Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware fouten op xtc nooit meer

zware fouten op xtc nooit meer

371 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Epic tread must be bumped.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re:

kees zei:
Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????
Klik om te vergroten...

Nee, ik heb nog nooit onder invloed van xtc bij mijn vrienden in bed gekakt... :rolleyes:

LOL LOL LOL :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik was dit topic weer even vergeten, thanks for bumping mop!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Re:

Marla Singer zei:
kees zei:
Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????
Klik om te vergroten...

Nee, ik heb nog nooit onder invloed van xtc bij mijn vrienden in bed gekakt... :rolleyes:

LOL LOL LOL :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik was dit topic weer even vergeten, thanks for bumping mop!
Klik om te vergroten...
Ik stond net af te wassen en moest er ineens weer aan denken.... :grin:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#4
en nu on-topic,

om half 4 s'nachts but naked bij ons achter op de parkeerplaats rond gelopen en ergens gaan liggen op een houten pier ding bij een buitensport activiteiten ding :grin:, sindsdien als ik een nacht doorhaal en op dat tijdstip ffies buiten een sigaretje doe komt er telkens politie, ik snap er niets van :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drientje zei:
Epic tread must be bumped.
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit is nou echt een topic naar mijn hart :tearsofjoy:
d
de kafmeesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tjongejonge zeg.. Als je hier je vriendschap door laat verpesten.. Het is niet echt relax als iemand je bed onderschijt maar ik zou er echt een vriend niet voor op zijn bek slaan en zeker niet zijn scooter in de fik steken. Na een maand zou ik er wel om kunnen lachen. Kon hij het deel dat je had ondergescheten niet weggooien of DATin de fik steken. Iedereen doet wel stomme dingen als hij van de kaart is. Een vriend van mij heeft weleens mijn kachel+vensterbank+vloer ondergekotst en ik heb het hem zelf gewoon op laten ruimen en ben even verkast. Verder ken ik iemand die in een wause bui de vensterbank van zn vriendin ondergepist heeft en een vriend van me stond op het punt de stoel van zijn vriendin onder te pissen en het is bij allebei nog gewoon aan.
Die (ex)beste vriend van je is gewoon een beetje een eikel..
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
bier zei:
Had je diarree?
Klik om te vergroten...
Met xtc lijkt me wel, als mijn pil begint te werken is het namelijk ook flubberpoep!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stighar zei:
Dit is nou echt een topic naar mijn hart :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

IK WAS NET GESTOPT MET LACHEN! :grin:



ontopic, ja geniaal gewoon, en wees maar blij dat die mongool je ''vriend'' niet meer is. vast zo'n flauwe grappenmakert die zelf niet tegen een ''grapje'' kan..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
pff als elke vriend van mij waarbij ik op zijn bed schijt dit zou flikken bij mij zou ik wel heel eenzaam zijn ...
Gelukkig kunnen ze het wel waarderen wat ik voor ze over heb. :)
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chris Pontius zei:
pff als elke vriend van mij waarbij ik op zijn bed schijt dit zou flikken bij mij zou ik wel heel eenzaam zijn ...
Klik om te vergroten...
:rock:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stighar zei:
bier zei:
Had je diarree?
Klik om te vergroten...
Met xtc lijkt me wel, als mijn pil begint te werken is het namelijk ook flubberpoep!
Klik om te vergroten...

Lekker die 'flubberpoep' op je vriend zijn bed ja. :P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#13
bier zei:
Stighar zei:
bier zei:
Had je diarree?
Klik om te vergroten...
Met xtc lijkt me wel, als mijn pil begint te werken is het namelijk ook flubberpoep!
Klik om te vergroten...

Lekker die 'flubberpoep' op je vriend zijn bed ja. :P
Klik om te vergroten...
Dan had ie hem maar naar de wc moeten laten gaan of op zijn minst een emmer geven.

Overigens snap ik het helemaal niet, want ik zou waarschijnlijk gewoon in mijn broek gepoept hebben in een tevergeefse poging het op te houden.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stighar zei:
bier zei:
Lekker die 'flubberpoep' op je vriend zijn bed ja. :P
Klik om te vergroten...
Dan had ie hem maar naar de wc moeten laten gaan of op zijn minst een emmer geven.

Overigens snap ik het helemaal niet, want ik zou waarschijnlijk gewoon in mijn broek gepoept hebben in een tevergeefse poging het op te houden.
Klik om te vergroten...

Als je het al op had kunnen houden, ik heb ook een keer in me broek gepoept 's nachts van de dxm, me bed was toen gelukkig schoon gebleven hehe. :mrgreen:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja of uit het raam o.i.d. :rolleyes:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
bier zei:
Stighar zei:
bier zei:
Lekker die 'flubberpoep' op je vriend zijn bed ja. :P
Klik om te vergroten...
Dan had ie hem maar naar de wc moeten laten gaan of op zijn minst een emmer geven.

Overigens snap ik het helemaal niet, want ik zou waarschijnlijk gewoon in mijn broek gepoept hebben in een tevergeefse poging het op te houden.
Klik om te vergroten...

Als je het al op had kunnen houden, ik heb ook een keer in me broek gepoept 's nachts van de dxm, me bed was toen gelukkig schoon gebleven hehe. :grin:
Klik om te vergroten...
Zie je wel, je kan beter in je broek schijten dan in je bed, zeg ik altijd maar. En je kan al helemaal beter in je broek schijten, dan in het bed van je vriend!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
lekkere vrienden als ze gelijk je scooter in de fik steken...
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
lekkere vrienden als ze gelijk je scooter in de fik steken...
Klik om te vergroten...

Kunnen ze beter je drol, of in dit geval waarschijnlijk beter gezegd hoopje in de fik steken :rock:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
SperSIZEboon zei:
lekkere vrienden als ze gelijk je scooter in de fik steken...
Klik om te vergroten...
Dat en wtf? Xtc is toch serotonine inhibitor? Serotonine zou bij mij niet zulke gevoelens (deur dicht houden en scooter in de fik steken) los maken hoor!

Was het wel Xtc en geen speedpil?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
SperSIZEboon zei:
lekkere vrienden als ze gelijk je scooter in de fik steken...
Klik om te vergroten...
Dat en wtf? Xtc is toch serotonine inhibitor? Serotonine zou bij mij niet zulke gevoelens (deur dicht houden en scooter in de fik steken) los maken hoor!

Was het wel Xtc en geen speedpil?
Klik om te vergroten...
De geloofwaardigheid van het verhaal van de TS en de TS zelf worden daarom ook zwaar in twijfel getrokken.
Dit topic staat niet voor niets in "onzin" :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."