Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

245 antwoorden
228 weergaven
18-5-2026
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een kut drukkers waren dat dan!
Je staat toch voor je product !
Vorig jaar 9/10 top pillen allemaal gelijk hooguit paar mg verschil
Die met dat verschil zijn na apers mee liften winst andere
Een pil word normaal op kleur logo en inhoud bestel per x1000
De drukker laat een pers maken en gebruikt
Pietje of klaasje bestellen 1 batch a 100.000 pillen
Allemaal gelijk uiteraard
Als er dan klootzakken fakes gaan nadrukken dats fucked
Maar normaal weetje wel een beetje waar en welke pillen vandaan komen of kunnen gehaald worden
Ik heb ook weleens een database ingekeken

Dit is hoe het normaal tenminste gaat volgens * google*
Je hebt een oordeel iver produceerders waar baseer jij die op??
Puur fictie of heb je er verstand van?
Als er 100.000 eenzelfde pillen gemaakt worden
Zullen er meerdere mixen gemaakt worden per perslichting
Maar de gewichten worden echt wel hetzelfde gebruikt
Anders ben je gewoon een kut drukker met enkel oog voor €€
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee hoor dat hoeven geen kutdrukkers te zijn. Als je hele batch ongeveer dezelfde sterkte heeft, dan maakt het niks uit dat de batch daarna bijvoorbeeld iets sterker of iets minder sterk is. People don't care..

Liefhebbertje zei:
Maar normaal weetje wel een beetje waar en welke pillen vandaan komen of kunnen gehaald worden
Klik om te vergroten...

Nee uiteraard niet, vrijwel niemand weet dat.

Liefhebbertje zei:
Dit is hoe het normaal tenminste gaat volgens * google*
Klik om te vergroten...

Ja maar wat zijn je bronnen. Drugsforum? Er wordt hier regelmatig bullshit gepost...

Liefhebbertje zei:
Ik heb ook weleens een database ingekeken
Klik om te vergroten...

Dat is heel mooi. Dan had je toch de conclusie moeten trekken die ik je net uitleg, als die database in ieder geval representatief is voor de NL drugsmarkt.

Liefhebbertje zei:
Je hebt een oordeel iver produceerders waar baseer jij die op??
Puur fictie of heb je er verstand van?
Klik om te vergroten...

Dat zeg ik, dat komt uit de database van het testcentrum. Daar hebben ze duizenden testresultaten met foto en beschrijving en alles erbij over meerdere jaren verspreid. Dat is dus een behoorlijk accurate inkijk in de drugswereld.. Natuurlijk verkondig ik geen fictie als waarheid, waarom zou ik dat doen.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben zeer goed bevriend met een groep drukkers
Mijn info komt van de bron niet voor niets hadden ze 9/10 pillen in de top
Mijn uitleg is dus daar op gebaseerd en een beetje opdrachtgever
Stelt flinke eisen
Xtc maken is een kunst
Niet te vergissen met de vele tumtum drukkers
Die maar wat doen
En sorry 'het domme volk' accepteerd dat
Maar de hogere sfeeren clubs ibiza etc
Willen geen tumtums die willen kwaliteit
Ga ke aub niet in twijfel trekken
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je met een groep drukkers bevriend bent hou je dit soort informatie toch ver weg het web? stel je voor dat dat ik met een groep drukkers werk en jij loopt wat informatie over productieproces en verkopers rond te bazuinen op internet. Hoe komt dat over bij mij die anoniemiteit en processen binnen het drukmilieu wil houden en voor de buitenwereld wil verzwijgen..

Verder sluit ik me ook aan bij SmartieAndMe. Het verhaal van eerste en tweede batches met lagere inhoud, spreiding van 100mg noem maar op. Klein voorbeeld. Op dit moment gaan er defqons rond van 220, 200, 180, tot 150. Deze pillen komen duidelijk van 1 en dezelfde producent aangezien ze dat NL logo op iedere nieuwe pil van hen plaatsen en elke druk is identiek. Als je die pil in je hand gedrukt krijgt weet je nooit met zekerheid wat ze bevat.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet eens over de inhoud maar hier kan ik indd niet dieper op ingaan
Maar geloof wat voor jou goed voelt aub
En nog wat aan de hand van 1 pil kan een exacte namaak pers worden ontworpen
Die pers is er binnen een aantal werk dagen al
Wat zeg ik teveel volgens jou?
Dit is gewoon algemene info hoor
En ik hoef me echt niet druk te maken over de persers :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Liefhebbertje zei:
Anders ben je gewoon een kut drukker met enkel oog voor €€
Klik om te vergroten...
Ja, ze zullen het niet voor de eeuwige roem doen, hé?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dit in een ander topic ook al eens gezegd Liefhebbertje, maar een enkele ervaring is nog niet representatief voor de totale markt. De resultaten van het onderzoek van DIMS zijn wel representatief en geven dus een goed beeld van de markt en gemiddelde kwaliteit, dat jou ervaring daar niet bij aansluit kan uiteraard maar dat wil nog niet zeggen dat de resultaten van het DIMS niet waar zijn.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je hebt dealers en dealers he
Aardig onnodige bijdehante opmerking btw
Zeer veel toevoegend ook wel

Maar je hebt mensen die staan voor een product zuiver eerlijke prijs etc

Eeuwige roem niet
Maar 9/10 van de beste pillen hebben maakt wel trots
Dat er een jaar na dato nog gevraagd en gepraat over producten van '***'
Geeft echt wel eenntevredenmakend gevoel
Maar zoals op elk forum zodra er iets vanuit ervaring verteld word
Is het altijd lari etc
Dus veel succes met al jullie invullingen
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
lengte en gewicht maakt niets uit of het verstandig is wel of niet te doen, maar daar dient de dosis wel op aangepast te worden.

Leeftijd raad ik minimaal 18, beste 21 aan. Met je 13 jaar ben je in mijn ogen dus erg slecht bezig.
Pak dan gewoon wat biertjes als je toch percé van de kaart wilt zijn.
L
LangeJanLid
01-01-2024, 00:00
#10
De eerste batch is 9 van de 10 keer het sterkst en wordt steeds minder sterk. Goede reputatie maar minder kosten (minder mdma). Zelfde met oranje Red Bull's wat ik nu ervaar, eerst 210mg nu laten testen en was 160 gemiddeld. Met oranje Red Bull's van ~100mg in omloop zei de man van het testcentrum.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nieuwe paarse love hartjes, rond de 180 mg, niet de zwaarste maar toch redelijk zwaar :mrgreen: Heb er zin in :xtc:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als jij er 2 tegelijk van 180mg hebt gehad dan is het zeker een feestje geweest ja.
Denk dat je dan wel heel zeker had geweten dat het sterke pillen zijn geweest, of je moet flinke tolerantie hebben natuurlijk :P

Meld de uitslag hier ook even, misschien met een goede foto erbij voor de duidelijkheid.
D
DopeboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja zeker sterke snoepjes deze tijd
maar wel beter toch
zit nu met blauwe defqons en oranje redbulls
wat een kanjersss en goedkoop nog ook :openmouth:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
nijmegen_88 zei:
Blauwe mitsubishi's waren ook heel erg sterk, waren dikke driehoekjes. Erg goed mee opletten denk ik zo.
Klik om te vergroten...

Getest op 180 of volgens de dealer? Dank voor de heads up!
l
lmd070Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb de eerste keer 1 blauwe defqon gehad die zitten geloof ik rond de 180, de tweede keer had ik anderhalve gele nike die zitten rond de 114 en de tweede keer ging ik vele male harder dan de eerste keer.
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
De zwaarste pilletjes(180mg +) die ik voorbij heb zien komen zijn; Gele Ferrari's, Blauwe Defqons, Witte speakers, Oranje Red bull, Oranje Bommetjes, Paarse Triforce.

Ik heb zelf eerst rode T'tjes geslikt, die waren geloof ik niet zo sterk, daarna heb ik kunnen genieten van de witte speakers damn wat waren die goed, lekkerste trip aan beleefd! Nu heeft een maat van mij flink wat blauwe defqons en ik moet zeggen dat ik deze ook vrij sterk vind vooral een hele rustige opbouw tot de climax in tegenstelling tot de speakers die komen heel direct!

Ik moet zeggen als ik een pilletje neem dan neem ik er ook maximaal 2 voor een hele dag/avond, voor de rest drink ik sowieso niet maar ik rook wel wiet en voornamelijk meer als ik een pilletje neem.(ongeveer 4 gr maarja het is dan ook gewoon te lekker :grin: )
W
WhitesnowLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou hoer komt het. Mijn eerste ervarig met xtc was ong 9 maanden geleden. Ik was 13 jaar, 1.80m en 70kg. Was dit heel slecht? Welke leeftijd lengte en gewicht raden jullie aan om een pilletje te kunen nemen? Ik ad btw t mobile en was op schoolfeest. Was leuke avond :)
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Iemand ervaring met roze rolexjes?

Ik heb er hier een tripverslagje over geschreven, maar was wel 'n halfje (wat ik volgende keer ook zal doen wegens té sterk) en met een beetje C erbij (wat ik nu zal achterwege laten...)

Zo intens mellow heb ik me nog nooit gevoeld.
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Witte Chevrolets (merkteken niet een autootje zelf dus)

Zal binnekort eens laten testen om het aantal mg precies te weten te komen.(zuid-limburg)

Maar deze pillen zijn dus echt super heftig, ik dacht dat ik wel 2 tegelijk naar binnen had gestopt.Volgens die gast waarvan ik ze had gekocht waren het 180ers , maar had gedacht dat het niet zo zou zijn.Na het avondje freaken kan die best wel eens gelijk hebben gehad.
Super avondje dat wel maar die inslag :openmouth:

Zal zodra ik de uitslag binnen heb het hier vermelden en een fotootje toevoegen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wederom:

Triforce heb je in verschillende batches, de een met een totaal andere inhoud van de andere.
Dit geldt hetzelfde voor oranje red bulls, witte rolex, blauwe apen, groen/gele gespikkelde nikeadidaslacoste's enz. enz.

Ga niet lopen posten: Op die ga je heel lekker.
Of: Die blijken dit of ze zeggen dat. Dit weet je niet zeker en is 99% bullshit tot je ze laat testen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."