Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware fouten op xtc nooit meer

zware fouten op xtc nooit meer

371 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER! :wave:



p.s Kees lees eerst de forumregels en de sticky als je hier nieuw bent
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
lot zei:
kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER! :wave:



p.s Kees lees eerst de forumregels en de sticky als je hier nieuw bent
Klik om te vergroten...

hihih lotjeee
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
wt een mooie zondag is het weer ik lach nog steeds kapot van het verhaal hoor, per ongeluk kotsen in me vriends bed is ook wel eens gebeurd maar dit is muahuahua :mrgreen:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lot for mod! :grin: :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
grappigste topic ooit!

niet verwijderen aub
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ahh. Ik vind het wel sneu.
Door een van de levensbehoefte je vriend kwijtraken. beetje jammer toch?


(giegelt)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
lot zei:
kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER! :wave:



p.s Kees lees eerst de forumregels en de sticky als je hier nieuw bent
Klik om te vergroten...


Omdat jij één van de weinigen bent die het niet grappig vindt?
Zoek zelf een ander plaatsje! Doeiii.. :wave:
:tearsofjoy:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lot+minn aan de speed:


*lot snuift* *minn ook*
Lot: minn!! minn!! ik moet piese
Minn: Hah Lekker puh jij mag lekker niet *minn gaat de wc in en doet m opslot*
Lot: nou dan ga ik wel benee
Minn: nee dat kan niet daar zitten me ouders
Lot: miiinnnn doe nu die deur open!
minn: neeeee lekker puh
*lot piest op minn dr bed*
Minn: wat doe je?! *minn geeft lot een klap*
Lot: ik moest zo nodig *lot slaat minn terug en rent weg*
Minn: stom kutwijf! *minn steekt lot dr fiets in de fik*
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vind het ook wel jammer voor hem en spijtig dat zoiets dom echtzo extreme gevolgen kan hebben...

maar dat neemt niet weg dat ik hier bijna van mijn stoel lig van het lachen, tzou precies iets voor Trainspotting 2 zijn :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
shitfaced boy shits in bed.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
matthijs zei:
shitfaced boy shits in bed.
Klik om te vergroten...
:beer:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
shit happens
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Man that's priceless :')
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#15
dat iemand zn maat zn lakens heeft ondergekakt? nou ik denk niet dat iemand dat ooit heeft gedaan..
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#16
ach net of jullie zo nog nooit iets hebben meegemaakt ik durf het tenminste zeggen julllie niet . Zoveel man op het forum en niemand heeft dit ook al eens voorgehad dat kan ik niet geloven.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#17
kees zei:
ach net of jullie zo nog nooit iets hebben meegemaakt ik durf het tenminste zeggen julllie niet . Zoveel man op het forum en niemand heeft dit ook al eens voorgehad dat kan ik niet geloven.
Klik om te vergroten...

We vinden het ook dapper van je :grin:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Dit is de eerste keer dat ik het hoor. :grin:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#19
minn volgende keer schijt ik jouw lakens onder vind je me dan ook dapper? :confused:
Niet zo grappig doen he jongedame :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
vroegah :grin:
toen kees t leuk nog leuk vond om op iemands bed te schijten :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."