#1
Vraagje: Weet iemand of je overdag bij inname van een bepaalde hoeveelheid Seroquel (wat je normaal gesproken zou gebruiken om te slapen) spontaan (bijvoorbeeld tijdens lopen, zitten, whatever) in slaap kunt vallen?
Ivy zei:Vraagje: Weet iemand of je overdag bij inname van een bepaalde hoeveelheid Seroquel (wat je normaal gesproken zou gebruiken om te slapen) spontaan (bijvoorbeeld tijdens lopen, zitten, whatever) in slaap kunt vallen?

het is zwaar giftige rotzooi, en tenzij je het lekker vindt om niet meer te kunnen denken en niets meer te voelen: niet nemen.
Seroquel is in feite niet meer dan chemische lobtomie.
ben je beetje para?Arjan zei:Psychiaters zijn bedriegers, ze maken mensen opzettelijk ziek. Als je Seroquel gebruikt leef je 'gemiddeld' 30 jaar korter (niet overdreven)...Carina zei:Iemand ervaring met seroquel?
hmkey zei:@hierboven
Omdat je 15 bent reageer je sowieso sterker dan een volwassene op het middel, verder zwakt de werking ook wel af als je het middel langer gebruikt zoals je dat beschrijft met sufheid overdag maar waarschijnlijk heb je dat al gemerkt.
Alcohol versterkt de versuffende werking van Seroquel, alcohol stimuleert wel maar dat is alleen de eerste paar drankjes en verder word iemand van 15 ook minder snel slaperig dan een volwassene van alcohol maar wel weer eerder dronken.
Ik zou je wel aanwennen om een beetje voorzichtig te doen met je lichaam die moet nog heel je leven mee.(medicijnen+alcohol is geen gezonde combo)
19hyperdrive80 zei:Heb het zelf ook een tijdje geslikt!
hd veel bijwerkingen.
En voelde mezelf niet meer!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
het is toch echt waar hoor[081016 schitzo80] Patiënten die medicijnen slikken tegen schizofrenie leven tientallen jaren korter. Door de antipsychotica hebben ze vaak overgewicht en meer kans op hart- en vaatziekten. Dit concludeert Anne Marie Scheepers, onderzoeker van het Catharina Ziekenhuis in Eindhoven, op basis van een aantal grote onderzoek van de afgelopen jaren. ‘Zowel de medicijnen als de aandoening zijn de oorzaak’, zegt Scheepers in de uitzending. De medicijnen veroorzaken overgewicht en er bestaat een genetisch verband tussen schizofrenie en de stofwisseling. Als een patiënt start met het gebruik van antipsychotica is een gewichtstoename van tien tot vijftien kilo niet ongebruikelijk. Ook diabetes, hoge bloeddruk en een verstoord cholesterolgehalte zijn veelvoorkomende gevolgen. Mensen met schizofrenie bewegen bovendien minder, roken meer en eten vaak ongezonder. Stoppen met de medicijnen of overstappen op anderen is volgens Scheepers echter niet de oplossing.bron: tijdschrift voor de psychiatrieWinehouse zei:Lulkoek 75 - 30 = 45
dan zou de gemiddelde Seroquel-gebruiker een jaartje of 45 worden.
Neem je medicijnen in man.
Had iemand anders die het slikte ook
last van hun armen en benen?
schokken,gewoon onrust,tintelende vingers?
Ik ben een meisje van 15 jaar oud en ik slik sinds een weekje het middel Seroquel in een lage dosis (50 mg per dag) vanwege psychoses, manische-depressie, slaapproblemen, bi-perale stoornis en paranoïde/achtervolginswanen enz.
Ik slaap heerlijk sinds ik het slik, op een aantal sterke nachtmerries na.
Overdag heb ik een heel leeg gevoel in mijn hoofd, alsof niet alleen mijn lichaam maar ook mijn gedachten verdoofd en versufd zijn. Ik voel me eerder dood dan levend. Gelukkig zijn de irreële angsten wel iets verminderd en raak ik minder in paniek wanneer ik hier iets van waarneem. Wel sta ik telkens op het punt om flauw te vallen en af en toe wordt alles wazig of zwart, gaat mijn hart tekeer en hoor ik niets meer. Ondanks de sufheid heb ik gemerkt dat ik er ontzettend agressief en geagiteerd van wordt, is dit voor iemand herkenbaar? V doordat ik het middel slikte had ik al dagelijks last van paniek- en agressie aanvallen, maar nu lijkt de agressie veel heftiger en ongecontroleerder. Het is alsof mijn grenzen ook langzaam 'versufd' worden waardoor mijn zelfbeheersing ook minder wordt. Wel moet ik toegeven dat ik er, sinds ik het slik, elke keer veel bij gedronken heb. Het vreemde is dat ik daar helemaal niet suffer of slaperiger (energieker zelfs) van wordt terwijl dat normaal wél het geval is wanneer ik veel alchohol drink. Dit terwijl ik in de bijsluiter lees dat alchohol de werking versterkt, waardoor je na een tijdje toch in slaap zou moeten vallen of iets dergelijks.
Kan iemand mij iets vertellen over de werking van Seroquel in combinatie met alcohol en wat de risico's daarvan zijn?
Daarnaast zou ik willen vragen of mijn verhaal herkenbaar klinkt voor iemand.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."