Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware fouten op xtc nooit meer

zware fouten op xtc nooit meer

371 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lot toch.. :grin:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#2
laat m eerst zindelijk worden voordat hij weer een topic opent hoor! :beer:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had je diarree?
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nouja, ik zou gewoon gezegd hebben van..

"Laat je me niet naar het WC gaan ofwat? Ciao dan!"

Niet zo mooi van die 'vriend' van je.. :openmouth:
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Denk dat nutss zijn kont verbrand is hij moest een te lange straf uitzitten op de kolenkachel :grin: . Wat is het jammer , moest ik een wens hebben was het dat ik jouw bed onderschijtte nutss i.p.v. mijn maat :P
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het heeft helemaal totaal niks met een trip-report te maken. Gooi het dan maar in onzin. En ik breek nog steeds zn nek.
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat vind ik niet lief. :cry:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
kees zei:
Denk dat nutss zijn kont verbrand is hij moest een te lange straf uitzitten op de kolenkachel :grin: . Wat is het jammer , moest ik een wens hebben was het dat ik jouw bed onderschijtte nutss i.p.v. mijn maat :P
Klik om te vergroten...

mijn wens is dat ondertussen ook ja...
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#9
In z'n spaarpot anders? :grin:
Kan hij lekkere shit kopen. :P
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#10
nutsss zei:
kees zei:
Denk dat nutss zijn kont verbrand is hij moest een te lange straf uitzitten op de kolenkachel :grin: . Wat is het jammer , moest ik een wens hebben was het dat ik jouw bed onderschijtte nutss i.p.v. mijn maat :P
Klik om te vergroten...

mijn wens is dat ondertussen ook ja...
Klik om te vergroten...


Zo is het maar net! :wink: :wave:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#11
:grin: Iemand zoals mij die amper groenten eet en niks van fruit, kan je het al inbeelden.. :rolleyes:
Dat moet wat zijn, zo op je bed schijten.. :)
Je kan meteen een nieuw huis kopen vanwege de stank. :wave:

(ok, ik geef toe, ik ben zat, en zever maar wat.. :( )
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ceko zei:
Nou ja zeg waar gaat dit over? Waarom raakt iedereen zo gepikeerd als iemand een slechte ervaring met XTC vertelt? Als je drugs gebruikt en je schijt iemands bed onder kan toch gebeuren? Hoef je toch niet gelijk zijn nek te breken? Als je drank op hebt en je kotst iemands bed onder gebeurt regelmatig, maar als er XTC bij komt kijken mag het ineens niet ofzo?
Klik om te vergroten...

Waha ja.. Iemands bed onderkotsen doe je dan nog per ongeluk.
Maar deze gozer scheet uit baldadigheid!! :mrgreen:
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waar moet je dan schijten? In de tuin ofzo :) Zie die ouders al kijken zeg! :grin:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ceko zei:
Waar moet je dan schijten? In de tuin ofzo :) Zie die ouders al kijken zeg! :grin:
Klik om te vergroten...

Hij had ook met z´n poepert uit t slaapkamerraam kunnen gaan hangen, geen mens die t in de gaten heb. En t komt toch in de tuin neer.
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#15
toch ff bumpen. wat een topic.... als je niet tegen drugs kunt pak dan gewoon niks. en zijn bed onder schijten hoe dom kan je zijn. ik had je ook mijn huis uitgetrapt.
en ps: schijten en plassen onder xtc kan ik ook gewoon hoor. xtc en speed zijn voor mij meestal plas medicijnen geweest
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Whaha, wat een lol om zo'n belg :beer: Je zou maar over straat lopen en er schijt iemand vanuit het raam op je hoofd!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Net gelezen: ROFL
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#18
jhaha echt fucking grappig :grin:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#19
dit is echt lachen zo op zondagochtend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
dikke lol :mrgreen: :mrgreen:
ik had ooit eens een date met een jongen 2de afspraakje....
en als we samen gingen snuifen moesten we ff de club verlaten en een eindje gaan wandelen..
maar telkens als we buiten waren moest ik zeiken als een reiger...
met mijn zatte en besnoven kop liet ik hem er dan voorstaan(pijnlijk)
en dan op je hurkjes(zo charmant)en dan moest hij aan de kant springen vanwege een waterval die richting zijn voeten liep.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
die avond heeft hij meerdere malen braaf de wacht gehouden....
maar toch kon ik hem niet meer onder ogen komen....
einde relatie :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik zou het ook niet waarderen denk ik, maar nou blijft het gewoon te grappig...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."