Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb een zeer positieve ervaring gehad daar. Goed en vriendelijk ontvangen en na een dag had ik al een smsje met het resultaat. Was wel 40mg minder dan verwacht maar geen andere troep erin. Volgende keer zal ik het zeker weer laten testen."
"Het is niet zo verstandig om de week er weer wat te nemen maar of het echt schadelijk of minder werkt heb ik er mijn twijfeld over. Had vorige maand een groot feest waar ik 1,5 xje op had (over de hele avond) en de week erop maar een halfje en dat halfje was aangenamer dan die 1,5 van de week ervoor. Maar ik juich dit niet tor, best minstens 2 maand tussen zodat je er maximaal van geniet."
"Ik gebruik sinds een paar maanden af en toe eens een snoepje op feesten. Maar ik merk als ik stress heb dat ik meer begin te storteren dan normaal. Zeker op mondelingen examens wat niet echt een rustig moment is voor mij Ik heb altijd al gestotterd maar ik merk dat ik nu meer/harder begin te stotteren dan dat ik ervoor deed toen ik niet gebruikte. Kan dit van de xtc komen of is het toch andere factoren die meespelen? Want volgens mij is hier nog geen studie over gemaakt."
"Ik probeer minstens een maand altijdber tussen te doen maar ik weet dat het eigenlijk dubbel zo lang moet. Dagen erna hebk er veel meer last van en dan mindert da wel maar blijft toch meer. Kzou het raar vinden dat het daardoor komt maar alles is mogelijk."
"Ik heb de gsm van mijn moeder gebruikt omdat die een nl nummer heeft omdat ik op safe wou spelen. Maar je kunt ook een prepaid kaart in nl kopen en in belgie gebruiken."
"Ik woon al alleen maar mijn moeder weet ervan omdat ik met haar ook al eens spacecake heb gedaan en vrij open over die dingen kan praten. Best wel chill eigenlijk."
"Misschien een stomme vraag maar is het verstandig om naar een weekendfestival (intens en defqon 1) mijn 4fpm en xtc in een pringlebus met dubbele bodem te steken? Normaal steek ik het altijd bij men ballen maar vorig jaar op defqon en die nederlandse feesten wordt ik altijd kei goed gecontroleerd datk toch altijd blij ben datk de security voorbij ben. In Belgie nog nooit echt deftig gefoeieerd maar zie et ni zitten om het voor intens en defqon bij mn ballen te steken door die lange afstand van de parking tot ingang. of heeft iemand hier nog een tip voor?"
"Ik heb dit de eerste 2x ook gehad maar toen ik gelezen/gehoord had dat anti-oxidanten en vitamine c binnen krijgen helpt heb ik dit geprobeert en sindsdien nooit meer ergens last van na gebruik, kan zelfs de ochtend erna gaan werken."
"2 weken geleden voor het eerst xtc geprobeerd (goldbars). 2 keer een halfje omdat het de eerste keer was. Heb me nog nooit zo goed geamuseerd op een feest. was zelfs indoor Komend weekend heb ik blauw/groene ying yang pilletje voor te zien of ik hetzelfde effect kan krijgen. Heb jammer genoeg niet kunnen testen (regio Turnhout BE)"
"oranje batterij (+-) getest op 200mg had het gevoel dat de paarse batterij (+-) met oudjaar lekkerder ging maar had met die oranje batterij wel veel gegeten van te voren. Voor de rest zeker de moeite"