Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Niet echt last van deze zogenaamde crisis. Ligt denk ik aan de woonomgeving. Tenminste de prijzen zijn hoog, dat is overal zo. Al ben ik van mening dat deze prijzen KNIP de gram wel gelijk moeten staan aan minimaal 80% ketamine. Maar om even terug te vallen op 'crisis', niet echt last van. Jellinek geteste 83% ketamine, dus feessieeee"
"Tip controleren Keta Momenteel is er veel slechte Keta in inloop. Ik test altijd al mijn drugs en zo kwam ik erachter dat ik zwaar was opgelicht. Veel oplichters verkopen Lidocaïne ipv Ketamine. Ook wel bekend als dokterscoke, gebruikt voor plaatselijke operaties. Dit middel lijkt precies op Ketamine, glinstert ook mooi. Hoe te testen Dit kan je testen door een klein beetje op het puntje van je tong te leggen. Een klein beetje Lidocaïne verdooft de gehele tong al. Voel je je tong niet meer? dan weet je dat de klootzak je oplicht."
"SmartieAndMe zei: Jammer, want vroeger was de ketamarkt echt heel erg goed. Het was eigenlijk bijna altijd zuiver... Heb tegenwoordig vrij veel versnijding meegemaakt, sinds het populair is geworden. Laatst kwam weer iemand bij me aanzetten met zogenaamde superketa. Ze weten dus niet eens wat het is maar het bleek achteraf methoxetamine te zijn. Lekker dan.... Klik om te vergroten... Dus echt geen last van he, heb kneitergoede shit"
"al op lege maag geprobeerd?"
"Ik ben het met psychedelibee eens, deze combinatie is een opdonder voor je lichaam en krijg je echt wel een aardige nasleep van als je het niet gewend bent. Het verschil zit hem inderdaad in het euforische vs. "wause" gevoel. Mijn ervaring althans was dat ik van 4-FMP erg vrolijk en blij werd, maar daarnaast was ik wel nog scherp. Met XTC op kan je me alles wijsmaken, ik snap dan nergens de ballen van. Daarnaast word je van X een stuk lelijker dan van F. Slapen daarentegen gaat wel weer makkelijker met alleen X op. Persoonlijke voorkeur is F"
"Ben benieuwd naar jouw ervaring...."
"Ik raad ten alle tijden South Park aan"
"Ik laat gewoon altijd mijn perkies testen bij de jellinek"