Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Krijg je hartkloppingen van die pillen? luister niet naar wat de rest zegt, want het is NIET normaal! Dit betekent dat er verslavende middelen in zitten... Koud en dan weer warm, tintelingen of rillerig kan wel... 100% MDMA is goed! Ga er niet vanuit dat je dealer je altijd dezelfde pillen verkoopt, want het is in dit wereldje heel normaal om de eerste keren goeie pillen te verkopen om vervolgens slechte te gaan verkopen. Ook al lijken ze op elkaar, en denk je: hoe kan ik me nu anders voelen, het zijn toch dezelfde pillen? Dan zijn het echt NIET dezelfde xtc"
"Walldac zei: Immo zei: Zonder speed geen mdma voor mij, het effect van speed+mdma vind ik veel fijner dan mdma los. Klik om te vergroten... Maar wel pas speed na de mdma neem ik aan ? Klik om te vergroten... Ik zal kort uitleggen waarom je 'dom' bent als je dit combineert en waarom ik wel snap waarom je het wilt combineren. Vroeger zat er in xtc pillen speed, nu niet meer! MDMA alleen maakt je best moe en lui.. Helaas doe je nix aan! Neem maar eerst speed of eerst xtc, het maakt niet uit! Als je eerst goeie xtc neemt, krijg je een lekker gevoel en kan je teminste nog van de xtc genieten. Neem daarna speed, weg gevoel! Je krijgt een neveneffect. Daarbij raak je gigantisch snel overhit. Neem het met een korrel zout, maar als jij je lichamelijk niet goed voelt, weet je hoe het komt en ben je bij deze gewaarschuwd. Wil je toch combineren?? Neem dan xtc met GHB, dit verlengt het xtc gevoel, waardoor je langer van het gevoel kan genieten en echt spacey gaat. Wacht echter wel uren voor je GHB neemt! En uren is tijdens drugsgebruik net minuten.. Neem geen 10 ml in één keer, maar doe de helft. Zorg dat je bij inname rustig kan zitten en ls het teveel wordt, sluit je ogen. 15 a 30 minuten later ben je er weer helemaal bij! En ja, dan is het handig om één lijntje speed te nemen en ben je weer lekker actief. Maar let op: Wel met deze combi!"
"Eerlijk is eerlijk. MDMA snuiven is echt slecht voor je lichaam. Maar... Je geest neemt het direct op en je gaat direct waus. Branden?? Eh... Weet je zeker dat het wel echte xtc pillen ware? En sossa brandt 'nooit' in je neus Mijn advies. Overstappen naar een goeie dealer en niet één die je in de maling neemt!"
"Of het goed is voor een ADHD'er weet ik niet. 1 ding weet ik wel. Ik zal nooit meer met een ADHD'er aan de harddrugs gaan... Om knettergek van te worden! Een pretsigaret, dat is wat een ADHD'er van me kan krijgen hahahaa"
"bobo1234 zei: ik haal samen met een paar vrienden elke week 5 gr bij een dealer bij ons uit de buurt aangezien het dan goedkoper is en vaak ook een iets betere kwaliteit. maar de laaste 2-3 weken heeft hij coke waar zowat geen smaak aan zit maar het effect wel heel chil van is. we zijn er allemaal tevreden over behalve over de smaak dus ik vroeg me af is er niet een manier om er smaak aan toe te voegen heb wel vaak coke gehad met een aceton luchtje er aan die smaakte meestal wel goed. nou is mijn vraag als ik aceton haal kan ik dan zelf een smaakje eraan toevoegen en als dat kan hoe moet ik dat dan doen Klik om te vergroten... Best lullig voor je... Wat ik nu al lees... Heb je alleen ervaring in 'troep'.. Voor jou lijkt het normaal, wat overigens absoluut niet is! Je sossa is zwaar versneden. Goeie sossa heeft een eigen geur en zal 'nooit' verschillen, ook niet omdat je het bij verschillende dealers haalt. Ruik je aceton etc.. Ga er maar vanuit dat je in de maling wordt genomen, want de geur van sossa is 'eigen'. Goeie sossa herken je.. Snuif het op. En je hele keel is helemaal verdooft. Zo erg, dat jij geeneens voelt dat je nog kan slikken! Ik geef je één advies. Zoek een andere dealer op."
"1. Eerst XTC. Uren later pas, GHB! Zonder de XTC kan je de GHB moeilijk handelen. Kort maar krachtig en have fun.. En wees niet overmoedigt, en zeker niet met de GHB"
"Yula zei: Heel erg bedankt voor de reacties! Ik heb vanavond met hem afgesproken om ze op te halen. Hij vertelde dat het vrijwel 100% mdma was.. Maakt het veel uit als het niet 100% mdma is? Ook vertelde hij dat hij ze al getest en gebruikt had, moet ik ze dan nog een keer laten testen? Want we willen ze pas 26 Juni gaan gebruiken, dus eventueel nog genoeg tijd om te testen. Trouwens, nog een vraag. Flap je er snel dingen uit? Want ik heb een aantal dingen die zegmaar "geheim" zijn, (haha dit klinkt echt alsof ik 6 ben en een geheimpje heb) Klik om te vergroten... Ik zal je uitleggen hoe xtc pillen is en hoe het in de handel werkt. 1.De dealer zal tegen jou niet zeggen dat ze niet goed zijn, en zal alles zeggen zodat jij het koopt! 2.Geloof iemand nooit op z'n woord, al is het een zogezegte 'mattie' van je. Wees verstandig, en laat ze testen. Zeker als je er geen ervaring in hebt. Er zijn teveel 'nep' pillen op de markt, die je een vaag gevoel geven maar wat absoluut geen XTC is! Overigens zijn de nawerkingen heel naar. Hartkloppingen, onstekingen in de keel (opgezette keel) en als je pech hebt zet het door en zijn je luchtwegen afgeknepen. Als je ineens blauwe handen en knieën hebt, dan weet je al dat het geen XTC is maar Mephedrone. Dit effect krijg je 'alleen' van deze pillen. Dus als iemand zegt dat het erbij hoort, is het geen ervaren gebruiker! Wees verstandig en kap er maar mee, want je gevoel wordt niet beter maar je gaat er lichamelijk alleen maar meer van achteruit. Als ze "echt" 120 mg zijn, ben je dom als je ze in 1 keer neemt. Ze klappen dan binnen 15 minuten.. Wens je alvast sterkte, en als je slim bent neem je gelijk SSRI remmers mee! MDMA moet je zien als een stof die je 'overdreven' lief maakt, zelfs je grootste vijand is je beste mattie. Je praat non-stop en hebt het over emotionele zaken, waar je het normaal nooit over zou hebben bij je vrienden. Als je nu al zit met je geheimen, houdt er dan rekening mee dat het binnenkort geen geheim meer zou zijn. En de allerlaatste tip die ik je mee kan geven. Zorg dat er iemand bij je is die ervaring is, zeker als je het met een grote groep doet. De kans dat iemand fout gaat is 80%, zelfs bij ervaren gebruikers! Veel plezier"
"JE DEALER HEEFT GELIJK!!! Heb je de beste pure sossa... Dan ga je het ook zeker in je kaken voelen! Heel moeilijk om voor sommige mensen om aan te komen, maar het is toch echt wel zo! Wat is jullie ervaring hiermee? Ik gebruik alleen pure, versneden troep hoef ik niet! Hoe zie je het? Het is puur wit, dus niet gelig! Het is zo wit dat het net kristalletjes zijn.. Het schitterd jou tegenmoet! hoe puur is de coke die jullie gebruiken?Zo puur, dat het inderdaad verslavend werkt. wat zijn lichamelijk de bijwerkingen bij jullie, als jullie coke gebruiken? Van de echte goeie merk ik het aan me kaken en me spraakwater begint over te lopen. Ook is het zo "dat je nooit genoeg hebt". Heb jij het idee dat je binnen no-time een nieuwe lijn wilt of dat je niet meer op kan omdat je lichaam het niet trekt, maar jij nog wel wilt?? Zo goed dus! Is het zo dat je sossa om 04.00 op is, en je nog 3 uur belt om bij te halen? En kijkt wie nog wakker is? Dat is die shit ouwe! Hebben jullie weleens de coke laten testen? Ik hoef het niet te testen want heb alleen te maken met grote dealers."
"Owja nog één ding. 50 euro voor 1 gram is de prijs voor mensen die er geen verstand van hebben of die net beginnen. Zeg maar eens dat je het teveel vind en dat je er verstand van hebt.. En dat je het alleen overneemt om te verkopen en zodoende er winst op wilt maken... Je krijgt het voor tientjes goedkoper, want een dealer heeft neus voor een amateur"
"Re: Waar heeft je lichaam het meeste nood aan na speedgebrui Het beste is natuurlijk om helemaal geen speed te gebruiken Na goeie spierries kan je niet eten. Simpele feit! tenzij je versneden troep hebt gehad .. Ochtenddrankjes werkt dus het beste die dag na je speed gebruik."