#1
een snekkie, drillie, ketser of een snoepie ?
Frisko zei:vanwaar ben je dan?Mr. XTC zei:midden limburg:
pillen, schijven
jahQocaïne zei:ik hoorde vanmiddag nogal grappige benaming.
Omdat er jonge kinderen bij waren noemande hij de pillen: "dans snoepjes" hehe moest wel lachen!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."