Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou ik heb gisteravond om 21:00 de truffels genomen... na 20minuten werd ik misselijk en heb alles .snap niet hoe het komt. heb dus ook helemaal niets gevoeld. ... morgen nog eens proberen maar dan maak ik er thee van."
"Nee niet wegrennen gewoon blijven staan... kleine kans dat ze wat doen. Zelf 2 keer gehad dat ik werd aangehouden... ze schreven me gegevens op en ik mocht gaan (inclusief brandende joint en vol zakje die ze hebben gezien)"
"Sorry hoor maar met ''omdraaien'' ben je niet echt duidelijk, je kan een vloei op meerdere manieren omdraaien :P . Klik om te vergroten... de plakrand moet aan jou zuide tegen de tafel liggen... dus als je hem normaal hebt op beide manieren 1keer omdraaien :P"
"snoepjes, smarties, illy('s)"
"Hallo allemaal, ik was van plan om strax 7,5gram sclerotia te eten maar ik las net ergens dat het niet zou werken op een volle maag en ik heb net eigenlijk best goed gegeten... denken jullie dat het nog effect geeft als ik 7,5gram neem of moet ik meer nemen? alvast bedankt"
"oke, denk je dat 2uurtjes genoeg zal zijn? want wil niet midden in de nacht nog zwaar aan het trippen zijn."
"Zoek een wat rond over creatine, kan tijdens het wielrennen volgens mij ckr van pas komen. is in nederland 100% legaal."
"loadrunner zei: Kreatine helpt, maar is meer voor krachtsporten als gewichtheffen. met kreatine kan je een korte en hevige kracht uitoefenen, maar daarna verzuren je spieren extra snel. en dat is met wielrennen soms niet bevordelijk. Klik om te vergroten... alles wat je zegt klopt behalve dat creatine ervoor zou zorgen dat je spieren sneller verzuren, sterker nog het vertraagt de verzuring. het is een lichaamseigen stof, zonder creatine in ons lichaam konden we niet eens bewegen. denk niet dat bijna elke speler int nederlands elftal creatine zou gebruiken als je spieren sneller gaan verzuren. en bronnen genoeg hier: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=cre ... =&aq=f&oq= creatine werkt, staat wel op de dopinglijst maar er is voor zover ik kan vinden geen enkele aanwijzing dat het in welke vorn dan ook slecht voor je is"
"Een keer na een avond goed door blowen zat ik in de bus en had ineens het gevoel dat ik viel... schrok tog wel even goed wakker... weet niet of je dit een gevoelshallucinatie kan noemen maarja..."
"Ik denk dat het gewoon tussen je oren zit. zo heb ik bijvoorbeeld dat als ik in mee eentje smoke dat ik bij de laatste hijs een korte kokhals krijg en smoke ik samen met vrienden niet. komt omdat ik er elke keer dan weer aan denk voor die ene hijs. denk ik er niet aan? no problem"