Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPillen via internet

Pillen via internet

60 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Precies. Eerst maar hun reactie afwachten voordat iedereen gelijk beschuldigingen naar hun maakt. Wel zo netjes.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dr Gonzo zei:
Wat willen ze nu bewijzen,onderzoeken,uitpluizen,ontdekken enz enz, het is toch al jaren bekend dat je "dingen/middelen" kunt kopen via internet...
Klik om te vergroten...

"Zeg timmy, hoe kom je aan die zak pillen?"
"Eh, Internet?"


Kon het niet laten...
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#3
DamienDope zei:
Dr Gonzo zei:
Wat willen ze nu bewijzen,onderzoeken,uitpluizen,ontdekken enz enz, het is toch al jaren bekend dat je "dingen/middelen" kunt kopen via internet...
Klik om te vergroten...

"Zeg timmy, hoe kom je aan die zak pillen?"
"Eh, Internet?"


Kon het niet laten...
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :grin: :tearsofjoy:
Mischien dat ze het weer onder de aandachtwillen brengen zag . paar jaar gelee op denk toen nog 2 vandaagm, ook al zo item, ging met name over Viagra, handel in Medicatie tegen malairia en HIV/AIDS, maar ook wel wat over benzo's.
Heb zelfs in de krant al meerderen malen artikelen gelezen hierover, snap ook niet wat ze willen.
Ben idd bang op een Undercover in NL achtigr show, van "wij van blabla wisten" via 2 mailtjes een telefoontje dit en dit te scoren.....en dan later de mensen opsluiten zeker.
WTF waarom mogen journalisten nooit geld geven voor interviuws , ja net of ze allemaal gratis aan hun bronnen en info komen :tearsofjoy:
Laat die gasten lekker de touwftyfes krijgen ,kunnen ze pluizen.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Carlitos zei:


Wil zelf de reportage maken en filmen met eigen statief in full hd voor betaald bedrag ?
:hearteyes:

Benzo Junkkkk :rockband:
Klik om te vergroten...

hoeveel PB'tjes heb je inmiddels als binnen van owww verkoop mij die :wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5


Wil zelf de reportage maken en filmen met eigen statief in full hd voor betaald bedrag ?
:hearteyes:

Benzo Junkkkk :rockband:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is geen partyflock hier he,heb het een keer gehad met ene verhaal tijd geleden met speedfoto´s dat was wel uitlokkend maar allenaam prive.
Geile rivotril van roche is de lekkerste
N
NetwerkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bestel jij wel eens pillen via internet, die in Nederland alleen op recept verkrijgbaar zijn? Je bent niet de enige, want er zijn jaarlijks honderdduizenden mensen die dat doen. Wij zijn bezig met een reportage over dit onderwerp: hoe werkt het, is het gemakkelijk en bovenal: is het gevaarlijk? We zouden voor die reportage graag met iemand spreken die zelf regelmatig pillen bestelt en daar gewoon open over durft te praten. Neem (vrijblijvend!) contact op met David Slager, redacteur Uitgesproken EO (Nederland 2, 20.25) via [email protected].
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Netwerk zei:
Uitgesproken EO
Klik om te vergroten...
Inb4 niemand doet mee, omdat iedereen die toestand met Gonzo en de NCRV nog vers in het geheugen heeft :(
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Einstein zei:
Netwerk zei:
Uitgesproken EO
Klik om te vergroten...
Inb4 niemand doet mee, omdat iedereen die toestand met Gonzo en de NCRV nog vers in het geheugen heeft :(
Klik om te vergroten...

Dat heb ik gemist, wat was dat dan Einstein?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Einstein zei:
Netwerk zei:
Uitgesproken EO
Klik om te vergroten...
Inb4 niemand doet mee, omdat iedereen die toestand met Gonzo en de NCRV nog vers in het geheugen heeft :(
Klik om te vergroten...

Daar zat ik ook al aan te denken.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Adrenochroom zei:
Dat heb ik gemist, wat was dat dan Einstein?
Klik om te vergroten...
Er was hier een oproep voor mensen om mee te doen aan een NCRV-programma over recreatief medicijngebruik. Dr Gonzo deed daaraan mee en zag zichzelf vervolgens terug in een uitermate tendentieuze anti-drugs-zieligheidsfilm inclusief strategisch montagewerk en dat soort toestanden. Hij is daarna ook nog lekker afgesnauwd door die NCRV'er toen hij om tekst en uitleg vroeg.

Dit topic brengt me trouwens wel op ideeën. Zometeen maar eens wat fluni's regelen :sunglasses: Bedankt Evangelische Omroep! :grin:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wil best meedoen anoniem, stem vervormd, niet in beeld, en tegen een leuk bedrag....anders zoeken ze maar een ander.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Frog83 zei:
Ik wil best meedoen anoniem, stem vervormd, niet in beeld, en tegen een leuk bedrag....anders zoeken ze maar een ander.
Klik om te vergroten...

Vervormd ben je al :)
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Fresh zei:
Frog83 zei:
Ik wil best meedoen anoniem, stem vervormd, niet in beeld, en tegen een leuk bedrag....anders zoeken ze maar een ander.
Klik om te vergroten...

Vervormd ben je al :)
Klik om te vergroten...

whahaha en ik von mezelf nog wel zo lekker snoetje hebben :tearsofjoy:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Medicijnen als drugs
door Dr Gonzo op 12 dec 2010 11:16

achteraf gezien voel ik me super genaaid,en ben ik blij dat ik gedeeltelijk onherkenbaar was..
En dan kunnen ze wel zeggen:"wij zijn van de ncrv,en wij geven nooit een vergoeding voor dit soort dingen", maar dit slaat echt nergens op...
Kom op zeg,ik dacht mee te werken aan een informatief programma,maar dit leek meer op een soort peter r de vries of undercover in nederland....

WAT EEN BULLSHIT ZEG... :angry: :angry:
Klik om te vergroten...

Dit dus..ik ben gewoon neergezet als een zielige pillenjunk...

(wtf heeft de eo op df te zoeken???,rot lekker op)

Ik denk niet dat je hier veel mensen zult vinden, of je moet een lekkere vergoeding voor krijgen...
Jullie zijn alleen maar op kijkcijfers uit, ga lekker een reportage maken over het feit dat de kerken leeglopen, afgebroken worden en moskeeën voor in de plaats komen(niet dat mij dat wat boeit, maar dat is toch meer in jullie straatje??)
:wave:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dr Gonzo zei:
Re: Medicijnen als drugs
door Dr Gonzo op 12 dec 2010 11:16

achteraf gezien voel ik me super genaaid,en ben ik blij dat ik gedeeltelijk onherkenbaar was..
En dan kunnen ze wel zeggen:"wij zijn van de ncrv,en wij geven nooit een vergoeding voor dit soort dingen", maar dit slaat echt nergens op...
Kom op zeg,ik dacht mee te werken aan een informatief programma,maar dit leek meer op een soort peter r de vries of undercover in nederland....

WAT EEN BULLSHIT ZEG...
Klik om te vergroten...

Dit dus..je wordt(en ik denk door de eo(wtf heeft de eo op df te zoeken???,rot lekker op)

Ik denk niet dat je hier veel mensen zult vinden, of je moet een lekkere vergoeding voor krijgen...
Jullie zijn alleen maar op kijkcijfers uit, ga lekker een reportage maken over het feit dat de kerken leeglopen, afgebroken worden en moskeeën voor in de plaats komen(niet dat mij dat wat boeit, maar dat is toch meer in jullie straatje??)
:wave:
Klik om te vergroten...

We kunnen ook met een groepje DFérs gaan gaan we Andries Knevelen :smilingimp:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Frog83 zei:
We kunnen ook met een groepje DFérs gaan gaan we Andries Knevelen :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Hahaha.. :) , goed idee....gaan we gelijk effe bij de ncrv langs... :angry:

Maar lieve df'ers trap er niet in....
de eo,tssss...waar bemoeien ze zich mee...laat ons lekker pillen kopen op internet, daar is internet toch voor???
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik krijg door dit topic snode plannen met veel roofies in de thee van EO-directeuren :rockband:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Carlitos zei:
Het is geen partyflock hier he,heb het een keer gehad met ene verhaal tijd geleden met speedfoto´s dat was wel uitlokkend maar allenaam prive.
Geile rivotril van roche is de lekkerste
Klik om te vergroten...
die gaan voor 3,50 de pil weg :grin: :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat voor tang heb je daar liggen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."