#1
Whahaha ![:sunglasses:]()
Einstein zei:Ik krijg door dit topic snode plannen met veel roofies in de thee van EO-directeuren![]()


Drientje zei:Wat een homo's.
Fuck de EO. Krijg de tering stelletje hoeren.
Zo, ik ben niet gefrustreerd hoor. Valt wel mee.
Emo zei:Kanker op en neem die hele tyfus EO van je mee![]()
RobTrip zei:Dr Gonzo zei:Yep op 9 december 2010 bij "altijd wat" van de ncrv(uitzending gemist)...dus ik denk dat netwerk weinig aan dit onderwerp kan toevoegen...
Was dat het programma waar jij in zat? Of welke was het anders?
Dr Gonzo zei:RobTrip zei:Dr Gonzo zei:Yep op 9 december 2010 bij "altijd wat" van de ncrv(uitzending gemist)...dus ik denk dat netwerk weinig aan dit onderwerp kan toevoegen...
Was dat het programma waar jij in zat? Of welke was het anders?
Ja dat was in dat programma...ik heet in dat programma Mike, maar ze hebben zoveel geknipt en geplakt in dat interview dat ik gewoon als een zielige junk werd neergezet,....
Netwerk zei:Petrovic zei:@ Netwerk
Wat willen julie precies duidelijk maken met de informatie?
Beste Petrovic,
In de reportage willen we ingaan op vragen als: hoe werkt het als je repectmedicijnen via internet bestelt, wat mag wel en wat mag niet, waar komen de medicijnen vandaan, is het gevaarlijk, etc. Helemaal nieuw is het onderwerp natuurlijk niet. Maar eind vorig jaar is er een grote overheidscampagne te zien geweest en was er daarmee veel aandacht vanuit de overheid voor het onderwerp. Ook de Consumentenbond deed onderzoek naar de veiligheid van medicijnen en of en hoe ze binnenkwamen. Wij willen weten of er in de tussentijd iets veranderd is, zowel aan de aanbodkant als aan de vraagkant.
Wij zouden graag een heel 'gewoon iemand' interviewen over vragen als: in hoeverre heb je het gevoel dat je een bepaald risico neemt als de medicijnen bestelt via internet, waarom kies je voor deze weg en ga je niet naar de huisarts, heb je een vast (web)adres waar je je medicijnen bestelt en wat voor ervaringen heb je met de levering van de medicijnen. Etc. Geen verdachtmaking o.i.d. van de geïnterviewde dus, gewoon een open interview.
Mail gerust als er nog aanvullende vragen zijn: [email protected]! David Slager
HTID zei:Journalisten hebben altijd al een standpunt. Ze beginnen een documantaire met een bepaald doel en zullen net zo lang knippen en plakken totdat het beeldmateriaal dat doel ondersteunt.
Hetzelfde geldt voor tv programma's. DR Phil schijnt daar ook erg goed in te zijn. Knippen en plakken totdat iemand zijn antwoorden onherkenbaar geworden zijn.
Niet meewerken aan deze propaganda van de EO!
25tolife zei:Geef je groot gelijk! knippen en plakken is wat ze bijna altijd doen (ga ik vanuit)
Chris Pontius zei:25tolife zei:Geef je groot gelijk! knippen en plakken is wat ze bijna altijd doen (ga ik vanuit)
Dat moeten ze natuturlijk altijd doen, anders heb je een heel lang en saai filmpje,
Het gaat er om wat voor beeld er wordt neer gezet.
alcoholist zei:bullshit..leuk taalgebruik btw
Beeeb zei:alcoholist zei:bullshit..leuk taalgebruik btw
Tsja was eigenlijk wel een retorische vraag, achteraf bezien.
En de EO... Stja, kunnen ze die niet afschaffen?
Beeeeb
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."