#1
lot zei:maar hoe heb jij je trouwens toen afgeveegd? ook aan de lakens?
Nee daar zal onze Kees wel de gordijnen voor gebruikt hebben, of de tekkel. Tenslotte was ie vet aan het trippen op XTC deze flinke vent.
Maar ik kan er wel om lachen hoor! HaHa vet cool man! Echt wel! Volgende keer dat ze je weer zo'n geintje flikken kots je gewoon eerst in de la met ondergoed, dan pies je in de koelkast in alle flessen die je kan vinden een beetje en vervolgens haal je een stuk darm uit je lijf en dat leg je onder de lakens bij het voeteinde. Lachen man! XTC Rulessss

