#1
Klinken allemaal als gezellige snoepjes
Iemand enig idee wat er in omg. Eindhoven van dit soort ptjes te krijgen is?
Iemand enig idee wat er in omg. Eindhoven van dit soort ptjes te krijgen is?

WiseSmokey zei:Heb op het moment nieuwe batch, blauwe mishu's 200-230mg .![]()
albizia zei:WiseSmokey zei:Heb op het moment nieuwe batch, blauwe mishu's 200-230mg .![]()
waarom kan ik geen prive berichten sturen?
Tekzor zei:Die paarse partyflocks zijn echt wel hard. Vrienden hebben een heel genomen, na half uur beetje vroeger naar de wc, kotsen, en ze kwamen terug lekker trippy. Zelf een halfje genomen, kwam hard op maar het gevoel was inorde, het nodige mdma gevoel was er, aangevuld met 2 kwartjes.
Ik verwacht van mijn vriend enkele blauwe aapjes maar heb al warnings gelezen en onduidelijke reports op pillreport? Iemand meer info , ervaring of report over deze blauwe aapjes???
harry123 zei:Hier ook een uitslag gezien van de groene androids (opvolgers van de mk's) 217 mg nog geen spreiding
walnootje zei:Heb hier nu paarse lambo's, er wordt gezegd tussen de 190-204 mg maar dat weten we maar op een manier zeker!!![]()
green haze2 zei:Ik heb de laatste tijd zelfs problemen om LAAG gedoseerde pillen te krijgen, alles wat ik aangeboden krijg is 200mg + en ik wilde laatst voor een paar vriendinnen wat lagere pillen halen, maar dat zat er dus niet in. dan maar kwartjes slikken
green haze2 zei:Ik heb de laatste tijd zelfs problemen om LAAG gedoseerde pillen te krijgen, alles wat ik aangeboden krijg is 200mg + en ik wilde laatst voor een paar vriendinnen wat lagere pillen halen, maar dat zat er dus niet in. dan maar kwartjes slikken :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."