Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Twee androids en een halve lambo, vond de androids in het begin wel wat tegenvallen (er echt lekker inkomen duurde wat lang [terwijl het inslaan altijd al lang duurt bij mij], was begin juli dus volgens mij wel gewoon eerste batch) maar uiteindelijk toch echt lekker gegaan. Voor ik het doorhad ging ik lekker hard, was opeens wel al uren later, maar dus toch een lekkere space gehad."
"Goed topic inderdaad! Heb zelf niet zoveel ervaring met onder invloed eten :P Enige wat ik heb geprobeerd en ik op zich best makkelijk weg kreeg was een bakje appelmoes. Kan me alleen niet meer herinneren of ik er ook echt van genoot of niet Maar ga zeker nog veel dingen (uit dit topic) proberen, ben ook wel enigszins benieuwd naar babyvoeding (die glazen potjes die je bij de supermarkt kan kopen). Lijkt me wel veel voedingsstoffen bevatten en redelijk makkelijk weg te krijgen maar aangezien het er als kots uitziet zou ik alleen niet weten of het lekker is"
"Vorig jaar ergens op een feestje, had toen geloof ik 1,5 blauwe defqon op. Ik stond richting de DJ te kijken en opeens dacht ik 'Laat ik eens kijken hoe laat de trein komt', want voor mijn gevoel stond ik naar zo'n bord op het station te kijken ofzo. Een halve seconde later snel opzij moeten springen want het was toch de trein zelf die recht op me af kwam. Ik voelde me toch wel erg verdwaasd toen ik het doorhad, had ook nog nooit soortgelijk gehallucineerd van XTC (verder dan overal bekenden van school of iets denken te zien kwam het daarvoor nooit). Vind die dwaze XTC 'hallucinaties' toch wel altijd grappig omdat je zelf ook doorhebt dat het helemaal nergens op slaat."