Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"-spaceman- zei: Irie zei: Vroeger, als we stevig op stap gingen, en ik kwam thuis (met een goeie dosis mdma in mijn lijf), en mijn poes likte dan aan mijn hand, dan kon ze ook zo raar reageren. Dan spurtte ze door heel het huis, van links naar rechts, eerder alsof ze speed op zou hebben. Klik om te vergroten... Dat komt waarschijnlijk omdat je na een grote dosis amfetamine, of meer, het ook uitzweet. Er komt dus drugs, voor je lichaam een stof die eruit moet, uit je poriën. Klik om te vergroten... Exact hetzelfde hier, maar dan met Speed. 2 dagen na gebruik: Mijn kat komt bij me liggen snachts en ruikt of geeft soms likjes aan m'n hand/arm. Even later hysterisch rennen, gewoon tegen muren aanlopen soms en alles omver lopen wat hij tegen komt. Bizar gedrag. Ik heb het idee dat die beestjes hyper gevoelig zijn en de stof via zweet of geur binnen kunnen krijgen ofzo? Katten hebben ook het orgaan van Jacobson waarmee ze geuren kunnen proeven. Catnip werkt ook op dat orgaan."
"@marla: I know.. ik kan het ook niet verklaren. Misschien is die uitgescheiden stof voor ons niet werkzaam, maar voor katten wel. Catnip werkt ook niet op ons. Maar ik ben er zeker van dat dat er iets gebeurt met dat beestje. Het duurt niet zo heel lang, hooguit 15 minuten, maar komt hij weer te dichtbij, dan is het weer raak."
"Gast, hoe krijg je het voor elkaar jezelf zo weg te cijferen voor dat fucking poedertje! Ik voel mezelf al schuldig na een nachtje doorhalen, paar nachten niet kunnen slapen en 3 kg gewichtsverlies! Als ik dan al in de spiegel kijk zie ik een zombie, ben aardig paranoia ook wat me ertoe aanzet alles weer snel op de rails te krijgen. Goed drinken, eten en slapen. Het is voor jou ook nog niet te laat, maar je bent wel ver op weg onomkeerbaar naar de klote te gaan zo. Zoek hulp s.v.p. Ik heb al zoveel adviezen langs zien komen hier om je te helpen, maar kennelijk ben je niet sterk genoeg eigenhandig de ommekeer in te zetten."
"Ik had laatst 2.gram echte goeie coke en daarmee bedoel ik flakes. 80%. Ik voelde e geen flinker van en mn vriendin ook niet. Wss omdat we meerdere malen per week 68%.speedavondjes houden.."
"Marla Singer zei: Ik vind dat amfetamine van nature al behoorlijk lang effect geeft, dus waarom nog langer? En zoals ik eerder al schreef, wil ik er nog langer van genieten, dan snuif ik gewoon wat bij. Ongezond is het toch al... Klik om te vergroten... Second that. Als ik stop, en de onaangename effecten komen op, wil ik zo snel mogelijk die troep uit m'n lijf en slapen."
"juist. De para gevoelens worden veroorzaakt door een combinatie van slaaptekort en dopamine ontregeling. Afhankelijk van hoeveel je genomen hebt zou het binnen hooguit 5 dagen weg moeten zijn lijkt me."
"Voor puur een angstremmende werking, geef ook ik de voorkeur aan Xanax."
"Dat is een mogelijkheid, maar wat is echt tegenwoordig"
"Iemand tips hoe recreatief te doseren met een milde benzo tolerantie? Niet allemaal tegelijk neem ik aan { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Leuk verhaal van I-doser, leuke marketingtruuc. Ik heb het jaren terug geprobeerd (op de creatieve manier verkregen uiteraard ) en het heeft 0,0 effect, behalve dat je een beetje wazig voelt al dan niet i.c.m. koppijn, na een uur lang een stroom van onsamenhangende frequenties afzonderlijk in je linker en rechteroor gepompt te krijgen. Het is met geen enkele drug te vergelijken. Onzin confirmed dus."