Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn laatste pilletje was rode ups 2genomen op een dnb feest gingen wel lekker. Was alweer een lange tijd geleden dat ik pillen had gebruik was nog wel eens leuk maar niet egt mijn drug of choice meer, vroeger wel haha"
"Hier kan ik wel een bijdrage aan geven denk ik. Ik heb onlangs in een afkickkliniek gezeten voor 3maanden en nadien nog 3maanden clean gebleven. Ik gebruik af en toe al wel terug maar dat terzijde het is lang niet zo als het vroeger was en dat wil ik ook helemaal niet. Ik ben op men 15begonnen met blowen en op men 16de blowde ik dagelijks aan een gemiddelde van 2-4 gram per dag tot men 20jaar. Ik was zoals men zegt een polygebruiker ik gebruikte eigelijk alles wat ik tegenkwam, maar het grootste probleem na blowen was tog wel cocaïne dat gebruikte ik tog 4gram ongeveer per week. Verder had ik ook wel een liefde voor lsd,ghb,speed,ketamine en 2cb. Vooral op feesjes gebruikte ik eigelijk vanalles. Ik heb uiteindelijk besloten om in een afkick te gaan nadat ik een overdosis had na een dodelijke cocktail van ghb,speed,mettox,coke,wiet en alcohol. Ik ben blij dat het niet meer als vroeger is maar het probleem is wel dat ik inmiddels terug gebruik ik gebruik wel alleen nog cocaïne dit is 1-2gram per weekend met altijd alcohol erbij. Al de rest doe ik niet meer maar ik merk wel dat het terug een probleem aan het worden is want ik krijg steeds vaker zin om te snuiven.De rede dat ik niet meer zo extreem gebruik is waarschijnlijk ook al wel dat ik niet meer met men verslaafde vriendin samen ben en terug thuis woon."
"Ik vond de combinatie coke lsd reuze meevallen heb het tog wel een stuk of 10keer geprobeerd en vond het altijd een reuze combi."
"Dit is voor mij zeer herkenbaar ik heb van mijn 15 tot mijn 20 dagelijks geblowd altijd was het zeer chill en zonder veel klachten ik rookte per dag gemakkelijk 2gram of meer weg. Nu was ik door omstandigheden 6maand gestopt en sindsdien kan ik niet meer blowen ik krijg altijd paniekaanvallen en word er helemaal paranoia van nu als ik wiet blow. Bij hasj heb ik er minder last van dus ik rook nu af en toe nogwel hasj maar wiet durf ik niet meer aan te raken sinds dit het geval is."