetje is, word je op je ééntje al snel moe hoor."
"vaak lastig genoeg om als +/- 40'er op een feest naar iemand (+/- 25-er) toe te stappen en naar pillen te vragen. Krijg je meteen wantrouwen (politie,...). Scheelt natuurlijk als je als iets genomen hebt en dat meteen opvalt :P"
"Heb zelf in jaren 90 ook meerdere jaren geslikt hoor. En de pillen van nu zijn minstens even goed als die van toen. Ik kan me niet voorstellen dat in duifjes van vroeger meer MDMA zit dan in de domino's en ups van nu. Naar mijn gevoel is het vergelijkbaar. De verhalen als "van die pillen vroeger ging je acht uur", nou dan kan het niet enkel van mdma geweest zijn."