Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware fouten op xtc nooit meer

zware fouten op xtc nooit meer

371 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat 'n verhaal goud :tearsofjoy:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
Deze is al veel te lang niet meer gebumpt. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Thanks hahahah ik had deze nog niet gelezen. Hylarisch :grin:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casaan zei:
Wil je met me trouwen nadat je op zijn buro hebt gescheten? De vorige keer zei je nee. Hoe kan ik je verleiden tot een ja?
Klik om te vergroten...

Hij blijft het proberen hè? :tongueout: DD, sms nu "cas AAN" naar 3365 als je klaar bent voor het huwelijk.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
He-le-maal STUK! :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
s
somshoogLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha geniaal dit! Blij dat is deze gevonden heb
M
MaddogLid
01-01-2024, 00:00
#6
somshoog zei:
Hahaha geniaal dit! Blij dat is deze gevonden heb
Klik om te vergroten...
Ben blj dat ik deze nog niet vergeten ben. ook al was ik ff een jaartje op vakantie...



op kosten van de staat. :lolol::rolleyes::beer:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Casaan zei:
Het een sluit het ander niet uit toch?
Op het buro van je baas schijten kan altijd nog!

Wil je met me trouwen nadat je op zijn buro hebt gescheten? De vorige keer zei je nee. Hoe kan ik je verleiden tot een ja?
Ik schijt met je mee als het moet!
Klik om te vergroten...
Sorry ik trouw niet hahaha! Spijt me Cassaan.... :wink: maar ik voel e wel gevlijd hoor!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casaan zei:
Woooohoooooooooo Is dat een Ja!?
Klik om te vergroten...
Oh shit, wat heb ik nu weer gesegd.. :tonguewink::tonguewink:
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zooooo ik heb zojuist iets memorabels gelezen, wat een geweldige gozer is TS. Met mij fokken? niks je op de kast laten jagen, volschijten dat bed

Petje af en 10 jaar later is hij nu de held met dit verhaal :sunglasses: lange-termijn denken
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hij is al gebumpt......

Ik ben begonnen met lezen.... Eerst met de gedachte van omg. Voelde het wel voor beide partijen, maar iets meer voor to'er (topic-opener) . Kunnen we alsjeblieft geen ts meer zeggen??? In mijn werkgebied betekent dat namelijk tentamen suïcide... :tearsofjoy: Lees de hele tijd 'zielig voor mislukte zelfmoordpoger'

Anyway, hoe verder ik kwam met lezen. Begon ik vanzelf te lachen om alle posts :grin:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Wel haha! Waarom neemt een Belg een mes mee in de auto?
Klik om te vergroten...
Omdat ie anders op je gaat poepen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rayyar zei:
Omdat ie anders op je gaat poepen?
Klik om te vergroten...

Om de bocht mee af te snijden! :tearsofjoy:
En waarom neemt een Belg ook een vork mee in de auto?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Om de bocht mee af te snijden! :tearsofjoy:
En waarom neemt een Belg ook een vork mee in de auto?
Klik om te vergroten...
Ik vraag het me al de hele dag af...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rayyar zei:
Ik vraag het me al de hele dag af...
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Voor als tie zn auto in de prak rijdt!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Om de bocht mee af te snijden! :tearsofjoy:
En waarom neemt een Belg ook een vork mee in de auto?
Klik om te vergroten...

Amaai ge doet uw naam wel eer aan, precies. :relieved: De plezantste thuis.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toch deze wijze les weer eens bumpen voor de nieuwe leden.

Zeg nu niet dat dat jou niet zal gebeuren, want het kan de besten overkomen! Pas op met XTC want voor je het weet zit je op je maat z'n bed te schijten. :doubleexclamation:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat heerlijk dat het legendarische poepverhaal van Kees nog steeds af en toe gebumpt wordt.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Topreport van het jaar.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
XTC poepjes
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe zou het nu met TS gaan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."