Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarschijnlijk ben ik niet de enige die het erg relaxed vind om zo af en toe voor het slapen gaan een joint op te steken. Nu heb ik verschillende soorten uitgeprobeerd, maar ik ben vooral erg benieuwd wat jullie het liefst smoken voor het slapen en wat jullie aanraden! Oja, als je een tip hebt voor een goeie coffeeshop in Utrecht met iets specialere wietsoorten, hoor ik het graag."
"Bedankt voor de aanraders! Amnesia werkt voor mij beter overdag als ik behoefte heb aan creatieve uitspattingen haha, maar toch bedankt. Wat is echt een fijne indica? White widow voel ik niet mee zo, en ben eigenlijk we benieuwd wat voor indica's er nog meer beschikbaar zijn."
"Laughing Buddha van de Dampkring, heerlijk spul"
"Paarse batmans. Jezus wat waren die sterk :P"
"@ Remotay: hmm je hersenen worden dus sowieso beschadigd wanneer je x gebruikt, neem ik aan? Ongeacht of je dit nu eenmalig doet? Ik bedoel, je bewerkstelligt een onnatuurlijk proces in je hersenen en zoals ik me nu voel, lijkt het alsof m'n lichaam er alles aan doet om een flinke dip weer te boven te komen ;p. Wat je hebt qua gebruik op feesten heb ik dus ook, maar om het thuis te doen (met je geliefde bijvoorbeeld) lijkt me ook wel wat hebben, haha. Zeker gezien het feit dat je zoveel liefde voelt voor zoveel random mensen en iedereen zo lief en aardig vindt, volgens mij is dat gevoel nog 19340630 keer zo sterk als je het doet bij iemand van wie je echt houdt. Ik merk zo langzamerhand al dat ik in m'n hoofd kan relativeren, dat ik niet 24/7 terug moet denken aan die absurd fantastische avond vorige week. Als ik eraan denk verschijnt er een glimlach op m'n gezicht, maar de craving naar xtc wordt gelukkig steeds minder. @ Fool: hoe kan ik het best beginnen met sporten? het is namelijk voor mij, en als ik dit zo lees ook voor jou zo (volgens mij), echt een uitlaatklep om alles even los te laten. Momenteel moet ik namelijk nog niet echt denken aan een rondje hardlopen en ik voel me nog niet echt optimaal, maar weet wel dat sporten kan helpen. Wat raad je aan om mee te beginnen? Als ik dit zo lees heb ik volgens mij wel een behoorlijke dosering gehad voor mijn lengte/gewicht :') (de pillen die we hadden waren 160 mg en daar heb ik er op een avond eentje van gehad op een gewicht van 45 kilo een lengte van 1.64 meter). Ben blij dat ik nu al een heel stuk wijzer ben wat betreft doseringen en verstandig xtc gebruik."
"Er zijn al genoeg topics over (de eerste keer) 4f gebruiken, dus alvast mijn excuses dat ik weer een nieuw topic open. Toch moet ik deze vraag even gesteld hebben. Zaterdag ga ik naar een technofeestje waar ik voor het eerst 4f wil gebruiken. Ik heb de capsule (160 mg) via een huisgenoot die op datzelfde spul een paar avonden heel goed is gegaan. Bovendien ga ik er vanuit dat ze niet gaat liegen over het spul dat ze mij verkoopt. verder heb ik enige ervaring met xtc en vond dat redelijk overweldigend toen het insloeg (daarna ging ik overigens heel lekker), is dit bij 4f minder? Nu mijn vraag: is 160 mg een goede dosis om als onervaren gebruiker mee te beginnen? Maakt lengte/gewicht nog iets uit? Ik ben een meisje van 1.63 meter lang en weeg 45 kilo. En als ik de volledige dosis aan het begin van de avond inneem, rond een uurtje of 12, heb ik dan nog enige kans op een paar uurtjes slaap? Verder ben ik ook benieuwd of ik over (precies) een maand veilig een lichte dosis xtc kan nemen op een festival (ivm neurotoxiteit). Ik kijk al heel lang erg uit naar dit festival dus wil wel zeker weten dat ik het niet ga verpesten door zaterdag 4f te gebruiken. Alvast bedankt!"
"Sorry dat ik dit moet zeggen, maar ik denk dat je voorlopig echt even niks moet gaan gebruiken. Je hebt ne hersenen (en je lichaam) behoorlijk op de proef gesteld met zo'n enorme dosis MDMA. Als ik jou was zou ik zeker een paar maanden uittrekken om jezelf weer volledig op te lade en je serotonine balans weer op peil te brengen. Ik hoop dat je door deze na-effecten ook zelf wel de behoefte hebt om voorlopig even niets te gebruiken."
"1.63 (maar volgens m'n moeder ben ik iets gegroeid, jeej! Zal nu ongeveer 1.65 zijn denk ik) en 45 kilo. Bmi is dan 16,5 volgens mij."
"Een dikke white widow voor het slapengaan"
"Hoi allemaal! Afgelopen donderdag was ik met twee vrienden in Berlijn en heb ik voor het eerst xtc gebruikt. Omdat ik zo zenuwachtig was, besloot ik na het slikken van een kwart pil maar een sigaret te roken om m'n gedachten een beetje te verzetten. Ondertussen liepen we de trap af naar een kelder waar hele donkere, diepe techno gedraaid werd en de sfeer zat er ontzettend goed in daar. Toen ik klaar was met mijn sigaret en al langzaamaan makkelijker begon te bewegen op de muziek, sloeg de pil ineens in. Mijn voeten leken los te raken van de grond, de lichten waren ineens ontzettend intens en de muziek drong door in m'n hele lichaam. Ik raakte lichtelijk in paniek omdat ik de controle over mijn lichaam verloor,,maar nadat ik door dit gevoel heen was, waande ik me in de hemel. Een tijdsbestek van 5/6 uur leek een half uur te duren, ik heb alleen maar gedanst en hield van alles en iedereen om me heen, WAUW. Na zo'n twee uur hebben we nog een kwart genomen en nog een uur later (denk ik?) nog een kwart en wat kruimeltjes. Jeetje... ik heb zo'n fantastische nacht gehad. Ik kan me niet herinneren dat ik me ooit zo onoverwinnelijk, zo licht, zo geweldig heb gevoeld. De twee nachten daarna hebben we wederom gebruikt, maar eerlijk gezegd voelde ik toen vrijwel niets. Zeker de laatste nacht begon ik in paniek te raken en te hallucineren, ik zag wespen rondvliegen en ik raakte in paniek als mensen me aanraakten. Daarom ben ik naar huis gegaan, maar bleef in bed trippen. Ik werd ontzettend bang in het donker en voelde me verdrietig en somber. Het was niet zo verstandig om drie nachten te gebruiken, maar ik wilde gewoon zo graag die euforie van de eerste keer weer ervaren. En nu begin ik soms spontaan te huilen, voel me lusteloos, somber, depressief, heb geen motivatie om wat dan ook te ondernemen. Volgens mijn vrienden wordt dit na een paar dagen echt beter, klopt dit? Wat ik me nu eigenlijk afvraag: over drie weken is er een heel vet feest in mijn stad en mijn vrienden en ik wilden eigenlijk weer gaan gebruiken dan. Ik heb op diverse fora gelezen dat je er minstens 2-3 maanden tussen moet laten, maar ik begreep ook uit deze verhalen dat dit advies vooral geldt voor regelmatige gebruikers. Omdat ik vorige week voor het eerst gebruikt heb, vraag ik me af hoeveel kwaad het kan als ik eenmalig een korte periode tussen twee xtc momenten heb (want de maanden daarop zie ik geen gelegenheid/feest/evenement om het zo nodig te gebruiken). Kan iemand mij misschien advies geven? Alvast heel erg bedankt en sorry voor dit lange verhaal :P"