Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

Waarschuwing zeer sterke xtc-pillen in omloop

245 antwoorden
236 weergaven
18-5-2026
B
Bertje11_2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinken allemaal als gezellige snoepjes :grin:
Iemand enig idee wat er in omg. Eindhoven van dit soort ptjes te krijgen is?
W
WiseSmokeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb op het moment nieuwe batch, blauwe mishu's 200-230mg . :rockband:
a
albiziaLid
01-01-2024, 00:00
#3
WiseSmokey zei:
Heb op het moment nieuwe batch, blauwe mishu's 200-230mg . :rockband:
Klik om te vergroten...

waarom kan ik geen prive berichten sturen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
albizia zei:
WiseSmokey zei:
Heb op het moment nieuwe batch, blauwe mishu's 200-230mg . :rockband:
Klik om te vergroten...

waarom kan ik geen prive berichten sturen?
Klik om te vergroten...

Kan je pas na 5 berichten te hebben gepost, en ook in pb's is het verboden te vragen naar dope, een gewaarschuwd member telt voor twee!

Grz
T
TekzorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die paarse partyflocks zijn echt wel hard. Vrienden hebben een heel genomen, na half uur beetje vroeger naar de wc, kotsen, en ze kwamen terug lekker trippy. Zelf een halfje genomen, kwam hard op maar het gevoel was inorde, het nodige mdma gevoel was er, aangevuld met 2 kwartjes.

Ik verwacht van mijn vriend enkele blauwe aapjes maar heb al warnings gelezen en onduidelijke reports op pillreport? Iemand meer info , ervaring of report over deze blauwe aapjes???
J
JanklapmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
[verwijderd]
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor wie het nieuwtje gemist heeft, de levensgevaarlijke stof PMA is weer opgedoken dus het is weer oppassen geblazen...

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2147 ... oop__.html

Ga niet met je leven spelen en laat je pillen testen als je leven je lief is!!
Een gewaarschuwd mens telt voor twee! :wink:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Tekzor zei:
Die paarse partyflocks zijn echt wel hard. Vrienden hebben een heel genomen, na half uur beetje vroeger naar de wc, kotsen, en ze kwamen terug lekker trippy. Zelf een halfje genomen, kwam hard op maar het gevoel was inorde, het nodige mdma gevoel was er, aangevuld met 2 kwartjes.

Ik verwacht van mijn vriend enkele blauwe aapjes maar heb al warnings gelezen en onduidelijke reports op pillreport? Iemand meer info , ervaring of report over deze blauwe aapjes???
Klik om te vergroten...

Paul franks zaten altijd rond de 120mg
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Pff die nintendo's blijven ook echt knallers! Zaterdag 3 kwart gehad en ging perfect, zondag een halfje, en die klapte in! Echt wtf? Zelfde pil, uit het zelfde zakje, leek wel of ik een hele in een keer had genomen ofzo..

Trouwens weer nieuwe pillen op de markt: Lamborghini's en Batmans, lambo's rond de 190 mg, batmans schijnen hoger te zijn, nog niet weggebracht, maar moet ongeveer 250 inzitten.. Ben benieuwd!
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb hier nu paarse lambo's, er wordt gezegd tussen de 190-204 mg maar dat weten we maar op een manier zeker!! :wink:
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hier ook een uitslag gezien van de groene androids (opvolgers van de mk's) 217 mg nog geen spreiding
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
harry123 zei:
Hier ook een uitslag gezien van de groene androids (opvolgers van de mk's) 217 mg nog geen spreiding
Klik om te vergroten...

Zijn weer meerdere sterke pillen in omloop, deze hierboven dus en:
walnootje zei:
Heb hier nu paarse lambo's, er wordt gezegd tussen de 190-204 mg maar dat weten we maar op een manier zeker!! :wink:
Klik om te vergroten...

Blijkt na test circa 185mg MDMA erin te hebben zitten. Zijn die ook paars/rood (vrij grote) pillen gespikkeld met wit aan de buitenkant met niet op allemaal een gedrukt logo? Dat is tenminste die ik had laten testen en dus 185 uitkwam.

Lijkt gehaast te zijn gedrukt als je het mij vraagt, maar goed oppassen dus met deze pillen!
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Weer nieuwe, eergisteren tegen gekomen, blauwe supermans, uitslag nog niet bekend denk dat die volgende week wel komen! En nieuwe batch mariosterren, spreiding ongeveer 140-150 mg
s
scantraxxyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb net vandaag groen androids opgehaald, er werd mij ook verteld dat hier zo 200 - 220 in zou zitten. Dat zou dus kloppen met de verhalen die ik hier lees. Ik laat ze deze week testen en zou dan de testresultaten hier wel even op zetten.

Ik heb vorige keer pillen gehad waar hoogstwaarschijnlijk PPMA in heeft gezeten dus ik laat voortaan de pillen die ik koop eerst testen, meestal gaat het wel goed als je ze bij je standaard dealer weg hebt maar op feestjes e.d. weet je het nooit.

Ben nog maar een beginnende gebruiker maar wil niet meteen de kist in.
G
GeberkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik lees hier over de blauwe superman.. Ik heb ze donderdag gepakt, heerlijk pillen maar ik heb me laten vertellen dat er 2-CB inzat, en dit merkte ik ook wel.. Ik heb 2x een halfje gepakt met daar een stuk of 4 biertjes bij en effect was echt zalig alleen erg moeilijk wandelen en geen sigaretten meer kunnen rollen..

Ik heb die blauwe supermannen gepakt donderdag, damn! Wat een pillen, maar er zat blijkbaar 2-CB in dus let er mee op!
g
green haze2Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb de laatste tijd zelfs problemen om LAAG gedoseerde pillen te krijgen, alles wat ik aangeboden krijg is 200mg + en ik wilde laatst voor een paar vriendinnen wat lagere pillen halen, maar dat zat er dus niet in. dan maar kwartjes slikken :P
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#17
green haze2 zei:
Ik heb de laatste tijd zelfs problemen om LAAG gedoseerde pillen te krijgen, alles wat ik aangeboden krijg is 200mg + en ik wilde laatst voor een paar vriendinnen wat lagere pillen halen, maar dat zat er dus niet in. dan maar kwartjes slikken
Klik om te vergroten...

Inderdaad, ik kan ze ook nergens vinden, kwartjes it its ;P
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#18
green haze2 zei:
Ik heb de laatste tijd zelfs problemen om LAAG gedoseerde pillen te krijgen, alles wat ik aangeboden krijg is 200mg + en ik wilde laatst voor een paar vriendinnen wat lagere pillen halen, maar dat zat er dus niet in. dan maar kwartjes slikken :P
Klik om te vergroten...

hier nu van 150 mg in omloop. nike's :xtc:
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ach 150mg is netjes 2 a 3 pillen is dan voldoende. Vroeger gingen er hier ook 10 eurotjes naar binnenof 6 automerken of blauwe cu-tjes..
R
RakettenpretLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vorige week blauwe supermans laten testen, bij het testcentrum waarschuwden ze voor deze ´zeer sterke´ pil. Stond in de database met een spreiding van 149-209, maar worden volgens die lui bijna allemaal getest op 180+. Zelf nog niet uitgeprobeerd!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."