Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou....als ik jou was zou ik met 2,5 ml beginnen...weet ook niet hoe zwaar je bent. Ja kan na een uur altijd voorzichtig wat bij nemen....o ja en je word er knetter hitsig van..."
"langeman zei: Drientje zei: Een vriend van me heeft er nog een stuk of 45 geloof ik, getest op 130 mg. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Die blauwe 3hoekjes...hebben die een Kruis of Mitsubishi als logo...o ja..en zijn ze recent qua batch?"