#1
Einstein zei:Ik krijg door dit topic snode plannen met veel roofies in de thee van EO-directeuren![]()
Dat zou de bom zijn, hahahaha
Of wat dacht je van LSD-thee.....kenker, ze zouden niet weten wat hun overkwam, dát moeten ze filmen en uitzenden hahahaha.
Dat wil ik niet missen...
Ideetje *mod break*??
gegarandeerd hoge kijkcijfers....