Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klinkt als een plek in de buurt waar ik woon, was je spacen bij tussenwijk toevallig ?"
"Tekzor668 zei: Legomannetje getest op 205 mg met 193/206 spreiding Hopelijk blijft die spreiding zo mooi Klik om te vergroten... Zijn die wat?? Heb die nu liggen voor koningsdag"
"Off Topic: Vet feest Valhalla, moet nog aan kaartjes zien te komen. OT: Een hele in 1 x op een feest lijkt in me inderdaad iets te veel van het goede..."
"Je weet dat je hard gaat als je een peuk verkeerd heb opgestoken en helemaal heb op gerookt."
"Ja hun argument was dat het thema Penoze is en dat er ook boksbeugels hingen... Wel een vet feest! Rij was zeker wat minder maar binnen als een malle lopen rammen daar! Die set van E-Force <3"
"Voor je eerste keer is een kwartje om te beginnen ook wel goed, zijn ook flinke pillen.. Als ze echt 220mg zijn dan."
"Ja ik zeker zieke hallucinaties gehad met XTC, haha. Van bankjes en hekjes tot totale gebouwen die er gewoon niet zijn... Vaak kwamen die gebouwen tot stand door de licht inval van de bomen. (Deed het toen de tijd vaak met maten in de bossen.) Dit soort dingen kreeg ik echter pas te zien na een flinke 3-4 uur te space op 3 of meer pillen en veel joints, heel veel. Dit was trouwens niet voor de love-feeling maar gwn keihard spacen, begonnen meestal met 1 hele en een klein uur daarna te tweede helen. Super dom duh...."
"Gast waar is me telefoon moet pissen. Gozer ik heb geen peuk om me vuur aan te steken.. Vaak dingen omdraaien... kan zo snel niet even bedenken wat ik nog meer heb uitgekraamd maar het is me der toch een paar x flink vaag geweest :P"
"Je weet dat je hard gaat als je na 3 uur spacen stom verbaasd aan de vrienden waar je al de hele avond mee bent vraagt; ''Huh, ben ik al de hele avond met jullie !?''. ~Vaag~​"
"Neem aan dat het wel uitmaakt ja, persoonlijk merk ik dat als ik na 4FMP aan de x ga heb ik meestal al genoeg aan 1 a 2 kwartjes. Goude combi imo."