#1
Idd. Eerst XTC, en wanneer je het hardst gaat, neem je GHB erbij.
Wackie zei:Eerst XTC om te feesten, daarna (thuis) GHB om te chillen.
Arizona zei:de grap is best leuk, snap alleen niet wat die 3 linkjes ermee van doen hebben.
Nibiru zei:Ik heb een half rood duifje (helft van 140 mg)
En een dopje GHB van 4-5 ml ofzo.
Hoe lang na het halfje moet ik ghb innemen?
....is dat niet een beetje weinig?sideburnn zei:Nou....als ik jou was zou ik met 2,5 ml beginnen...weet ook niet hoe zwaar je bent.
Ja kan na een uur altijd voorzichtig wat bij nemen....o ja en je word er knetter hitsig van...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."