#1
Epic tread must be bumped.
kees zei:Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????
Ik stond net af te wassen en moest er ineens weer aan denken....Marla Singer zei:kees zei:Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????
Nee, ik heb nog nooit onder invloed van xtc bij mijn vrienden in bed gekakt...![]()
LOL LOL LOL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was dit topic weer even vergeten, thanks for bumping mop!
Met xtc lijkt me wel, als mijn pil begint te werken is het namelijk ook flubberpoep!bier zei:Had je diarree?
Stighar zei:Dit is nou echt een topic naar mijn hart![]()
Chris Pontius zei:pff als elke vriend van mij waarbij ik op zijn bed schijt dit zou flikken bij mij zou ik wel heel eenzaam zijn ...

Stighar zei:Met xtc lijkt me wel, als mijn pil begint te werken is het namelijk ook flubberpoep!bier zei:Had je diarree?
Dan had ie hem maar naar de wc moeten laten gaan of op zijn minst een emmer geven.bier zei:Stighar zei:Met xtc lijkt me wel, als mijn pil begint te werken is het namelijk ook flubberpoep!bier zei:Had je diarree?
Lekker die 'flubberpoep' op je vriend zijn bed ja. :P
Stighar zei:Dan had ie hem maar naar de wc moeten laten gaan of op zijn minst een emmer geven.bier zei:Lekker die 'flubberpoep' op je vriend zijn bed ja. :P
Overigens snap ik het helemaal niet, want ik zou waarschijnlijk gewoon in mijn broek gepoept hebben in een tevergeefse poging het op te houden.


Zie je wel, je kan beter in je broek schijten dan in je bed, zeg ik altijd maar. En je kan al helemaal beter in je broek schijten, dan in het bed van je vriend!bier zei:Stighar zei:Dan had ie hem maar naar de wc moeten laten gaan of op zijn minst een emmer geven.bier zei:Lekker die 'flubberpoep' op je vriend zijn bed ja. :P
Overigens snap ik het helemaal niet, want ik zou waarschijnlijk gewoon in mijn broek gepoept hebben in een tevergeefse poging het op te houden.
Als je het al op had kunnen houden, ik heb ook een keer in me broek gepoept 's nachts van de dxm, me bed was toen gelukkig schoon gebleven hehe.![]()
SperSIZEboon zei:lekkere vrienden als ze gelijk je scooter in de fik steken...

Dat en wtf? Xtc is toch serotonine inhibitor? Serotonine zou bij mij niet zulke gevoelens (deur dicht houden en scooter in de fik steken) los maken hoor!SperSIZEboon zei:lekkere vrienden als ze gelijk je scooter in de fik steken...
De geloofwaardigheid van het verhaal van de TS en de TS zelf worden daarom ook zwaar in twijfel getrokken.Drientje zei:Dat en wtf? Xtc is toch serotonine inhibitor? Serotonine zou bij mij niet zulke gevoelens (deur dicht houden en scooter in de fik steken) los maken hoor!SperSIZEboon zei:lekkere vrienden als ze gelijk je scooter in de fik steken...
Was het wel Xtc en geen speedpil?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."