Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heej beste junkies allemaal met dit onderwerp open ik maar eens mijn eerste topic en ik bedacht mij toen ik net na de wc moest , jezus wat is ie klein , ben nu al mooi op weg (vanaf een uur of 8 en ongeveer 1gr redelijk vage goeie shit verder) majah om mijn verhaal af te maken , als dit verhaal al klopt , heb gevoel dat het van geen kant klopt en tjah er missen ook behoorlijk wat leestekens en hoofdletters enzo maar dat laten we nu maar ff achterwege, word gewoon ff leip dan begrijp je me wel ..... maar goed nu gaan we echt verder , ik was dus naar de wc en ontdekte dat er niets over was van mijn piemeltje , ik denk dat hij 2/3 kleiner is als normaal nu wil ik gewoon voor de lol het hier over hebben en van jullie horen hoe klein die van jullie word. vermeld er wel even bij hoe ver jij dan op dat moment op weg bent of was nou de ballen he"
"hahhahaha op 1 of andere manier had ik verwacht en stiekem gehoopt dat er nogmeer debieltjes als ik waren die nog wel met hun leipe bek achtre de pc zaten rond dit tijdstip(3:50) majah valt me vies tegen dus hmz.. ik ga me uitleven op de xbox , CoD - world at war spelen , ff wat verdwaalde Nazi-Zombies aufknallen goede nacht nederland p.s ik was van plan nog te slapen maar denk dat dat hem niet meer word.. toch best gezellige nacht gehad met mij en de computer ojah , ik kwak hoogstwaarscheinlijk nog wel 1 of ander kansloos onzin bericht neer als ik klaar ben met knallen.. best gezellig hier in mijn 1tje , zal der wel lol om hebben morgen haha born to be alive klooteviolen"
"BRAND LOS!"
"jah boeie dat er al topics over zijn ik was leip en moest toch iets vertellen"
"najah okee zoals belooft zou ik nog ff wat van me laten horen , ben nu knetter gestoord als een psychopaat aan het schilderen in huis beunen ging nog nooit zo easy"
"Immo zei: PsychoGanz zei: jah boeie dat er al topics over zijn ik was leip en moest toch iets vertellen Klik om te vergroten... Daar is het onzin gedeelte voor op dit forum. :P Klik om te vergroten... ik was te leip om dat te vinden of gewoon nog niet eens naar gekeken , ach ik vond het hier zijn plaats wel hebben.."
"lysergine25 zei: je hebt wss zeer zuivere pep ... lekker he !! wel je leuter goed invetten he .... anders open je straks weer een topic dat je blaren op je lul hebt Klik om te vergroten... Haha lagge nu weer eindelijk nuchter denk ik maar nee had mijn lul niet meer in de vet gezet , ik had geen idee waar ik het moest smeren en ik zou niet weten wat mijn piemeltje in de bladeren zou moeten."
"heb ik ook wel eens last van :P"
"hahah dankje :P en het leukste is nog dat ik nog wakker ben ,, verdomme:P planning in de war , ben nu leip me huis aan het schilderen en over dat lange verhaal, tjah je moet toch een soort van bezigheidstherapie hebbe:P"
"Zondag, 21:45uur, Aanvulling, Ik heb een bescheiden aanvulling gemaakt omdat er nog een nacht achter aan gekomen is zonder tussenkomst van slaap. ik heb inmiddels wel 1 uur slaap gehad en wel vanmiddag. Ik heb ook ruw berekend hoeveel uur ik wakker was etc. , nog wel redelijk interresant en wel grappig om te weten. opgestaan : Vrijdag ochtend +/-06:00uur begonnen : Vrijdag avond +/-20:00uur rust/slaap : Zondag middag +/-01:00uur gestopt : Zondag middag +/-17:30uur slapen : Zondag avond +/-23:00uur aantal wakker uren : Vrijdag 06:00 - Zondag 23:00(01:00 aftrek) = 64:00 uren.(totaal) aantal Pep uren : Vrijdag 20:00 - zondag 17:30(1:00 aftrek = 44:30 uren.(Pep gebruik) aantal rust uren : Zondag 13:00 - Zondag 14:00 - = 00:01 uren. overige uren(1) : Vrijdag 06:00 - vrijdag 20:00 - = 14:00 uren. overige uren(2) : Zondag 17:30 - Zondag 23:00 - = 05:30 uren. Overige uren(3) : Vrijdag 06:00 - Zondag 23:00 - = 19:30 uren.(totaal overig) Het aantal geschatte uren onder invloed : Vrijdag 20:30 - Zaterdag 09:00 / Zaterdag 13:30 - Zondag 24:00 = 23:00 uren. heb dit weekend +/- 2 gram gebruikt bij een redelijk tot gezonde staat van mijn lichaam. lichaam : +/-70KG en 175CM. Conditie lichaam naar gevoel : Ik zit er nu bij als een zombie maar heb nog wel wat energie over.(25% resterend?) mijn lichaam geeft al met enige tekenen aan dat het rust nodig heeft, en hier volgen enkele bijwerkingen etc. - verkleurde handen - vermoeide oogleden / wallen onder de ogen - uitgedroogde huid - uitgeputte spieren - gekrompen piemel - spierpijn in kaken - zachte/andere stem - waarnemen van lichtelijke hallucinaties door vermoeidheid - dof/slecht gehoor - geen/weinig emoties tonen geestelijk zijn er dingen zoals geen zin in ook maar iets hebben en het extreem traag en zo weinig mogelijk verplaatsten van het lichaam. kan er zo af en toe voor zorgen dat ik snel geirriteerd raak. Einde van mijn vage weekend nu het zwaarste nog.. Bij komen"