Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware fouten op xtc nooit meer

zware fouten op xtc nooit meer

371 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
lot zei:
maar hoe heb jij je trouwens toen afgeveegd? ook aan de lakens?
Klik om te vergroten...

Nee daar zal onze Kees wel de gordijnen voor gebruikt hebben, of de tekkel. Tenslotte was ie vet aan het trippen op XTC deze flinke vent.

Maar ik kan er wel om lachen hoor! HaHa vet cool man! Echt wel! Volgende keer dat ze je weer zo'n geintje flikken kots je gewoon eerst in de la met ondergoed, dan pies je in de koelkast in alle flessen die je kan vinden een beetje en vervolgens haal je een stuk darm uit je lijf en dat leg je onder de lakens bij het voeteinde. Lachen man! XTC Rulessss
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
En ik dacht dat ik al lang niet had geslapen.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
En ik dacht dat ik al lang niet had geslapen.
Klik om te vergroten...

:grin:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#4
mag deze dan nu ein-de-lijk op slot?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het begon net leuk te worden...

Ik mag die Kees wel.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
nutsss zei:
lot zei:
maar hoe heb jij je trouwens toen afgeveegd? ook aan de lakens?
Klik om te vergroten...

Nee daar zal onze Kees wel de gordijnen voor gebruikt hebben, of de tekkel. Tenslotte was ie vet aan het trippen op XTC deze flinke vent.

Maar ik kan er wel om lachen hoor! HaHa vet cool man! Echt wel! Volgende keer dat ze je weer zo'n geintje flikken kots je gewoon eerst in de la met ondergoed, dan pies je in de koelkast in alle flessen die je kan vinden een beetje en vervolgens haal je een stuk darm uit je lijf en dat leg je onder de lakens bij het voeteinde. Lachen man! XTC Rulessss
Klik om te vergroten...

Juezas nutss! Vershcikkelijke droogkloot :beer:
Ik val écht van mn stoel hier, godverdomme zeg :mrgreen: :mrgreen:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
lot zei:
laat m eerst zindelijk worden voordat hij weer een topic opent hoor! :beer:
Klik om te vergroten...

:d
luiertje erbij?
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
ikzelf niet maar een vriend van een verre neef is een keer met zijn vriendin naar een drukke discotheek gegaan pillekes geslikt maar had al hele dag een schijter maar dacht ie maakt niet uit en op een gegeven moment moest hij naar wc maar die wc was fucking vol met allemaal idioten waardoor hij nergens kon schijten en heeft ie uiteindelijk op de dansvloer in zijn broek gedaan gelijk naar auto toe gerend vriendin kreeg een enorme lachkick waardoor hij haar moest slaan om te stoppen met lachen :mrgreen: 50 km teruggereden met scijt in zijn broek naar huis dus er zijn nog wel ergere situaties
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dan ben ik toch al niet de enige die iets soortgelijk heeft meegemaakt. maar dat moet ook wel zwaar klote zijn.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kwam onder de xtc/speed/drank thuis van het uitgaan, ik liep met de fiets aan de hand naar huis, over het dorp waar ik toen woonde. Het was ´s ochtends een uur of 7.
En de krantenjongen deed z´n route.
Ik heb ´m al z´n kranten afgepakt en heb ´m heel het dorp over gejaagd met de boodschap dat ik verliefd op hem was. Uren later kwam ik thuis en die gast heeft z´n kranten nooit meer bezorgd.
De week erna kwam ik hem op hetzelfde tijdstip en in dezelfde staat weer tegen, en toen pakte hij z´n fietske en ging er als een speer vandoor. Ben ik hem weer achterna gegaan. En heb ik hem weer heel t dorp over gejaagd.

Ik was vaak een aantal dagen achter elkaar wakker en dan werd ik helemaal para van. Ging ik altijd de politie bellen met de mededeling dat er een lijk voor de deur lag. Of ik belde dat ik een alarm hoorde buiten en of ik alle ramen en deuren moest sluiten. En dat ik ´ze´ zag inbreken aan de overkant en dat ik wel even zou gaan kijken alvast.
En dan ging ik vervolgens voor het raam zitten of ze wel langs kwamen rijden om het te checken. Uren heb ik zitten wachten. In het begin kwamen ze wel langs gereden, maar na een paar keer niet meer.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha lana :grin: .
kees ik heb nog 1vraag voor je:
waarom z'n bed? :openmouth:
je had gewoon voor de toilet deur moeten kakkenn jkomt ie eindelijk uit het toilet en vrrrroettt sliert ie uit over je ..........., zou toch veel grappiger geweest zijn :)
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn verhaal?

Ik had eens 10 XTC pillen op en besefte 4 uur later pas dat een ex-vriend van me al lang naar huis was. End of story. :wave:
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#13
weet het maar dat ging allemaal zo vlug op een bepaald moment ik dacht ik zet mij eventjes neer op zijn bed om te bekomen en misschien ging het dan over maar vanaf ik dat deed was het te laat ik kon toch moeilijk in mijn broek schijten.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#14
:)

Ik zou het gewoon afgebold zijn, en in z'n tuin ofzo gaan droppen..
Eventueel het dropje oprapen met een zak en z'n huis besmeuren. :kots:
Zoiets als 'I Shit On You'. :grin:
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#15
allé mietjes waar zijn jullie verhalen , niet durven hé komaan niet aantrekken en vertel .
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
up
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#17
whahaahaha dit verhaal is te geniaal! er speelde een super mooi filmpje af in mijn hersens terwijl ik dit las!

ik vind het wel heel lullig voor de topicstarter. het is dan ook een beetje de vriend zijn eigen schuld.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
:grin: ik moest ook weer zo hard lachen toen ik dit las :grin:
Klik om te vergroten...

Echt he. Vroegâh :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hahaha, bedankt Ellesdee.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#20
Raar, want ik kon onder X nooit naar 'de grote WC' gaan.. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."